Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveiki,sakarā ar to kad radās problēmas ar sāba gazificēšanu nolēmu pastiprināti pievērsties auto tehniskajam stāvoklim-šodien atklāju interesantu štelli-auto tukšgaitā ļoti minimāli itkā troit(nezinu latvisku terminu ),iepriekš to saistīju ar klimas sūkņa slēgāšanos,bet izrādās kad tas nav sūknis(tika atslēgts).Un vis izteiktāk izpaužas ļoti lēnām un vienmērīgi dodot gāzi.kulminācija ir ap 2500 rpm un līdz kādi 3500 rpm.bet kā jau minēju tikai laideni un vienmērīgi berot,gaitā to nebiju novērojis un arī tukšgaitā strauji iespiežot pedāli grīdā tas arī nav novērojams.
Kur meklēt cēloni.Spoļu bloks?kloķvārpstas stāvokļa devējs var kaut ko līdzīgu uz miršanu darīt?
Kur meklēt cēloni.Spoļu bloks?kloķvārpstas stāvokļa devējs var kaut ko līdzīgu uz miršanu darīt?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu tad spoļu bloku iztestēju citu,kloķvārpstas stāvokļa devēju pārbaudīja,maps tika samērīts,zonde tāpatās,temperatūras devēji arī it kā korekti strādā,trūkst ideju kur vēl meklēt cēloniHeinrx wrote:Sveiki,sakarā ar to kad radās problēmas ar sāba gazificēšanu nolēmu pastiprināti pievērsties auto tehniskajam stāvoklim-šodien atklāju interesantu štelli-auto tukšgaitā ļoti minimāli itkā troit(nezinu latvisku terminu ),iepriekš to saistīju ar klimas sūkņa slēgāšanos,bet izrādās kad tas nav sūknis(tika atslēgts).Un vis izteiktāk izpaužas ļoti lēnām un vienmērīgi dodot gāzi.kulminācija ir ap 2500 rpm un līdz kādi 3500 rpm.bet kā jau minēju tikai laideni un vienmērīgi berot,gaitā to nebiju novērojis un arī tukšgaitā strauji iespiežot pedāli grīdā tas arī nav novērojams.
Kur meklēt cēloni.Spoļu bloks?kloķvārpstas stāvokļa devējs var kaut ko līdzīgu uz miršanu darīt?
it kā pavīdēja servisā ideja par vārstiem vai sadaleņu pārlieku lielu fāzu nobīdi saistībā ar izstaipīto ķēdi(325 000 un nav mainīta),bet tas tikai bij tādā teorētiskā spriedelējuma līmenī kas nez vai ir iespējams.
Vienvārdsakot man trūkst idejas kur meklēt cēloni,varbūt kādam no pieredzes bagātajiem saabistiem ir versijas?
Un vēl -tā troīšana nav gluži tā kā standartā ar caursistām svecēm,bet gan haotiska,turot uz 2500 rpm kādu mirkli var būt ok un dzirdi kā izlaiž kādu takti,var sekot vēl kādas pāris minūtes ok darbība,bet tik pat labi var būt vesela sērija ar izlaiztām taktīm,ieperot piparu un atmetoties dzirdams kad izpūtējā tā kā šauda,vai drīzāk burbuļo.
Atvienojot zondi ir miers,nekas tamlīdzīgs nav novērojams,atvienojot jebkuru no pārējiem devējiem troīšana saglabājas.
zonde ir mērīta un pārmērīta jau divas reizes dažādos servisos,abi saka kad nav nekādu pazīmju kad zondei ir kāds defekts.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu tak aizbrauc uz ARTEH.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tad jau drīzāk uz šrotu,man nav ne laika ne lieku finansu līdzekļu,nedzīvoju pierīgā tad jau reālāk ir nopirkt citu 9k ,nevis pazaudēt vismaz dienu un 50-60 ls tikai degvielā vien.
Lai vai kā ,ja nu kādam ir lieka zonde no 1996 g 23 turbo,tad apsveru domu kad varētu arī iegādāties.
Lai vai kā ,ja nu kādam ir lieka zonde no 1996 g 23 turbo,tad apsveru domu kad varētu arī iegādāties.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Zonde ir, pat laikam divas - no 95. un 96.gada. Bet vai tev būs pa ceļam? Rīga-Ādaži.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pastāsti, kā tu DI kaseti iztestēji?
Zonde ar trim vai četriem vadiem?
Lai gan jēga tev pirkt zondi? Man kad zonde gļučīja nekādas, kā tu saki "troīšanas'' nebija... Kad kasete beidzās nost, tad gan....
Zonde ar trim vai četriem vadiem?
Lai gan jēga tev pirkt zondi? Man kad zonde gļučīja nekādas, kā tu saki "troīšanas'' nebija... Kad kasete beidzās nost, tad gan....
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
šrotā palūdzu lai aizdot patestēt,maz ticams kad gan manai, gan tai no šrota ir vienāds defekts .Un ja jau atvienojot zondi nost defekts pazuda tad vai di kasetē būs vaina,kaut gan galīgi izslēgt arī nevar.avārijas režīmā kompis rada treknāku degmaisījumu,un pie sliktākas dzirksteles mby tomēr spēj aizdedzināt.Laikam tomēr jāpameklē vēl kāda di kasete testam.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.
Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.
Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
CE uz paneļa iedegas?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
map būs vien jāpamēģina ,ar zondi ir štruntīgāk,mūsu pusē ;srotos nav,mēģināju ar vecā tipa uz trim vadiem masu atsevišķi pievelkot,bet nekas nesanāca ,apsildes pretestība atšķiras,met kļūdu.KoreFun wrote:Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.
Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
sveces nu hz,kaut kādas denso iridium savus7k jau būs nogājušas,biju uzmetis vecās nomainītās,nekas nemainījās.mby uzlikšu jaunas,bet uz sitiena nebij vietējos veikalos,jāsūta.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
nē neiedegās.Kudinsky wrote:CE uz paneļa iedegas?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tad iedegās tas Check Engine vai nē? Ja nē, tad ko pa tavam nozīmē " met kļūdu"? Ja tomēr iedegas, tad ieslēdz aizdedzi, pagaidi un tad izskaiti, cikreiz nomirgos: http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php" onclick="window.open(this.href);return false;Heinrx wrote:map būs vien jāpamēģina ,ar zondi ir štruntīgāk,mūsu pusē ;srotos nav,mēģināju ar vecā tipa uz trim vadiem masu atsevišķi pievelkot,bet nekas nesanāca ,apsildes pretestība atšķiras,met kļūdu.KoreFun wrote:Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.
Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
sveces nu hz,kaut kādas denso iridium savus7k jau būs nogājušas,biju uzmetis vecās nomainītās,nekas nemainījās.mby uzlikšu jaunas,bet uz sitiena nebij vietējos veikalos,jāsūta.
Par svecēm forumā kkur jau bija runa, kādas būtu vēlamas 9k turbo motoram.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sorry, nezinu no kurienes rāvu, ka autiņam ir MAF's.
MAP diez vai būs pie vainas pie šādiem simptomiem.
Lambdu gan prasītos tādu, kādai tur jābūt, ja jau runājam par problēmas identifikāciju..
Par svecēm jau miljons reizes ir runāts, ka jāliek TIKAI ar rūpnīcu noteiktās (izņemot "aukstuma" koef.), ja gribi lai mašīna uzvedās max. tuvu tam, kā to paredzē rūpnīca. Pie tam domāju, ka 10Ls par komplektu nav nekādas lielas apkopes izmaksas.
Tas, manuprāt, būtu pirmais ko vajadzētu darīt, lai izpīpēt to gļuku.
Nu un kļūdu lasīšana + vakuuma līnijas, protams...
MAP diez vai būs pie vainas pie šādiem simptomiem.
Lambdu gan prasītos tādu, kādai tur jābūt, ja jau runājam par problēmas identifikāciju..
Par svecēm jau miljons reizes ir runāts, ka jāliek TIKAI ar rūpnīcu noteiktās (izņemot "aukstuma" koef.), ja gribi lai mašīna uzvedās max. tuvu tam, kā to paredzē rūpnīca. Pie tam domāju, ka 10Ls par komplektu nav nekādas lielas apkopes izmaksas.
Tas, manuprāt, būtu pirmais ko vajadzētu darīt, lai izpīpēt to gļuku.
Nu un kļūdu lasīšana + vakuuma līnijas, protams...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja devējus vai zondi slēdz nost un šķiļ tad iedegās,bet tā vienkārši turot uz tiem 2500 rpm un klausoties kā izlaiž taktis nav CE.Kudinsky wrote:Tad iedegās tas Check Engine vai nē? Ja nē, tad ko pa tavam nozīmē " met kļūdu"? Ja tomēr iedegas, tad ieslēdz aizdedzi, pagaidi un tad izskaiti, cikreiz nomirgos: http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php" onclick="window.open(this.href);return false;Heinrx wrote:map būs vien jāpamēģina ,ar zondi ir štruntīgāk,mūsu pusē ;srotos nav,mēģināju ar vecā tipa uz trim vadiem masu atsevišķi pievelkot,bet nekas nesanāca ,apsildes pretestība atšķiras,met kļūdu.KoreFun wrote:Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.
Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
sveces nu hz,kaut kādas denso iridium savus7k jau būs nogājušas,biju uzmetis vecās nomainītās,nekas nemainījās.mby uzlikšu jaunas,bet uz sitiena nebij vietējos veikalos,jāsūta.
Par svecēm forumā kkur jau bija runa, kādas būtu vēlamas 9k turbo motoram.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
ar tām svecēm vispār ir jautri-autodatā viens ,apē piemēram jau pavisam cits sveču modelis parādās ,nezinu kur skatījās vēl tur jau bij atkal cits,tad kāds zin kādas tās īsti sveces ir īstās.KoreFun wrote:Sorry, nezinu no kurienes rāvu, ka autiņam ir MAF's.
MAP diez vai būs pie vainas pie šādiem simptomiem.
Lambdu gan prasītos tādu, kādai tur jābūt, ja jau runājam par problēmas identifikāciju..
Par svecēm jau miljons reizes ir runāts, ka jāliek TIKAI ar rūpnīcu noteiktās (izņemot "aukstuma" koef.), ja gribi lai mašīna uzvedās max. tuvu tam, kā to paredzē rūpnīca. Pie tam domāju, ka 10Ls par komplektu nav nekādas lielas apkopes izmaksas.
Tas, manuprāt, būtu pirmais ko vajadzētu darīt, lai izpīpēt to gļuku.
Nu un kļūdu lasīšana + vakuuma līnijas, protams...
Tika skatīti bosh ražojumi,gribējās jau denso,bet hz kuras no viņām būs īstās-tās denso iridium pover kas tagad stāv arī norādās kā saab derīgas-laikam apes katalogā.