Es arī esmu šādus redzējis...Tas ir no tā, ka eļļu vispār nemaina vai stipri pārbrauc intervālus! Pats pirms ~10.g eksperimentēju ar Mannol uz Nissan Terrano. Nobraucu 5.maiņas pa 10.k, zinu, nav daudz, bet, pat no Mannola nebija nekādu tādu sūdu!
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ak jel, raģi boga lejat kaut vai logu šķidrumu tajā dzinējā. es tak neiešu mēģināt kādu pārliecināt par to vai gm ir laba eļļa vai nē. es savos saabos liešu kādu citu marku.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bet, ja tas notiktu, teiksim ar Liqui-Moly, tad vaina būtu citur (kartera ventilācija, aizdirsts eļļas sūkņa siets utt) Vai ne?!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es bez vainas, pat nepamanīju sludinājumu. Bet vai tad Tu nenopirki Aero? Priekš kam bamperi, esošie beigti? Teorētiski man laikam varētu salasīties viens Aero kits vēl, jāskatās.
Starpcitu, elkoņbalstu atradu. Kā jau teicu, ir pāris centimetru plaisa pa vīli. Neskatoties uz to, šķirties esmu gatavs par, teiksim, 20 euro.
Starpcitu, elkoņbalstu atradu. Kā jau teicu, ir pāris centimetru plaisa pa vīli. Neskatoties uz to, šķirties esmu gatavs par, teiksim, 20 euro.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Elknbalstu ņemu!Pieutīšu jaunāko nākošnedēļ savākt.
Aizmugurējais diezgan drūmā stāvoklī,vairākas reizes lāpīts.Pa brīvu brīdi vari uzmest aci,līdz nākošai vasarai vajadzētu salasīt un sākt uzprišināt.
P.S.Atšifrēju seju grāmatā.Messengerī varētu būt vienkāršāk sazināties.
Aizmugurējais diezgan drūmā stāvoklī,vairākas reizes lāpīts.Pa brīvu brīdi vari uzmest aci,līdz nākošai vasarai vajadzētu salasīt un sākt uzprišināt.
P.S.Atšifrēju seju grāmatā.Messengerī varētu būt vienkāršāk sazināties.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja arī katrs nākamais īpašnieks ir ņēmis līzingu, tā pat sanāk vismaz 6 īpašnieki.texas wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 4:45 pmPēc dna:defektivais wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 4:19 pmPēc bildē redzamā numura rāda, ka iepriekšejo īpašnieku skaits ir 12 un pēdējais reģistrētais nobraukums 253k.
3x īpašnieki, bijis Zviedrijā, kredītā, sists neuzrādās.
Pec vin apskaties!
p.s. vin tāds pats kā ss sludinājumā. Jāprasa atpakaļ nauda no dna
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Zinu transportstyleresen!defektivais wrote: ↑Mon Oct 23, 2017 10:10 amJa arī katrs nākamais īpašnieks ir ņēmis līzingu, tā pat sanāk vismaz 6 īpašnieki.texas wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 4:45 pmPēc dna:defektivais wrote: ↑Fri Oct 20, 2017 4:19 pm
Pēc bildē redzamā numura rāda, ka iepriekšejo īpašnieku skaits ir 12 un pēdējais reģistrētais nobraukums 253k.
3x īpašnieki, bijis Zviedrijā, kredītā, sists neuzrādās.
Pec vin apskaties!
p.s. vin tāds pats kā ss sludinājumā. Jāprasa atpakaļ nauda no dna
Tu zini, kā tas cipars rodas?
Līzings 1.ieraksts (kaut tikai turetājs), pārraksta uz īpašnieku, kad nomaksājis līzi 2.ieraksts, padirsi papīrus, sūti jaunus pa pastu, atkal +1 utt Man pašam vēl ir palikuši 3.reģistrācijas papīri, kas dod vēl +4, ko nop..isa se pasts, jā tur visu sūta pa pastu. Man pagāja mēnesis līdz atsūtīja īstos papīrus (vajag zilu del1+ dzeltenu del2). Manā gadījumā atsūtīja 4.zilus un vienu dzletenu AutoDna rāda patiesos īpašniekus!
Last edited by texas on Mon Oct 23, 2017 11:08 am, edited 1 time in total.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
+ja gribi izņemt tranzīta numurus, tad gaidi 2.nedēļas, pie mums ir civilizēti
Manā gadījumā gribēju braukt uzreiz, pārrakstīt var tikai uz se personu zilā (del1) palika man, ar kuru var pārvietoties pa eiropu, dzelteno (del2) aizpilda uz jauno īpašnieku un pa pastu sūta uz transportstyleren, tie savukārt sūta jaunos doķus uz deklarēto se dzīvesvietu! Pārrakstīju uz sava čoma, kas strādā se un ir se pers.kods., tātad 4.īpašnieki Zviedrijā, ja 4to var par tādu nosaukt.
Manā gadījumā gribēju braukt uzreiz, pārrakstīt var tikai uz se personu zilā (del1) palika man, ar kuru var pārvietoties pa eiropu, dzelteno (del2) aizpilda uz jauno īpašnieku un pa pastu sūta uz transportstyleren, tie savukārt sūta jaunos doķus uz deklarēto se dzīvesvietu! Pārrakstīju uz sava čoma, kas strādā se un ir se pers.kods., tātad 4.īpašnieki Zviedrijā, ja 4to var par tādu nosaukt.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas pofig. Ja oficiāli rāda 12, tad ir 12texas wrote: ↑Mon Oct 23, 2017 10:46 amZinu transportstyleresen!defektivais wrote: ↑Mon Oct 23, 2017 10:10 amJa arī katrs nākamais īpašnieks ir ņēmis līzingu, tā pat sanāk vismaz 6 īpašnieki.
p.s. vin tāds pats kā ss sludinājumā. Jāprasa atpakaļ nauda no dna
Tu zini, kā tas cipars rodas?
Līzings 1.ieraksts (kaut tikai turetājs), pārraksta uz īpašnieku, kad nomaksājis līzi 2.ieraksts, padirsi papīrus, sūti jaunus pa pastu, atkal +1 utt Man pašam vēl ir palikuši 3.reģistrācijas papīri, kas dod vēl +4, ko nop..isa se pasts, jā tur visu sūta pa pastu. Man pagāja mēnesis līdz atsūtīja īstos papīrus (vajag zilu del1+ dzeltenu del2). Manā gadījumā atsūtīja 4.zilus un vienu dzletenu AutoDna rāda patiesos īpašniekus!
Bet tas ta... Cik vispār gribi par viņu?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man viens klients nopirkta pilnīgi jaunu Bentliju, tepat Rīgā no salona. Liels bija viņa pārsteigums, uzzinot, ka šams jau ir 3.īpašnieks tai mašīnai
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gan jau juridisko personu nianses. Patiesībā sanāk pat loģiski: 1.īpašnieks rūpnīca, otrais dīleris, trešais tas kas izdzen no salona. Un ja vēl karuselis ar reeksportiem, tad nav jābrīnās ka auto ar 0 uz ciferblata pēc papīriem jau nomainījies ducis īpašnieku dažādās valstīs
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Rūpnīca kā īpašnieks jau neparādās. Protams, ka shēmas ar nodokļiem, kā gan savādāk... līdz ar to, es uzskatu, ka pievērst uzmanību īpašnieku skaitam vispār ir pilnīgi bezjēdzīgi.
Starp citu, zinu vienu pasažieri, kura mašīnai īpašnieki ir nomainījušies 23 vai 24 reizes - desmitgadīga Navara. Īpašnieks esot nodokļu parādnieku topa augšgalā.
Starp citu, zinu vienu pasažieri, kura mašīnai īpašnieki ir nomainījušies 23 vai 24 reizes - desmitgadīga Navara. Īpašnieks esot nodokļu parādnieku topa augšgalā.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Laikam brīnumi notiek un arī auto mēdz palikt jaunāki. Kā, piemēram, šis te https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... dgcjx.html
Sākumā (pirms apmēram 3 gadiem) bija 2002., reāli ir 2001. (ir redzēts dzīvē un baudīts Artehā). Toreiz tirgoja privātais. Tad laikam to mašīnu savāca perekups un tas aiz pārdzīvojumiem "novecoja" uz 2001., tad atkal atguva jaunību (uz 2002.) un tagad, rau, kļuva vēl jaunāks - jau 2003.
Sākumā (pirms apmēram 3 gadiem) bija 2002., reāli ir 2001. (ir redzēts dzīvē un baudīts Artehā). Toreiz tirgoja privātais. Tad laikam to mašīnu savāca perekups un tas aiz pārdzīvojumiem "novecoja" uz 2001., tad atkal atguva jaunību (uz 2002.) un tagad, rau, kļuva vēl jaunāks - jau 2003.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Psc - tiešām kāds paņems par to cenu?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... cjgmo.html
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... cjgmo.html