Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir, nejauc ar Viggen.
Tur ir kapi, grīda būs bēdīga un kabatas aiz arkām arī.
Glāzes arī būs bēdīgas...
Tur ir kapi, grīda būs bēdīga un kabatas aiz arkām arī.
Glāzes arī būs bēdīgas...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
tik bēdīgi???
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir gan Aero, arī krēsli un antispārns ir kā Aero - tādi 9-3og Aero izskatījās 99-2000.gadā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pilnigi beigta bundzha.. aizmirsti
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tā kā acis metu uz ALFA ROMEO 159, tad palēnām sāk rasties doma tirgot vienu no ģimenē esošajiem saabiem:
2001.gada ražojuma 9-3og AERO, 2.0T, 5 ātrumu manuālā kārba, benzīna motors B205R ar 151kW, 205PS/202hp jaudu.
Šobrīd ar to pārvietojas sieva, kura nelabrāt grib šķirties no saabiņa, bet, ja uzradīsies kāds labs pircējs, tad apsvēršu domu to nodot gādīgās rokās un vietā viņai došu vai nu savu saabu vai nu nopirkšu viņai alfu.
Ņemot vērā manu pedantisko slimību uz savām automašīnām, tad jāsaka, ka arī šo SAABu esmu ļoti kopis un uzpasējis. Kad es to nopirktu, tas nebija sliktā stāvoklī, bet tik un tā šur tur roka bija jāpieliek un diezgan daudz kas tika saremontēts pa šo laiku (cik paskaitīju, tad pa pusotru gadu remontos vien esmu ieguldījis virs 1200 EUR) un, protams, ka remontēts tika pie labākajiem speciālistiem Rīgā, kā arī detaļas tika liktas tikai no premium plaukta. Protams, ka šādas tādas lietas, ko pratu, es pats laboju.
Arī visi šķidrumi nesen nomainīti – eļļa, dzesēšanas šķidrums, bremžu, stūres pastiprinātāja šķidrums un protams arī visi filtri svaigi.
Varu teikt, ka šobrīd viss nepieciešamais ir saremontēts un tehniski saabs ir ļoti labā stāvoklī. Banāli, bet sēdies un brauc, ko sieva arī dara dien dienā.
Eļļa un sveces, protams, ka mainītas ik pa 10 000 km (kad nopirku un šogad jūnijā, kā arī iepriekšējais īpašnieks teicās, ka arī esot mainījis reizi gadā) un manā laikā izmantota tikai GM apstiprinātās specifikācijas GM-LL-A-025 eļļa (šobrīd ir ielieta MOBIL 5W-30 SUPER 3000 XE).
Arī kartera ventilācija nomainīta uz jaunāka tipa (tai skaitā visas vakuumtrubiņas).
Salabots kondicionieris (prasīja daudz līdzekļu, bet nu tad beidzot strādā kā nākas). Signalizācija arī darbojas.
Nomainīts gaisa masas mērītājs, DI kasete - uzlikta diezgan svaiga (cik atceros, tad tikai pāris gadus veca) un par to turpmākos gadus varēs nesatraukties. Rezerves kasete vairs netiek vadāta bagažniekā līdzi, jo zinu, ka pēc tās nebūs nepieciešamība.
Nomainīti rullīši un agregātsiksna. Salabota rokasbremze - uzlikti jauni Brembo bremžu loki, aizmugurējie bremžu suporti abās pusēs salaboti (nomainīti virzulīši ar blīvēm, iztīrīti utt.)
Bremzes visur ļoti labas un tuvākajā laikā nebūs jāmaina ne bremžu diski, ne kalotkas.
Kļūdu nav un check engine lampiņa NEDEG!
Visa elektronika strādā, kā arī SID un ACC displeju pikseļi nav padzisuši. Ir kruīzkontrole.
Salons ir perfektā stāvoklī ar retiem elektriski regulējamiem AERO (VIGGEN style) sēdekļiem (šofera beņķis ir ar atmiņu).
Ir visa vēsture sarakstīta excel failā kopš brīža, kad nopirkām – viss pierakstīts par izmaksām un datumiem/kilometrāžu, kad, kas un kur mainīts.
Iepriekšējais saimnieks esot pats šo saabu atdzinis no Vācijas 2006.gadā un izdomāja to pārdot 2015.gada novembrī (man), lai vietā nopirktu jaunāku modeli. Esmu pārliecināts, ka šī brīža nobraukums 259 000 km ir patiess.
Patēriņš cik no sievas sapratu ir ap 11-12 litriem pilsētas propku režīmā un pa šoseju ap 6.5 l/100km.
Kad pats meklēju 9-3og, tad redzēju visādus briesmu skatus un esmu pārliecināts, ka šobrīd tirgū neatradīsiet labāku 9-3og, vēl pie tam AERO modeli ar VIGGEN body kitu un AERO/Viggen salonu.
EDIT: Aizmirsu pateikt, ka ir 2 atslēgas
Vēl viens EDIT: vēl taču ieliku parking sensorus, kas perfekti strādā arī ziemas apstākļos.
2001.gada ražojuma 9-3og AERO, 2.0T, 5 ātrumu manuālā kārba, benzīna motors B205R ar 151kW, 205PS/202hp jaudu.
Šobrīd ar to pārvietojas sieva, kura nelabrāt grib šķirties no saabiņa, bet, ja uzradīsies kāds labs pircējs, tad apsvēršu domu to nodot gādīgās rokās un vietā viņai došu vai nu savu saabu vai nu nopirkšu viņai alfu.
Ņemot vērā manu pedantisko slimību uz savām automašīnām, tad jāsaka, ka arī šo SAABu esmu ļoti kopis un uzpasējis. Kad es to nopirktu, tas nebija sliktā stāvoklī, bet tik un tā šur tur roka bija jāpieliek un diezgan daudz kas tika saremontēts pa šo laiku (cik paskaitīju, tad pa pusotru gadu remontos vien esmu ieguldījis virs 1200 EUR) un, protams, ka remontēts tika pie labākajiem speciālistiem Rīgā, kā arī detaļas tika liktas tikai no premium plaukta. Protams, ka šādas tādas lietas, ko pratu, es pats laboju.
Arī visi šķidrumi nesen nomainīti – eļļa, dzesēšanas šķidrums, bremžu, stūres pastiprinātāja šķidrums un protams arī visi filtri svaigi.
Varu teikt, ka šobrīd viss nepieciešamais ir saremontēts un tehniski saabs ir ļoti labā stāvoklī. Banāli, bet sēdies un brauc, ko sieva arī dara dien dienā.
Eļļa un sveces, protams, ka mainītas ik pa 10 000 km (kad nopirku un šogad jūnijā, kā arī iepriekšējais īpašnieks teicās, ka arī esot mainījis reizi gadā) un manā laikā izmantota tikai GM apstiprinātās specifikācijas GM-LL-A-025 eļļa (šobrīd ir ielieta MOBIL 5W-30 SUPER 3000 XE).
Arī kartera ventilācija nomainīta uz jaunāka tipa (tai skaitā visas vakuumtrubiņas).
Salabots kondicionieris (prasīja daudz līdzekļu, bet nu tad beidzot strādā kā nākas). Signalizācija arī darbojas.
Nomainīts gaisa masas mērītājs, DI kasete - uzlikta diezgan svaiga (cik atceros, tad tikai pāris gadus veca) un par to turpmākos gadus varēs nesatraukties. Rezerves kasete vairs netiek vadāta bagažniekā līdzi, jo zinu, ka pēc tās nebūs nepieciešamība.
Nomainīti rullīši un agregātsiksna. Salabota rokasbremze - uzlikti jauni Brembo bremžu loki, aizmugurējie bremžu suporti abās pusēs salaboti (nomainīti virzulīši ar blīvēm, iztīrīti utt.)
Bremzes visur ļoti labas un tuvākajā laikā nebūs jāmaina ne bremžu diski, ne kalotkas.
Kļūdu nav un check engine lampiņa NEDEG!
Visa elektronika strādā, kā arī SID un ACC displeju pikseļi nav padzisuši. Ir kruīzkontrole.
Salons ir perfektā stāvoklī ar retiem elektriski regulējamiem AERO (VIGGEN style) sēdekļiem (šofera beņķis ir ar atmiņu).
Ir visa vēsture sarakstīta excel failā kopš brīža, kad nopirkām – viss pierakstīts par izmaksām un datumiem/kilometrāžu, kad, kas un kur mainīts.
Iepriekšējais saimnieks esot pats šo saabu atdzinis no Vācijas 2006.gadā un izdomāja to pārdot 2015.gada novembrī (man), lai vietā nopirktu jaunāku modeli. Esmu pārliecināts, ka šī brīža nobraukums 259 000 km ir patiess.
Patēriņš cik no sievas sapratu ir ap 11-12 litriem pilsētas propku režīmā un pa šoseju ap 6.5 l/100km.
Kad pats meklēju 9-3og, tad redzēju visādus briesmu skatus un esmu pārliecināts, ka šobrīd tirgū neatradīsiet labāku 9-3og, vēl pie tam AERO modeli ar VIGGEN body kitu un AERO/Viggen salonu.
EDIT: Aizmirsu pateikt, ka ir 2 atslēgas
Vēl viens EDIT: vēl taču ieliku parking sensorus, kas perfekti strādā arī ziemas apstākļos.
Last edited by Henry on Mon Aug 21, 2017 3:53 pm, edited 2 times in total.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tagad jāsāk solīt?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
he he, nu pa kapeikaam neatdoshu tas ir skaidrs
tas kas man nepatīk ir tas, ka ja nu gadījumā kāds tiešām izdomās to nopirkt, tad man savs saabs būs jāatdod sievai un pašam kādu laiku būs jābrauc ar trolejbusu, līdz nopirkšu vietā kko
tas kas man nepatīk ir tas, ka ja nu gadījumā kāds tiešām izdomās to nopirkt, tad man savs saabs būs jāatdod sievai un pašam kādu laiku būs jābrauc ar trolejbusu, līdz nopirkšu vietā kko
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Saslaveeji jai dikti.. beigaas uzliksi cenu 2000un pardosi pa leeto..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ja būtu vitāla vajadzība pārdot, tad, iespējams, ka tā arī būtu, bet šis nav tas gadījums (vismaz ne šobrīd), tāpēc, ja nevienam neinteresēs šis eksemplārs, tad sieva turpinās braukt bēdu nezinot.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
aizklātā vairāk solīšana caur PM
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
P.S.
Bet klio99 vairāk par 1800 nedos
Bet klio99 vairāk par 1800 nedos
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
nu tiem kam budžets līdz 2000 vai 2500 eur var meklēt citu variantu
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero