Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


Post Reply
Sviestc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 120
Joined: Fri Jan 18, 2008 9:15 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Sviestc »

Arnijs wrote:
Sviestc wrote: Nu skadra lieta, ka saremontēt var visu, bet vai tas atmaksājas dotaja gadījumā:?
Šams troksņo un kustas uz visām pusēm.
Bukses laikam jāmaina, ja tādas tur ir, vai gultņi:?
Un cik tas ir prātīgi, ja lietotam tadam nevajadzētu maksāt necik dargi:?
Ja Tevi apmierina remonts par 5Ls/gb, tad stiep tik šurp! :D
P.S. Un nekādu "kreiso" risinājumu. Viss ar oriģināldaļām!:woohoo:
Ogo! :woohoo:
Kāda cena,kāda cena! :P
Tad jau sarunāts.
Tik jasagaida kad Defektīvais ar Nilu vienosies par to,kad, kur un pa cik es varu dabūt to "paklīdušo" ventilātoru, un tad savu veco obligāti nesīšu pie Tevis uz remontu. Mūsdienās katra rezerves detaļa 900 OG jau sākt palēnām palikt zelta vērta. :)
Saaboju palēnām... 8-)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nu , kad sanāk, tad tik ved šurp!
Pa kādām pāris dienām sadarīs :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Velviena problēma, kas var attturēt potenciālos c900 tīkotājus :D

Kur atrodas termodevējs T8 motoram, kurš sūta info uz panelī esošo rādītāju?
Auto jau kopš pirkšanas brīža nedabīgi rāda temperatūru - ta šautriņa izlec āprus iedaļu robežas, ta rāda normāli, vai arī turās kaut kur pie augšpuses. Varbūt vel ir kādas idejas, ja neskaita spidometra paneļa maiņu?
Vel arī visu laiku deg (drīzāk mirgo) lampiņa, kas brīdina par tukšu bāku. Nevar būt, ka šiem abiem rādītājiem ir kāda kopīga kontaktu kopme, kas sajukusi prāta?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lablaiks »

Vai tik tas devējs neatrodas pie termostata? Patiesībā iesaku veltīt vienu dienu, noņemt stūri, nocelt paneli(4 skrūves) un apskatīties kas tur tajos pulksteņos aiz spidometra notiek, iespējams, ka kāds apsūbējums dara savu, cik noprotu auto jau 25gadi, elektriskai rūķis šādam vecumam nav nekāds brīnums.
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by saule »

Jautājums sekojošs:

Kā dotajam subjektam pieinstalēt plastmasas maliņas, kas nāk gar spārna malu. Ir jaunas, saprotu, ka jāsilda, jo tirgojās taisnas ar līmi iekšā un ir diezgan cietas, bet cik daudz jāsilda. Vai ar rūpniecisko fēnu, vai ar sievas matu fēnu, vai tomēr jāloka tā pat...

Ieteikums eksperimentēt netiek ņemts nopietni, jo jamās maksāja labu daudzumu naudas.
SAAB un SUBARU
Normunds
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1040
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:53 pm
Location: Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Normunds »

defektivais wrote:Velviena problēma, kas var attturēt potenciālos c900 tīkotājus :D
Auto jau kopš pirkšanas brīža nedabīgi rāda temperatūru - ta šautriņa izlec āprus iedaļu robežas, ta rāda normāli, vai arī turās kaut kur pie augšpuses. Varbūt vel ir kādas idejas, ja neskaita spidometra paneļa maiņu?
Vel arī visu laiku deg (drīzāk mirgo) lampiņa, kas brīdina par tukšu bāku. Nevar būt, ka šiem abiem rādītājiem ir kāda kopīga kontaktu kopme, kas sajukusi prāta?

Šī ķibele ir bieži novērota. Parasti vaina iz otrajā termostatā, kurš atrodas plastmasas dzeses trubu čemurā pirms salona apsildes radiatora. Gaisa burbulis liek jokoties temperatūras rādītājam. Parasti kaite ir 90., 91., 92.gada 900-tajiem modeļiem.

Bet ja arī benzīna līmeņa rādītājs rāda pigorus, tad es sliecis uz to , ka paneļa pulksteņiem, vai kādam atsevišķam elementam ir vāja masa.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

tiešām nočeko, pārtīri kontaktus un pievelc uzgriežņus TEMP/FUEL pulkstenim panelī ... man arī TEMP bultiņa mēdza lēkāt
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

Normunds wrote:
defektivais wrote:Velviena problēma, kas var attturēt potenciālos c900 tīkotājus :D
Auto jau kopš pirkšanas brīža nedabīgi rāda temperatūru - ta šautriņa izlec āprus iedaļu robežas, ta rāda normāli, vai arī turās kaut kur pie augšpuses. Varbūt vel ir kādas idejas, ja neskaita spidometra paneļa maiņu?
Vel arī visu laiku deg (drīzāk mirgo) lampiņa, kas brīdina par tukšu bāku. Nevar būt, ka šiem abiem rādītājiem ir kāda kopīga kontaktu kopme, kas sajukusi prāta?

Šī ķibele ir bieži novērota. Parasti vaina iz otrajā termostatā, kurš atrodas plastmasas dzeses trubu čemurā pirms salona apsildes radiatora. Gaisa burbulis liek jokoties temperatūras rādītājam. Parasti kaite ir 90., 91., 92.gada 900-tajiem modeļiem.

Bet ja arī benzīna līmeņa rādītājs rāda pigorus, tad es sliecis uz to , ka paneļa pulksteņiem, vai kādam atsevišķam elementam ir vāja masa.
Ja kas, man Rīgā pie Ifkas stāv pusizjaukts amerikāņa panelis, viņš sev paņēma pulksteņa un tahometra daļu, viss pārējais vēl ir pie vietas.
Varbūt varu paķert sestdien līdzi.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Īsti neatceros, bet varētu būt, ka kāds instrumentu panelis man vēl ir palicis..

Par plastmasas "termostatu" runājot.. Vienam 900-tam nebija, cik atceros to autiņu, otram pats noņēmu un kļuva tikai labāk. Blakus efekti un parādības nav novērotas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Paldies par padomiem. Velviens panelis man ir pašam.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mixeris »

No pieredzes varu teikt tā, ka pat nomainot paneli un neko īpaši nedarot uzlikšanas laikā var būt pat sliktāk nekā iepriekš.

900 instrumentu panelim ir tādas foršas lielas kontaktgrupas aiz paneļa kuram mēdz tie vadiņi palīst laukā un taisīt nekontaktu. Tur vnk ar skrūvgriezi, pirms likšanas atpakaļ, vajag sabīdīt, lai kontaktiņi ir vienā līmenī un pēc iespējas tālāk uz āru , lai liekot iekšā visur ir kontakts.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lablaiks »

Normunds wrote:



Šī ķibele ir bieži novērota. Parasti vaina iz otrajā termostatā, kurš atrodas plastmasas dzeses trubu čemurā pirms salona apsildes radiatora. Gaisa burbulis liek jokoties temperatūras rādītājam. Parasti kaite ir 90., 91., 92.gada 900-tajiem modeļiem.

Bet ja arī benzīna līmeņa rādītājs rāda pigorus, tad es sliecis uz to , ka paneļa pulksteņiem, vai kādam atsevišķam elementam ir vāja masa.[/quote]

Pieredze rāda, ka šis otrais termostats gļuko tā , ka stāvot uz vietas vai sastrēgumā, vai braucot ar maziem apgriezieniem, salonā tiek pūsts auksts vai diezgan vēss gaiss.Pēdējo gadu ziemās tas nav diez ko komfortabli :)) Palīdz nomaiņa, oriģinālāis pagājušo gadu Vikingos maksāja aptuveni 23Ls.
Es tomēr domāju ka bultiņas raustīšanās nav saistīta ar šo termostatu , bet gan "elektriskiem gļukiem". Bet manuprāt šis otrais termostats parādās tikai no 91.g. , agrākiem modeļiem un vēl jo vairāk astoņvārstu mašīnām tāds nav.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Manam T16'85 bija. Nevaru apgalvot, ka tāds bija ielikts jau rūpnīcā, bet no otras puses skatoties diez vai tā ir tā manta, uz kuru vajadzētu tā baigi iespringst, lai uzliktu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lablaiks »

KoreFun wrote:Manam T16'85 bija. Nevaru apgalvot, ka tāds bija ielikts jau rūpnīcā, bet no otras puses skatoties diez vai tā ir tā manta, uz kuru vajadzētu tā baigi iespringst, lai uzliktu.
Tad jau iespējams, ka 16v tādi nāca no 85.gada, jo lai speciāli to ieliktu ir jāgraiza tosola trubas, ko diez vai gribas darīt. Bet par iespringšanu, ir jau tā kā Tu saki, tik nomainot, uzreiz sajutu komfortu regulējot apsildi. Neesmu pētījis cik komfortablāk jūtos, kad iepriekšējam 900jam regulēju apsildi un tur nebija šāda "pribambasa", bet pieļauju, ka ne velti tur tāds ir uzlikts.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

Varbūt kāds var ieteikt vietu kurā var saregulēt atgāzes mehāniskajai špricei? Negribās gluži katrā kaktu servisā braukt.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Post Reply