Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu es jau ar par to pašu. Bet viņam jau ir saurbts/sarakts... Kā jau teicu - ievies krāsniņu, būs vnk patīkami un būsi nodrošinājies pret ilgākiem elektrības pārrāvumiem, ja esi lauku teritorijā. Vēl jau ģenerators jebkurai privātmājai nenāk par ļaunu.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Kamīns ir. Par ģeneratoru biju svainim arī ieminējies - ko tad, ja pazūd elektrība, bet izrādās, ka uz tādām jaudām, kādas prasa siltumsūknis, tas dīzeļģenerators maksā 10k EUR Tādēļ viņam arī kamīns ieviesās
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Aaaa, ST atbildēja - patīkami pārsteidza pieslēguma ierīkošanas izmaksas - 769 EUR + PVN
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tad jau tik vien cik kabeli ierakt un skapi uzlikt. Pa lēto.lawyer wrote:Aaaa, ST atbildēja - patīkami pārsteidza pieslēguma ierīkošanas izmaksas - 769 EUR + PVN
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
vai varat ieteikt kādu, kas man varētu pārlodēt mini usb ligzdu uz plates?
- Attachments
-
- mini usb.JPG (20.17 KiB) Viewed 5179 times
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Rīga, Graudu 58
M.T.+371 29413995
Ļoti prasmīgs cilvēks(TritoN), bet pajautā vai vsp ņemsies ar tādiem niekiem.
Cik maz zināms, LV labāka meistara nav - pat cpu socketu pārlodēs, atgūs datus, izdarīs jebko, ko citi nemaz neņemsies. Protams, par attiecīgu samaksu.
M.T.+371 29413995
Ļoti prasmīgs cilvēks(TritoN), bet pajautā vai vsp ņemsies ar tādiem niekiem.
Cik maz zināms, LV labāka meistara nav - pat cpu socketu pārlodēs, atgūs datus, izdarīs jebko, ko citi nemaz neņemsies. Protams, par attiecīgu samaksu.
Last edited by intervall on Tue Feb 14, 2017 10:28 am, edited 1 time in total.
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Aizrakstiju PM.Henry wrote:vai varat ieteikt kādu, kas man varētu pārlodēt mini usb ligzdu uz plates?
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
paldies, biedri!
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Kungi, vai ir idejas, kas varētu būt bildēs redzamie punktiņi? Ir kādam līdzīga pieredze? Par procentiem deviņdesmit pieciem pārliecība, ka uzradās pēc Statoil mazgātavas apmeklējuma. Izteikti nosēta viena auto puse, otrā neko tādu nemana. Klājums vienmērīgs no apakšas līdz augšai visa auto garumā, kas rada zināmas šaubas par to, ka šie "netīrumi" ir no ceļa paceltie draņķi, kas vienkārši nav kārtīgi nomazgāti - dubļi un sāls izteiktāk klājas arku rajonā, priekšējo durvju apakšpusē, utt., nevis vienmērīgi pa visu virsmu. Var nokasīt, ne gluži ar pirkstu notīrīt, bet ar nagu mierīgi. Kamēr bija mitrs, tikko nomazgāts, nāca nost vieglāk. Skaidrs, ka auto nebija perfekti tīrs pirms tam, taču arī ne tik nocūkots, lai šādi punktiņi nebūtu pamanīti. Apakšpusē varbūt, tur bija pa nedēļu uzkrāts mēslu slānis, taču tuvāk augšai gana tīrs, lai šādus pleķus pamanītu uzreiz. Pa grantenēm nebija braukts, blakus auto krāsotavām parkots arī ne. Uz pirmo acu uzmetienu sajūta, ka kāds blakus ar gruntskrāsas flakonu pūtis savu auto un krāsas pigmentus vējš sametis arī uz mana auto. Pieņemu, ka automātiskajās mazgātavās tehnoloģija ir gana nostrādāta, lai šādi pigori negadītos, attiecīgi ir saprotama Statoil darbinieces nostāja "tā nekad nav bijis, tā nevar būt, gan jau bija iepriekš". Vienīgais, kas nāk prātā - 1) draza pie birstēm pielipusi no iepriekšējā auto; 2) mans auto bija noklāts ar kādu īpaši jiftīgu sāls mikstūru, kas, reaģējot ar mazgātavā izmantoto ķīmiju, transformējās šādos defektos. Ak jā, pēc Statoil darbinieces ieteikuma mēģināju iebraukt atkārtoti nomazgāt (pirmo reizi bija Zelts, atkārtoti Bronza) - nekādu izmaiņu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Ir ir tie krasas putekshni!
Man zem tonetiem logiem tadi pashi ir kad krasoja baganu, pa kautkadu shkirbu tika tadi putekshni ieksha. No kuzova vinus var samera vienkarshi notirit nost-ar lupatinu un skhidinataju, tikai uzmanigi, neparforset! Vai tad jau vispar tikai ar visas detalas puleshanu.
Man savukart ir mazliet savadaks sadzives jautajums-
Pa pagajusho un sho ziemu, zem manam kajam, apkart gumijas paklajinam, sakrajas sāls
Tada normala kartina uzkaltusi pa virsu. Lielako dalju, var nokasit nost, bet tas kas palicis uz pasha apshuvuma, gan atstaj bago pleki. Ir kadam varbut kada sentevu metode, ka to dabut ara? Esmu meginajis ar specialajam putam un shkidrumiem prieks auto tirishanas, ipashi nepalidz nekas. Varbut ir vel kadam kadi ieteikumi, ka salonu tirat?
Man zem tonetiem logiem tadi pashi ir kad krasoja baganu, pa kautkadu shkirbu tika tadi putekshni ieksha. No kuzova vinus var samera vienkarshi notirit nost-ar lupatinu un skhidinataju, tikai uzmanigi, neparforset! Vai tad jau vispar tikai ar visas detalas puleshanu.
Man savukart ir mazliet savadaks sadzives jautajums-
Pa pagajusho un sho ziemu, zem manam kajam, apkart gumijas paklajinam, sakrajas sāls
Tada normala kartina uzkaltusi pa virsu. Lielako dalju, var nokasit nost, bet tas kas palicis uz pasha apshuvuma, gan atstaj bago pleki. Ir kadam varbut kada sentevu metode, ka to dabut ara? Esmu meginajis ar specialajam putam un shkidrumiem prieks auto tirishanas, ipashi nepalidz nekas. Varbut ir vel kadam kadi ieteikumi, ka salonu tirat?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
KROWN ir produkts - sāls neitralizētājs (aerosolā) Vienkārši apsmidzina tās vietas un viss. Pats lietoju kurpēm un zābakiem. Strādā lieliski. Mēs, diemžēl, vairs netirgojam, bet pilna Rīga ar KROWN stendiem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Pamēģināju ar šķīdinātāju - nedaudz paberzējot ar lupatu, izdodas notīrīt. Jautājums gan, vai nesabojāšu laku, pārlieku centīgi berzējot. Tad varbūt tiešām jāpameklē kāds speclīdzeklis. Vai minētais Krown sāls neitralizētājs derēs, sāku šaubīties. T.i. par to, ka tie varētu būt sāls pleķi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Krown i adreses manedijs wrote:Pamēģināju ar šķīdinātāju - nedaudz paberzējot ar lupatu, izdodas notīrīt. Jautājums gan, vai nesabojāšu laku, pārlieku centīgi berzējot. Tad varbūt tiešām jāpameklē kāds speclīdzeklis. Vai minētais Krown sāls neitralizētājs derēs, sāku šaubīties. T.i. par to, ka tie varētu būt sāls pleķi.
Es biju vecajam Hreno, viena vieta atradis lidzigus traipus, ka tev. Neemu ausu tiramos kocinus un mercu skhidinataja, iztirijas labi.
Laku sabeigsi, ja berzisi ilgi un dikti. Nem talka vel sausu un tiru lupatu, ar kuru notirit vietu, no kuras krasas punktinus notiriji
Ka jau teicu, ja tomer sabeigsi lakojumu ar shkidinataju, tad to detalju izpulet vajag. Bet ja akurati un bez steigas tirisi pa punktinam nost, tad viss bus OK
Arnijam paldies par padomu ar aerosolu Bus velak jaieperk kads Krown. Savadak izskatas man zem pedaliem drausmigi!!!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Sabojaasi...t.i. saskraapeesiedijs wrote:Pamēģināju ar šķīdinātāju - nedaudz paberzējot ar lupatu, izdodas notīrīt. Jautājums gan, vai nesabojāšu laku, pārlieku centīgi berzējot. Tad varbūt tiešām jāpameklē kāds speclīdzeklis. Vai minētais Krown sāls neitralizētājs derēs, sāku šaubīties. T.i. par to, ka tie varētu būt sāls pleķi.
Panem kaadu puleejamo lupatu, mazliet puleshanas pastas un papulee labaak.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Izskatās, ka esi stāvējis kaut kur, kur mājas fasādi krāso! Man paziņam bija līdzīgi, kad Liepājā skursteni krāsoja, bija pa vējam aizpūsti krāsas pilieni.