Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Es jau nepretendēju uz muzeja eksponātu, gribas lai būtu neuzkrītoši un orģinālā vietā.
Vārdu sakot, lieku orģināl IC un neuztraucos tur par kaut kādiem kritumiem. Sausais atlikums - orģinālais IC mēsls, jālie FMIC? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote: Jā, tiem, kam nav apc, tiem viss ir tīri mehāniski, kā jebkuram japcrap, sauc to par base-boost
Tātad tiešām kam nav APC spiediens ir tikai ar Base Boost uzstādīts?
ziedoniz wrote:...tev jau viss, kas zemāks par 1bar ir base boost
Nu sākās.. Labi ka man nav tig gara mēle ka Tev, ne?:laugh: :laugh: :laugh: :evil:
ziedoniz wrote:tikai diez kāpēc tad tev tik ņipri nemaz neiet? :P
Kopš tā laika daudz ūdens notecēja. Ir šis tas taisīts, ir idejas..;)
Ar šiem ripuļiem arī kāds Custom Stg prasās..

ziedoniz wrote: Nē, APC neko neredz, viņš redz tikai detonāciju un viņam ir nospļauties par esošo, viņš visu laiku cenšas iegūt tikai ieregulēto spiedienu, balstoties uz detonāciju.
Bet tad kādā veidā iestādās spiediens ar potenciometru? Jābūt taču kkādam MAPam..:huh: Citādi kā tas klasiskais zvērs zin cik daudz jāpumpē iekšā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Nu labi, ok, vakar nepavisam negribējās izplūst garos testos.

Jā, FMIC ir tā lieta, ko ir vērts likt, varbūt pat tikpat lielu cik oriģinālo, tikai ar labāku caurplūdi un labākā vietā.

Un jopt, Romān, tas nav nekāds base-boost, mašīnām bez elektronikas vispār tāds jēdziens neeksistē, vienkārši pumpē tik daudz, cik uz wastegate ieregulēts. Kas tur tik nesaprotams? :D

Un nē, es nezinu kā apc zin, cik daudz vēl jāpumpē vai kad ir par daudz. Varbūt zin, bet map sensora toč nav. Bet realitātē ir tā, ka iestādīts ir, ka vajag spiedienu X ar pieauguma tempu Y un detonācijas jutību Z. Viss. Ja detonē, met nost spiedienu un momentā atļauj atkal pumpēties augšā līdz brīdim, kad atkal saož detonāciju vai sasniedz pieprasīto X.
900aero clubsport #8
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Te dažas lietas, kas varētu interesēt c900 īpašniekiem. Visas no viena pārdevēja ebay:

http://shop.ebay.co.uk/johncartledge/m. ... ksid=p3686

Aero kits, SAAB papildus pulksteņi, kabrioleta 3 daļīgais vāks. kabrioleta durvju stikls, jumta lūkas plastmasa utt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by gustavs »

andrisem wrote:Te dažas lietas, kas varētu interesēt c900 īpašniekiem. Visas no viena pārdevēja ebay:

http://shop.ebay.co.uk/johncartledge/m. ... ksid=p3686

Aero kits, SAAB papildus pulksteņi, kabrioleta 3 daļīgais vāks. kabrioleta durvju stikls, jumta lūkas plastmasa utt.
Tiešām labas lietas :) !
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Jautājums, kādus atsperu savilcējus no pieredzes iesakat priekš 900og? Cik skatos, atšķiras gan pēc cenas, gan pēc konstrukcijas.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ja ir vajadzīgas "vienai reizei", tad kkādi savilcēji man ir, varu iedot, piemērīsi, vai der. Izskatās ka pašam nevajadzēs tuvakā laikā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

vajag tos, kuriem skrūve nedurtos spārnā
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

hmmm, būšu garāžā svētdien nobildēšu kas man ir.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

KurBads wrote:vajag tos, kuriem skrūve nedurtos spārnā
Vari, lūdzu, atsūtīt bildi, kādus labāk neņemt ? Cik redzēju, viņi arī atšķiras pēc garumiem.
KoreFun wrote:Ja ir vajadzīgas "vienai reizei", tad kkādi savilcēji man ir, varu iedot, piemērīsi, vai der. Izskatās ka pašam nevajadzēs tuvakā laikā.
Paldies, ja varētu sarunāt uz vienām brīvdienām, lai donoram noņemtu atsperes, būtu pateicīgs :) Vēlāk tad jau būtu man vairāk saprašana, kādu vajag, un iegādātos.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Tad ko, ņemsi tāpat, nebildēt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Domāju, ka var arī nebildēt.
Varu uz nākamajām brīvdienām sarunāt aizņemties?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Mierīgi:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

man ir šādi, ar viņiem var izņemt atsperes, bet knapi un samērā grūti ...

Image
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Man ir mazāki.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply