Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Varbūt kāds vēlas labi zināmu klasiku iegādāt?
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/99/bgo ... bgofp.html
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/99/bgo ... bgofp.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Jāsāk krāt jaunajam drapakam:
http://www.kursors.lv/2014/07/16/pieeja ... 2017-gada/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kursors.lv/2014/07/16/pieeja ... 2017-gada/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kā arī sāc gatavoties tam, ka SAAB ortodoksāļi tevi nories par to, ka vairs nebrauc ar benzīnu/tīseli, bet ar elektrību... Līdzīgi kā tas bija ar LPG...elmo wrote:Jāsāk krāt jaunajam drapakam:
http://www.kursors.lv/2014/07/16/pieeja ... 2017-gada/" onclick="window.open(this.href);return false;
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Nu pārsvarā visi LPG nīdēji jau ir pievērsti jaunajai reliģijai!
Pretoties tehnoloģiskajam progresam ir bezjēdzīgi!
Pretoties tehnoloģiskajam progresam ir bezjēdzīgi!
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 21
- Joined: Sun Aug 19, 2012 7:44 pm
- Location: Sigulda
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Saābu taču arī tā kā taisa elektrisku. Varbūt uztaisīs.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Tu LPG sauc par tehnoloģisko progresu?elmo wrote:Nu pārsvarā visi LPG nīdēji jau ir pievērsti jaunajai reliģijai!
Pretoties tehnoloģiskajam progresam ir bezjēdzīgi!
P.S. Un vispār, elektroauto tika jau būvēti un izmantoti stipri pirms iekšdedzes dzinēju masveida izmantošanas - jau 20.gs pašā sākumā Tā kā arī to par tehnoloģisko progresu īsti nenosauksi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kā tad citādāk to nosaukt, ja ne par tehnoloģisko progresu, kad kāda tehnoloģija laika gaitā savā attīstībā sasniedz tādu līmeni, ka tai parādās jauni un visnotaļ jēdzīgi pielietojuma varianti? Atklāt kaut ko jaunu un radīt pirmos prototipus ir viena lieta, novest to līdz plašpatēriņa produktam un palaist ražošanā - pavisam kas cits. Un tas tak kā reiz ir progress.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Lawyer, Tev kā tādam Igaunim pielec ar aizturi!lawyer wrote:Tu LPG sauc par tehnoloģisko progresu?elmo wrote:Nu pārsvarā visi LPG nīdēji jau ir pievērsti jaunajai reliģijai!
Pretoties tehnoloģiskajam progresam ir bezjēdzīgi!
P.S. Un vispār, elektroauto tika jau būvēti un izmantoti stipri pirms iekšdedzes dzinēju masveida izmantošanas - jau 20.gs pašā sākumā Tā kā arī to par tehnoloģisko progresu īsti nenosauksi
Doma bija daudz dziļāka!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kur tad ir tas "plašpatēriņš"? Tesla S pa 80k EUR? Esot gan tagad pieejams e-Golf pa kādiem gandrīz 40k EUR ar 250km teorētisko nobraukumu - pirksiet elektro Golfu pa jauna 9-5 Aero cenu?edijs wrote:Kā tad citādāk to nosaukt, ja ne par tehnoloģisko progresu, kad kāda tehnoloģija laika gaitā savā attīstībā sasniedz tādu līmeni, ka tai parādās jauni un visnotaļ jēdzīgi pielietojuma varianti? Atklāt kaut ko jaunu un radīt pirmos prototipus ir viena lieta, novest to līdz plašpatēriņa produktam un palaist ražošanā - pavisam kas cits. Un tas tak kā reiz ir progress.
Attiecībā uz elektroauto nekāda progresa nav bijis jau vairāk kā 100 gadus - kā bija tad, tā arī joprojām neatrisināta ir nobraukuma problēma. Kamēr elektroauto izstrādē un ražošanā nebūs tāda tehnoloģiskā lēciena kā bija ar Ford Model T (konveijers + tāda auto cena, ka ikviens Ford rūpnīcas strādnieks varēja atļauties to nopirkt), tikmēr nebūs arī masveida ražošanas un izplatības
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Elmo, paskaties šo, par atvērtiem filtriem )))
https://www.youtube.com/watch?v=EVjsfLg8aRA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=x5vWd-JLHRM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=EVjsfLg8aRA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=x5vWd-JLHRM" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Lawyer, tu jau vārdu salikumu "tehnoloģiskais progress" augstāk pieminēji saistībā ar LPG. Un tā nu gan šobrīd jau ir nosaucama par plašpatēriņa tenholoģiju. Ja nemaldos, pirmie gazificētie auto prototipi arī parādījās pagājušā gadsimta sākumā, taču līdz tādiem izmantošanas apjomiem, kā mūsdienās, nonāca vien pēdējo pārdesmit gadu laikā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Noskatījos to pirmo un tā arī nesapratu, kam jums abiem viņi. Lai saprastu, ir jānoskatās arī otrais?KoreFun wrote:Elmo, paskaties šo, par atvērtiem filtriem )))
https://www.youtube.com/watch?v=EVjsfLg8aRA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=x5vWd-JLHRM" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Neiet runa par Tesla model S, bet gan par Tesla Model 3, par 35000 dolāru!lawyer wrote:
Kur tad ir tas "plašpatēriņš"? Tesla S pa 80k EUR? Esot gan tagad pieejams e-Golf pa kādiem gandrīz 40k EUR ar 250km teorētisko nobraukumu - pirksiet elektro Golfu pa jauna 9-5 Aero cenu?
Aptuveni 26 000 eināru, kas atbilst jauna Hyunadai vai KIA cenai.
Un Norvēģijā jau nobraukuma problēma sen kā atrisināta ar ātrajiem lādētājiem!
Tas tas pieminētais Model S arī bargā Norvēģu ziemā 250-300 km norullē, un pēc ātrās uzlādes (aptuveni 20 min), atkal ir gatavs doties ceļā!
Un tas ikdienas braukšanai ir pilnīgi pietiekami, jo atbilst aptuveni LPG gāzes balona resursam, tam, kas nāk zapaskas vietā!
Ja parēķina, ka pa šīm 20 lādēšanas min var statiņā apēst desumaizi un iedzert kapiju, tad pat baigi ok!
Un ja es braukātu tikai uz darbu un atpakaļ, tad man būtu jālādējas tikai reizi nedēļā!
Protams, ka ekspedīcijā 1000 jūdzes pa tundru es ar elektroauto nedotos!
Last edited by elmo on Sun Jul 20, 2014 10:04 pm, edited 2 times in total.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
envoy, es esmu par pasauli bez atkritumiem!envoy wrote:Noskatījos to pirmo un tā arī nesapratu, kam jums abiem viņi. Lai saprastu, ir jānoskatās arī otrais?KoreFun wrote:Elmo, paskaties šo, par atvērtiem filtriem )))
https://www.youtube.com/watch?v=EVjsfLg8aRA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=x5vWd-JLHRM" onclick="window.open(this.href);return false;
Izmazgāju savu kokvilnas filtriņu un braucu atkal, kamēr Tevis dēļ tiek izcirsti amazones mūža meži, lai saražotu papīra filtrus, ko pēčāk mest misenē!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Njā, piemirsu, ka gāzētājiem nobraukums 300 km ar vienu uzpildi liekas baigi advancēti
Nemaksās tā mazākā Tesla Eiropā 26k EUR, varbūt 36k EUR Ja vispār LV varēs to nopirkt un jēdzīgi apkopt
Edij, kas LPG tad ir tik "tehnoloģiski progresīvs" atšķirībā no benzīna, dīzeļa un pārtikas eļļas izmantošanas degvielai? Ar to, manuprāt, ir tieši otrādi - LPG ir galēji reakcionāra parādība, jo to izmanto, lai par visām varītēm turētos pie dinozauru laika ieradumiem
Elektromobiļi vēl kādu labu laiku būs ekskluzīva lieta - jo tie ir ekonomiski dikti neizdevīgi (cenu un dilstošo vērtību nu nekādi neatsver ietaupījums uz degvielu) un nobraukuma ierobežojuma dēļ reāli diez vai var kalpot par vienīgo auto ģimenē
Bet, ja jūs vēlaties, droši pērciet, brauciet, bet es paskatīšos
Nemaksās tā mazākā Tesla Eiropā 26k EUR, varbūt 36k EUR Ja vispār LV varēs to nopirkt un jēdzīgi apkopt
Edij, kas LPG tad ir tik "tehnoloģiski progresīvs" atšķirībā no benzīna, dīzeļa un pārtikas eļļas izmantošanas degvielai? Ar to, manuprāt, ir tieši otrādi - LPG ir galēji reakcionāra parādība, jo to izmanto, lai par visām varītēm turētos pie dinozauru laika ieradumiem
Elektromobiļi vēl kādu labu laiku būs ekskluzīva lieta - jo tie ir ekonomiski dikti neizdevīgi (cenu un dilstošo vērtību nu nekādi neatsver ietaupījums uz degvielu) un nobraukuma ierobežojuma dēļ reāli diez vai var kalpot par vienīgo auto ģimenē
Bet, ja jūs vēlaties, droši pērciet, brauciet, bet es paskatīšos
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever