Pa 7Ls bixenonā.Nils wrote:Labāk atsvaidzini atmiņu, kur un par cik plēvi pirki? Interesē aizm. lampām.chippy wrote:Aizveries!:laugh:Nils wrote:Apnika, ka visi ar pirkstiem rāda. :laugh:
Offtop 2. daļa
Re:Offtop 2. daļa
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Offtop 2. daļa
Tauta runā, ka mazā kantorī pie Dominas esot lētākchippy wrote:Pa 7Ls bixenonā.Nils wrote:Labāk atsvaidzini atmiņu, kur un par cik plēvi pirki? Interesē aizm. lampām.chippy wrote: Aizveries!:laugh:
900aero clubsport #8
Re:Offtop 2. daļa
Kas tas par kantorīti, kur atrodams? Varbūt, tur arī toņiemizvēle ir lielāka, jo pirms gada bixenonā bija tikai viens variants pieejams.
Re:Offtop 2. daļa
A dzelzs režģītis priekš restes tur arī ir?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Ja tur nav, tad blakus- Latvijas Metālā ir visādu veidu... Arī krāsas, zelta/bronzas tai skaitā... :whistle:KoreFun wrote:A dzelzs režģītis priekš restes tur arī ir?
Re:Offtop 2. daļa
Kamēr biju garāžā pieslēdzu lādētāju akumulatoram, ieslēdzu mūziku, nu tā, kārtīgi:P:P un āķis izlādējās ar visu 10A lādēšanu:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Varbūt laiks pievērsties arī kādam citam mūzikas žanram, citādi Tev pēdejā laikā kaut kā neiet ar to mūziku,- tad alus plīst grabažniekā, tad aķis izlādējas :side: . Nu nepiestāv Saab tāda mūzika :P :blush:
Re:Offtop 2. daļa
Ej Tu nost!! Zini kā skan leģendārākie Prodigy skaņdarbi, RIPoti no Vinila lossless formātā?!:woohoo: :woohoo:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Labi, labi, bet pēc tam nebrīnies, ka sāk lekt ārā visādi auto brīnumi :laugh:
Re:Offtop 2. daļa
:D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Lieliski teikts! :)uculs wrote:A man ir dziļi pie pakaļkājas, kas notiek no 0 līdz 400 metriem ar abām kājām spiežot gāzes pedāli. Mani vairāk interesē, kā mašīna uzvedas no 70-160 km/h. Jo šie ir ātrumi, kurus es izmantoju braucot. Pārspīlējot varu pateikt, ka esmu ar mieru pie luksofora palikt pēdējais, ka tik līdz Valmierai, man nebūtu jāvelkas aiz fūres.
Mana attieksme pret auto ir ļoti, ļoti līdzīga ar to vien atšķirību, ka pavadot 90% laika pilsētā man vel ir svarīga arī vilkme 1000-2200 rpm radiusā.
Nil, vilkmi zemajos var regulēt ar degvielas maisijumu, aizdedzi utt, turbo motoros nebūšu tik kompetents lai izrunātu kādus terminus un receptes, bet no izmēģinātajiem 2.0(Arnija 9k un melnis, KoreFun griffs, 9-3 ss un divi 9-5) varu viennozīmīgi spriest, ka tieši vadības programma ir visam galva, bet dzelži izteikti maina kko tikai tad ja to sniegtie plusi sakrīt ar programmas īpašībām un plusiem.
Piemēram Arnija melnis uzvedās ļoti līdzīgi tam kā izdarijās manējais ar KoreFun programmu, bet 9k viņam ir ļoti līdzīgs Grifam. Ar melni var komfortabli kruizēt un nemainot pārnesumus mierīgi nemokot motoru paātrināties pat pie ļoti zemiem apgriezieniem kā arī ir absolūti vienkārši strauji, bet bez spolēšanas ātri uzsākt, KoreFun grifs zemajos ir izteikts 2.0, bet kad iegriežas turba tas auto kļūst vnk par platu smaidu izraisošu dzīvnieku. Mans melnis sākotnēji bija apveltīts ar izteikti Tavu rokrakstu un bija ļoti grūti braucams pilsētā, bet šo mīnusu izteikti kompensēja pie fūru un seņotāju apdzīšanas šosejas braucienos. Tagad pēc Arnija rokas pielikšanas motora galvai, kārbas vadības piekoriģēšanas un janiegūtā DP uzlikšanas principā ir ok, var braukt kā saka ar vilkmi, bet joprojām iz nīkulīgāk nekā bija ar KoreFun programmu.
