NELEC!!!
Re:NELEC!!!
Es jau par šo problēmu pastāstīju Vikingā - maiņas meistars teica, ka vajag nakti pastāvēt pie viņiem ar pakaļu uz leju tam auto, lai tad tie nākmajā dienā varētu konstatēt, kas pa vainu... bet minēja, ka tā noteikti nav elektronika vai kas tml... :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:NELEC!!!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:NELEC!!!
Nu tagad es vispār neko nesaprotu... Pa nakti atstāju mašīnu slīpumā pie mājas ar pāris litriem benzīna. Un kā no rīta šķīlu tā aizgāja normāli, tā kā parasti... Bet kad ieslēdzu aizdedzi pirms piešķilšanas, tad zem kapota bija dzirdama tāda klusa dūkoņa tā kā kautko uzsūc un beigās tai dūkoņai tā kā metālisks krakšķis...
Re:NELEC!!!
čomam ir līdzīga problēma ar 300M, tikai viņam starteris negrib griezt tad, kad ir mitri laikapstākļi... Pēc ārzemju forumiem esot izsecinājis, ka kautkādā veidā mitrā laikā pie aķīša plusa klemmes savienojums kļūst nepietiekams starterim...:dry:
BE CE DE
Re:NELEC!!!
Atcerējos ka tev ir automāts, šķiet ka jau kāds minēja par to P (parking) stāvokli ātrumkloķim. Iespējams kaut kāds nekontakts šai līmenī, jo savādāk viss tā kā pa miglu.:unsure:
Re:NELEC!!!
Manam Saabam (9-5 3.0 V6 automāts) pēdējā laikā novērota viena problēma, kas varētu atbilst šim rakstam..
Situācija tāda.. Šorīt, braucot uz darbu, piestāju benzīntankā lai uzpildītos! Pirms tam nobraukti savi 35 km - viss gāja kā ierasts! Bet kad sēdos un mēģināju piedarbināt, starters griež, bet nelec.. zīmīgi tas, ka pagriežot aizdedzes atslēgu, motora temperatūras rādītājs neizkustējās, kaut mašīnas motors normāli uzsilis! Tā pāris reizes pastertēju.. nekā! Kad startējot, izspiedu gāzi, tad motors pieleca, taču baigi sprausloja un apgriezieni turējās ap 5000, kaut normāli tukšgaitā nepaceļās līdz 1000! Kādu laiciņu pasprausloja un parīstijās, es nedaudz pagāzēju, un tad temperatūras rādītājs spidometrā sāka celties uz augšu un apgriezieni nolaidās līdz normālam stāvoklim! Pēc tam aizgāja, itkā nekas nebūtu noticis.. šitā atgadās otro reizi! Pirmo reizi pie mājas mēģināju piedarbināt.. arī izdevās tikai tad, kad startēju ar izspiestu gāzes pedāli, un tad no izpūtēja izsita baigo dūmu mākoni! Un tas motora temperatūras rādītājs arī dažreiz braucot paliek nekustīgs uz 0, kaut gan motors ir silts.. moš kāds zin, kas tā varētu būt par problēmu?
Situācija tāda.. Šorīt, braucot uz darbu, piestāju benzīntankā lai uzpildītos! Pirms tam nobraukti savi 35 km - viss gāja kā ierasts! Bet kad sēdos un mēģināju piedarbināt, starters griež, bet nelec.. zīmīgi tas, ka pagriežot aizdedzes atslēgu, motora temperatūras rādītājs neizkustējās, kaut mašīnas motors normāli uzsilis! Tā pāris reizes pastertēju.. nekā! Kad startējot, izspiedu gāzi, tad motors pieleca, taču baigi sprausloja un apgriezieni turējās ap 5000, kaut normāli tukšgaitā nepaceļās līdz 1000! Kādu laiciņu pasprausloja un parīstijās, es nedaudz pagāzēju, un tad temperatūras rādītājs spidometrā sāka celties uz augšu un apgriezieni nolaidās līdz normālam stāvoklim! Pēc tam aizgāja, itkā nekas nebūtu noticis.. šitā atgadās otro reizi! Pirmo reizi pie mājas mēģināju piedarbināt.. arī izdevās tikai tad, kad startēju ar izspiestu gāzes pedāli, un tad no izpūtēja izsita baigo dūmu mākoni! Un tas motora temperatūras rādītājs arī dažreiz braucot paliek nekustīgs uz 0, kaut gan motors ir silts.. moš kāds zin, kas tā varētu būt par problēmu?
Re:NELEC!!!
Ja temp. deveejs gljuko, tad jaamaina, saac ar to. Maksaa tas shtrunts kaadus 8 Ls. Tikai nez vai tas atrisinaas probleemu ar nelekshanu :huh:
Re:NELEC!!!
nu par to balto dūmu mākoni sliktākais variants ir galvas blīve.apskaties arī tosolu vai nav pazudis vai eļļains.:(
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:NELEC!!!
Tagad, kopš pačakarējos ap drošinātājiem, vairs tāda problēma nav novērota ka nelec... :) Nu cerams ka vaina bija tikai drošnātājā... :)
Re:NELEC!!!
Vikings savukārt manam konstatēja, ka tā nelekšanas vaina ir beigtās atgaisošanas caurulītēs, kuras rāva iekšā gaisu... Nomainīju un tagad vairs nav tā gadījies... :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:NELEC!!!
Sacerējos ka tikai drošinātāji varētu būt vainīgi...
Šoreiz pat bija tā ka braucu kruīzē uz 110, pēkšņi tāds tā kā rāviens (sitiens) it kā kautkur bendza pietrūktu... Un vakar 2x neleca, ilgāk pagaidīju, paspaidīju gāzes pedāli, tikai tad pieleca... Nu nezinu kas pa vainu, šodien braucu uz Vikingiem remontēties...
Šoreiz pat bija tā ka braucu kruīzē uz 110, pēkšņi tāds tā kā rāviens (sitiens) it kā kautkur bendza pietrūktu... Un vakar 2x neleca, ilgāk pagaidīju, paspaidīju gāzes pedāli, tikai tad pieleca... Nu nezinu kas pa vainu, šodien braucu uz Vikingiem remontēties...
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:NELEC!!!
Tātad lieta sekojoša.
Vakar biju Vikingos ar savu nelekšanas problēmu... Gudrs dzeks kas pie letes sēž, pēc simptomiem uzreiz jau pateica ka CKP sensors.. :) Nodiagnosticēja un tiešām tas pats vaininieks vien bija, tā nu man stundas laikā nomainīja to CKP sensoru un pie reizes arī sveces... Kopā skāde 120LVL, tātad nav tik traki, galvenais ka SAABs lec.. :)
Vakar biju Vikingos ar savu nelekšanas problēmu... Gudrs dzeks kas pie letes sēž, pēc simptomiem uzreiz jau pateica ka CKP sensors.. :) Nodiagnosticēja un tiešām tas pats vaininieks vien bija, tā nu man stundas laikā nomainīja to CKP sensoru un pie reizes arī sveces... Kopā skāde 120LVL, tātad nav tik traki, galvenais ka SAABs lec.. :)
Re:NELEC!!!
vot skāde man piemetās līdzīga tikai aizdomājos tik tālu ka vajadzētu pastumt. Pastūmu nu metrus 4rus. It kā uzsita ka leks startēju un lec bijis jau trīs reizes r lielākiem intervāliem!!!
tad nu nevaru sprast kādu vinu piedēvēt sev??????:S
tad nu nevaru sprast kādu vinu piedēvēt sev??????:S
Re:NELEC!!!
Būs jau tas pats CKP sensors!...maily wrote:vot skāde man piemetās līdzīga tikai aizdomājos tik tālu ka vajadzētu pastumt. Pastūmu nu metrus 4rus. It kā uzsita ka leks startēju un lec bijis jau trīs reizes r lielākiem intervāliem!!!
tad nu nevaru sprast kādu vinu piedēvēt sev??????:S
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO