Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es jau nepretendēju uz muzeja eksponātu, gribas lai būtu neuzkrītoši un orģinālā vietā.
Vārdu sakot, lieku orģināl IC un neuztraucos tur par kaut kādiem kritumiem. Sausais atlikums - orģinālais IC mēsls, jālie FMIC? :)
Vārdu sakot, lieku orģināl IC un neuztraucos tur par kaut kādiem kritumiem. Sausais atlikums - orģinālais IC mēsls, jālie FMIC? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tātad tiešām kam nav APC spiediens ir tikai ar Base Boost uzstādīts?ziedoniz wrote: Jā, tiem, kam nav apc, tiem viss ir tīri mehāniski, kā jebkuram japcrap, sauc to par base-boost
Nu sākās.. Labi ka man nav tig gara mēle ka Tev, ne?:laugh: :laugh: :laugh: :evil:ziedoniz wrote:...tev jau viss, kas zemāks par 1bar ir base boost
Kopš tā laika daudz ūdens notecēja. Ir šis tas taisīts, ir idejas..;)ziedoniz wrote:tikai diez kāpēc tad tev tik ņipri nemaz neiet? :P
Ar šiem ripuļiem arī kāds Custom Stg prasās..
Bet tad kādā veidā iestādās spiediens ar potenciometru? Jābūt taču kkādam MAPam..:huh: Citādi kā tas klasiskais zvērs zin cik daudz jāpumpē iekšā?ziedoniz wrote: Nē, APC neko neredz, viņš redz tikai detonāciju un viņam ir nospļauties par esošo, viņš visu laiku cenšas iegūt tikai ieregulēto spiedienu, balstoties uz detonāciju.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu labi, ok, vakar nepavisam negribējās izplūst garos testos.
Jā, FMIC ir tā lieta, ko ir vērts likt, varbūt pat tikpat lielu cik oriģinālo, tikai ar labāku caurplūdi un labākā vietā.
Un jopt, Romān, tas nav nekāds base-boost, mašīnām bez elektronikas vispār tāds jēdziens neeksistē, vienkārši pumpē tik daudz, cik uz wastegate ieregulēts. Kas tur tik nesaprotams? :D
Un nē, es nezinu kā apc zin, cik daudz vēl jāpumpē vai kad ir par daudz. Varbūt zin, bet map sensora toč nav. Bet realitātē ir tā, ka iestādīts ir, ka vajag spiedienu X ar pieauguma tempu Y un detonācijas jutību Z. Viss. Ja detonē, met nost spiedienu un momentā atļauj atkal pumpēties augšā līdz brīdim, kad atkal saož detonāciju vai sasniedz pieprasīto X.
Jā, FMIC ir tā lieta, ko ir vērts likt, varbūt pat tikpat lielu cik oriģinālo, tikai ar labāku caurplūdi un labākā vietā.
Un jopt, Romān, tas nav nekāds base-boost, mašīnām bez elektronikas vispār tāds jēdziens neeksistē, vienkārši pumpē tik daudz, cik uz wastegate ieregulēts. Kas tur tik nesaprotams? :D
Un nē, es nezinu kā apc zin, cik daudz vēl jāpumpē vai kad ir par daudz. Varbūt zin, bet map sensora toč nav. Bet realitātē ir tā, ka iestādīts ir, ka vajag spiedienu X ar pieauguma tempu Y un detonācijas jutību Z. Viss. Ja detonē, met nost spiedienu un momentā atļauj atkal pumpēties augšā līdz brīdim, kad atkal saož detonāciju vai sasniedz pieprasīto X.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Te dažas lietas, kas varētu interesēt c900 īpašniekiem. Visas no viena pārdevēja ebay:
http://shop.ebay.co.uk/johncartledge/m. ... ksid=p3686
Aero kits, SAAB papildus pulksteņi, kabrioleta 3 daļīgais vāks. kabrioleta durvju stikls, jumta lūkas plastmasa utt.
http://shop.ebay.co.uk/johncartledge/m. ... ksid=p3686
Aero kits, SAAB papildus pulksteņi, kabrioleta 3 daļīgais vāks. kabrioleta durvju stikls, jumta lūkas plastmasa utt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tiešām labas lietas :) !andrisem wrote:Te dažas lietas, kas varētu interesēt c900 īpašniekiem. Visas no viena pārdevēja ebay:
http://shop.ebay.co.uk/johncartledge/m. ... ksid=p3686
Aero kits, SAAB papildus pulksteņi, kabrioleta 3 daļīgais vāks. kabrioleta durvju stikls, jumta lūkas plastmasa utt.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jautājums, kādus atsperu savilcējus no pieredzes iesakat priekš 900og? Cik skatos, atšķiras gan pēc cenas, gan pēc konstrukcijas.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja ir vajadzīgas "vienai reizei", tad kkādi savilcēji man ir, varu iedot, piemērīsi, vai der. Izskatās ka pašam nevajadzēs tuvakā laikā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
vajag tos, kuriem skrūve nedurtos spārnā
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
hmmm, būšu garāžā svētdien nobildēšu kas man ir.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vari, lūdzu, atsūtīt bildi, kādus labāk neņemt ? Cik redzēju, viņi arī atšķiras pēc garumiem.KurBads wrote:vajag tos, kuriem skrūve nedurtos spārnā
Paldies, ja varētu sarunāt uz vienām brīvdienām, lai donoram noņemtu atsperes, būtu pateicīgs :) Vēlāk tad jau būtu man vairāk saprašana, kādu vajag, un iegādātos.KoreFun wrote:Ja ir vajadzīgas "vienai reizei", tad kkādi savilcēji man ir, varu iedot, piemērīsi, vai der. Izskatās ka pašam nevajadzēs tuvakā laikā.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tad ko, ņemsi tāpat, nebildēt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Domāju, ka var arī nebildēt.
Varu uz nākamajām brīvdienām sarunāt aizņemties?
Varu uz nākamajām brīvdienām sarunāt aizņemties?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Mierīgi:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
man ir šādi, ar viņiem var izņemt atsperes, bet knapi un samērā grūti ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Man ir mazāki.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible