elmo wrote:Ja tā padomā, ar elektomotoru darbināms auto atrisina tik daudz problēmu:
1. nav jāmaina eļļa!
2. nepalielinās mašīnas svars, kad ir uzpildīti akumulatori, kā tas ir gadījumā, kad bākā tiek iegāzti 75 litri suļķa.
3. Nav jāmaina nekādas ķēdes, sisknas, var aizmirst par kartera ventilāciju un sarūsējušu izpūtēju, jo tas nav vajadzīgs.
4. uzpildīties var jebukr ceļmalā, vajag tik krokodilus un telefonista zābakus, ar ko rāpties elektrības stabā. :woohoo:
Jāatrisina tik viena problēma ar akumulatoru lielo svaru svaru, un to ilgspēlēšanu, lai varētu vismaz 1000 km nobraukt līdz nākamai uzlādei.
Man tik daudz pat nevajag, pietiek ar 100 km uz laukiem.
:cheer:
elmo wrote:Ja tā padomā, ar elektomotoru darbināms auto atrisina tik daudz problēmu:
1. nav jāmaina eļļa!
2. nepalielinās mašīnas svars, kad ir uzpildīti akumulatori, kā tas ir gadījumā, kad bākā tiek iegāzti 75 litri suļķa.
3. Nav jāmaina nekādas ķēdes, sisknas, var aizmirst par kartera ventilāciju un sarūsējušu izpūtēju, jo tas nav vajadzīgs.
4. uzpildīties var jebukr ceļmalā, vajag tik krokodilus un telefonista zābakus, ar ko rāpties elektrības stabā. :woohoo:
Jāatrisina tik viena problēma ar akumulatoru lielo svaru svaru, un to ilgspēlēšanu, lai varētu vismaz 1000 km nobraukt līdz nākamai uzlādei.
Man tik daudz pat nevajag, pietiek ar 100 km uz laukiem.
:cheer:
Tad noteikti sāksies problēmas ar statoriem, tinumiem, enkuriem, oglēm un kas tur vēl ir.:laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Eu, puiši, davai pa nopietno: kur vislabāk veikt gāzes filtra nomaiņu (kur arī pirkt un cik maksā) un arī to parafīna notecināšanu? Esmu dzirdējies, ka varot pats arī to izdarīt. Tikai nezinu īsti kā.. Kāds zin kādu no šiem jautājumiem?
737_pilot wrote:Eu, puiši, davai pa nopietno: kur vislabāk veikt gāzes filtra nomaiņu (kur arī pirkt un cik maksā) un arī to parafīna notecināšanu? Esmu dzirdējies, ka varot pats arī to izdarīt. Tikai nezinu īsti kā.. Kāds zin kādu no šiem jautājumiem?
Ganibu 25 A ari esot normali džekiB) Bet nu Deglava točna suck,viņi jau daudziem džekiem sapisuši autiņus ,vai ne tur ipildišanas vietu uztaisa ,vai nevar aiztaisit normali vaku kurš virsu zapaskai ,vai nu saliek visus gazes vadus tik nesmuki ka vemt gribas utt:angry: ANTIREKLAMA:laugh:
Gāzes filtrs, par parafīna noliesanu pirmo reizi dzirdu, priekš kam tev tas? Viņi ir pārcēlušies agrak bija uz Ganību dambis 25 tagad ja nemaldos uz 23 pie nestes
Par gāzi! Man pašam ir trāpījies eksemplārs ar kvalitatīvu kāzes iekārtu, ar tiešu iesmidzināšanu. Absolūti esmu apmierināts - jaudas zudumu praktiski neizjūtu, nekas nekur nesmird. Vienīgā atšķirība no benzīna - ievērojama naudas ekonomija. Pats mēnesī nobraucu ap 60-70Ls gāzē (atvaļinājumā laikam varētu būt virs 100Ls :) ), nu pārrēķinot to uz benzīnu....hmmm, būtu ievērojami dārgāk ;)
Katrā gadījumā, ja liek gāzi, tad noteikti labu iekārtu, kas sākas ap 800Ls - 1K...
Tiešām nenožēloju, ka paņēmu šo autiņu ar gāzi, laigan pirms tam skatījos ar baigo skepsi... ;)