Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
mans tagadejais ss.lv staveja diezgan ilgi.
sakumaa ieraudziju kad bija cena virs 3k
tad pec laika 2800, 2500.. beigaas paneemu pa 2250.
protams nav ideaals, bet svarigakaas lietas ir sakartotas.
pats galvenais, bez ruusas, mainitas ķeedes, motors parlasiits,uzstadita gaze pie Arteh...
sakumaa ieraudziju kad bija cena virs 3k
tad pec laika 2800, 2500.. beigaas paneemu pa 2250.
protams nav ideaals, bet svarigakaas lietas ir sakartotas.
pats galvenais, bez ruusas, mainitas ķeedes, motors parlasiits,uzstadita gaze pie Arteh...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Viens diezgan labu laiku stāvēja Alfa Motorā, bet nu jau arī vairs nav.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Buus diezgan gruuti atrast kaut cik normālu eksemplāru. Pārsvarā ir noruuseejushi, it īpaši aizmugurējās arkas. Par viggenu es domāju ka labāk nesapņot. Aero reti parādās un ja parādās tad vai nu nojaats vai noruuseejis. Es diezgan ilgi meklēju 9-3og vienalga kadu versiju kas būtu kaut cik ok. Tikai haljavas pēc tiku pie aero bet nu daudz jau ieguldiits lai auto būtu labā stāvoklī.Flesh wrote:cik vispār reāli ir tik pie kaut cik lābā stāvoklī esoša 9-3 Viggen vai Aero, jo kaut kā ss nevienu neuzgāju. Bet parasktos te vienam otram figurē
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Viss atkarīgs no tā, cik cilvēks ir gatavs maksāt par labu 9-3og - par dažiem k EUR grūti būs ko tiešām labu atrast. Ja gribās Viggen, jārēķinās ar 7-10k EUR
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Varu piedāvāt Itāļu aero un Vigen ārpus laulības bērnu - Melni
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pie igauņiem pieejams 9-3og aero pa 2k, google tulkotājs gan saka kaut ko nesaprotamu par rūsu:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=30315
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=30315
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas nav "pareizais" Aero
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šittt! kāpēc šo neieraudzīju ātrāk??? Točno nebūtu volviķi pircis, vispirms neapskatījis šo...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Turklāt, tas vēl ir pavisam tuvu no Rīgas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ar tiem tuvo ārzemju variantiem - bro aizmaica pēc voyadžera pie leišiem, nu smuks pēc skata, pārdevējs arī smuki dzied, dzivajā izrādās sists, piekrāsots max lēti pārdošanai... dirsā laiks un materiāls, apskatīja visus iespējamos variantus kas bija atrodami, vieni vienīgie lūžņi (kā viņi izteicās). Pirks tepat uz vietas, vismaz var apčamdīt normāli un nav jātērē tik daudz laiks un degviela.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu, ja brauc blakus ko skatīt, tad ir jāņem kāds specis tomēr līdzi. Es leišos esmu pircis 2 mašīnas un abas diezgan veiksmīgi - ar vienu pēc pārdošanas draugs vēl 5 gadus nobrauca nesūdzēdamies. Abos gadījumos man līdzi bija cilvēks, kuram saprašana no auto tehniskās lietās ir lielāka kā man.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tāpēc jau arī nenopirka ka bija mans brālis līdzi, viņš diezgan labi orientējas autiņos. Bet stāsts drīzāk par to ka 1) foto un pārdevēju stāstītajam nevar ticēt 2) baigie km jānorullē, lai to auto dzīvajā apčamdītu un ar lielu varbūtību nenopirktu. Respektīvi, ja nemeklē kaut ko īpašu, tad labāk tepat uz vietas.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskatās, ka neesmu vienīgais, kas brauc ar 9-5 un grib otru auto 9-3 Bet pat necerēju uz tādu diskusijas pavilkšanos. Katrā ziņā tas vairāk bija aptaujas līmenī, lai saprastu aptuveno cenu diapazonu un pieejamību. Jo palielam dilema cita. 9-5 vilkati vagonu vai 9-3 aero. Bet ss pieejamie vilkaču vagoni ir vainu dīzeļi vai automāti