Un ar vārdu pakaifoju es domāju tieši baudas gūšanu no pārliecinošas vilkmes mierīgi braucot ;) griezu un mociju viņu kad DP uzliku kas protams uzreiz nodrošināja 3 litru pieaugumu
Re:Offtop 2. daļa
Melnim tā vilkme ir citu iemeslu dēļ ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Greger,tev vajag atmosfērisko ar lielas litrāžas motoru, lai kaifotu pie zemajiem apgriezieniem pilsētā un striķi ar ko pakārties, kad iebrauc DUS pieliet bāku!:laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Offtop 2. daļa
Ar čipošanu vien ir grūti, izmaiņas ir ļoti minimālas, panākt ievērojamus uzlabojumus tajā RPM diapazonā, kur turbīna nav iegriezusies un nodrošinājusi darba spiedienu.
Turbo dzinējam, ja tā var teikt, ir divas stadijas:
1. Turbīna nav iegriezusies un nav spiedena:
Ar gaisa ieplūdi praktiski ir vel sūdīgāk kā atmosfēriskajam dzinējam, jo ieplūdē stāv tāds traucēklis kā turbīna.
2. Turbīna ir iegriezusies un tiek nodrošinats darba spiediens:
Darba spiediens ir lielāks kā atmosfēriskais, un te jau ar čipošanu tiek panākts viss ievērojamais efekts.
1. stadijā praktiski neko lielu ar vadību nevar izmainīt - gaiss ir tik cik nu viņš ar cilibru tiek ievilkts.
To visu var glābt tikai viens - maksimāli samazināt šo 1. stadiju. Bet to var iegūt tikai ar mehāniskām izmaiņām. Izplūde, ieplūde, biturbo, "Anti lag" sistēma utt. Citiem vārdiem - vajag panākt, lai turbīna iegriežas maksimāli ātri (vai ideāli - griežas visu laiku (Antilag)).
Tādēļ arī ir tā, ka atmosferiskos dzinējus praktiski nečipo (šī 1. stadija ir praktiski tas pats, kas atmosfērisajs dzinejs). Ieguvums atmosfēriskajam ir 10%, max 20%. Tur pretī turbo dzinejiem iedpējami 30% - 40%
Paskatoties dažādu čipotāju grafikus un redzēsi to pašu. Līknes aiziet kosmosā tikai pie turbo spiediena paradīšanās.
Nu kaut ka tā... apnika rakstīt. :laugh:
Turbo dzinējam, ja tā var teikt, ir divas stadijas:
1. Turbīna nav iegriezusies un nav spiedena:
Ar gaisa ieplūdi praktiski ir vel sūdīgāk kā atmosfēriskajam dzinējam, jo ieplūdē stāv tāds traucēklis kā turbīna.
2. Turbīna ir iegriezusies un tiek nodrošinats darba spiediens:
Darba spiediens ir lielāks kā atmosfēriskais, un te jau ar čipošanu tiek panākts viss ievērojamais efekts.
1. stadijā praktiski neko lielu ar vadību nevar izmainīt - gaiss ir tik cik nu viņš ar cilibru tiek ievilkts.
To visu var glābt tikai viens - maksimāli samazināt šo 1. stadiju. Bet to var iegūt tikai ar mehāniskām izmaiņām. Izplūde, ieplūde, biturbo, "Anti lag" sistēma utt. Citiem vārdiem - vajag panākt, lai turbīna iegriežas maksimāli ātri (vai ideāli - griežas visu laiku (Antilag)).
Tādēļ arī ir tā, ka atmosferiskos dzinējus praktiski nečipo (šī 1. stadija ir praktiski tas pats, kas atmosfērisajs dzinejs). Ieguvums atmosfēriskajam ir 10%, max 20%. Tur pretī turbo dzinejiem iedpējami 30% - 40%
Paskatoties dažādu čipotāju grafikus un redzēsi to pašu. Līknes aiziet kosmosā tikai pie turbo spiediena paradīšanās.
Nu kaut ka tā... apnika rakstīt. :laugh:
Re:Offtop 2. daļa
KurBad, izstāsti/parādi, kas Tev par savienojumu sanāk starp 3 un 2.5"? Man tagad sanāk starp 3 un 2.5 vēl tievāks savienojums, kuru vajadzētu pārtaisīt uz kko resnāku, bez liekām pārejām.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible