Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

Sveiki,sakarā ar to kad radās problēmas ar sāba gazificēšanu nolēmu pastiprināti pievērsties auto tehniskajam stāvoklim-šodien atklāju interesantu štelli-auto tukšgaitā ļoti minimāli itkā troit(nezinu latvisku terminu :)),iepriekš to saistīju ar klimas sūkņa slēgāšanos,bet izrādās kad tas nav sūknis(tika atslēgts).Un vis izteiktāk izpaužas ļoti lēnām un vienmērīgi dodot gāzi.kulminācija ir ap 2500 rpm un līdz kādi 3500 rpm.bet kā jau minēju tikai laideni un vienmērīgi berot,gaitā to nebiju novērojis un arī tukšgaitā strauji iespiežot pedāli grīdā tas arī nav novērojams.
Kur meklēt cēloni.Spoļu bloks?kloķvārpstas stāvokļa devējs var kaut ko līdzīgu uz miršanu darīt?
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

Heinrx wrote:Sveiki,sakarā ar to kad radās problēmas ar sāba gazificēšanu nolēmu pastiprināti pievērsties auto tehniskajam stāvoklim-šodien atklāju interesantu štelli-auto tukšgaitā ļoti minimāli itkā troit(nezinu latvisku terminu :)),iepriekš to saistīju ar klimas sūkņa slēgāšanos,bet izrādās kad tas nav sūknis(tika atslēgts).Un vis izteiktāk izpaužas ļoti lēnām un vienmērīgi dodot gāzi.kulminācija ir ap 2500 rpm un līdz kādi 3500 rpm.bet kā jau minēju tikai laideni un vienmērīgi berot,gaitā to nebiju novērojis un arī tukšgaitā strauji iespiežot pedāli grīdā tas arī nav novērojams.
Kur meklēt cēloni.Spoļu bloks?kloķvārpstas stāvokļa devējs var kaut ko līdzīgu uz miršanu darīt?
Nu tad spoļu bloku iztestēju citu,kloķvārpstas stāvokļa devēju pārbaudīja,maps tika samērīts,zonde tāpatās,temperatūras devēji arī it kā korekti strādā,trūkst ideju kur vēl meklēt cēloni :roll:
it kā pavīdēja servisā ideja par vārstiem vai sadaleņu pārlieku lielu fāzu nobīdi saistībā ar izstaipīto ķēdi(325 000 un nav mainīta),bet tas tikai bij tādā teorētiskā spriedelējuma līmenī kas nez vai ir iespējams.
Vienvārdsakot man trūkst idejas kur meklēt cēloni,varbūt kādam no pieredzes bagātajiem saabistiem ir versijas?
Un vēl -tā troīšana nav gluži tā kā standartā ar caursistām svecēm,bet gan haotiska,turot uz 2500 rpm kādu mirkli var būt ok un dzirdi kā izlaiž kādu takti,var sekot vēl kādas pāris minūtes ok darbība,bet tik pat labi var būt vesela sērija ar izlaiztām taktīm,ieperot piparu un atmetoties dzirdams kad izpūtējā tā kā šauda,vai drīzāk burbuļo.
Atvienojot zondi ir miers,nekas tamlīdzīgs nav novērojams,atvienojot jebkuru no pārējiem devējiem troīšana saglabājas.
zonde ir mērīta un pārmērīta jau divas reizes dažādos servisos,abi saka kad nav nekādu pazīmju kad zondei ir kāds defekts.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by elmo »

Nu tak aizbrauc uz ARTEH.

[ Post made via Android ] Image
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

Tad jau drīzāk uz šrotu,man nav ne laika ne lieku finansu līdzekļu,nedzīvoju pierīgā :? tad jau reālāk ir nopirkt citu 9k ,nevis pazaudēt vismaz dienu un 50-60 ls tikai degvielā vien.
Lai vai kā ,ja nu kādam ir lieka zonde no 1996 g 23 turbo,tad apsveru domu kad varētu arī iegādāties.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Zonde ir, pat laikam divas - no 95. un 96.gada. Bet vai tev būs pa ceļam? Rīga-Ādaži.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Pastāsti, kā tu DI kaseti iztestēji?
Zonde ar trim vai četriem vadiem?
Lai gan jēga tev pirkt zondi? Man kad zonde gļučīja nekādas, kā tu saki "troīšanas'' nebija... Kad kasete beidzās nost, tad gan....
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

šrotā palūdzu lai aizdot patestēt,maz ticams kad gan manai, gan tai no šrota ir vienāds defekts .Un ja jau atvienojot zondi nost defekts pazuda tad vai di kasetē būs vaina,kaut gan galīgi izslēgt arī nevar.avārijas režīmā kompis rada treknāku degmaisījumu,un pie sliktākas dzirksteles mby tomēr spēj aizdedzināt.Laikam tomēr jāpameklē vēl kāda di kasete testam.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.

Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

CE uz paneļa iedegas?
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

KoreFun wrote:Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.

Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
map būs vien jāpamēģina ,ar zondi ir štruntīgāk,mūsu pusē ;srotos nav,mēģināju ar vecā tipa uz trim vadiem masu atsevišķi pievelkot,bet nekas nesanāca ,apsildes pretestība atšķiras,met kļūdu.
sveces nu hz,kaut kādas denso iridium savus7k jau būs nogājušas,biju uzmetis vecās nomainītās,nekas nemainījās.mby uzlikšu jaunas,bet uz sitiena nebij vietējos veikalos,jāsūta.
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

Kudinsky wrote:CE uz paneļa iedegas?
nē neiedegās.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Heinrx wrote:
KoreFun wrote:Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.

Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
map būs vien jāpamēģina ,ar zondi ir štruntīgāk,mūsu pusē ;srotos nav,mēģināju ar vecā tipa uz trim vadiem masu atsevišķi pievelkot,bet nekas nesanāca ,apsildes pretestība atšķiras,met kļūdu.
sveces nu hz,kaut kādas denso iridium savus7k jau būs nogājušas,biju uzmetis vecās nomainītās,nekas nemainījās.mby uzlikšu jaunas,bet uz sitiena nebij vietējos veikalos,jāsūta.
Tad iedegās tas Check Engine vai nē? Ja nē, tad ko pa tavam nozīmē " met kļūdu"? Ja tomēr iedegas, tad ieslēdz aizdedzi, pagaidi un tad izskaiti, cikreiz nomirgos: http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Par svecēm forumā kkur jau bija runa, kādas būtu vēlamas 9k turbo motoram.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Sorry, nezinu no kurienes rāvu, ka autiņam ir MAF's.
MAP diez vai būs pie vainas pie šādiem simptomiem.
Lambdu gan prasītos tādu, kādai tur jābūt, ja jau runājam par problēmas identifikāciju..
Par svecēm jau miljons reizes ir runāts, ka jāliek TIKAI ar rūpnīcu noteiktās (izņemot "aukstuma" koef.), ja gribi lai mašīna uzvedās max. tuvu tam, kā to paredzē rūpnīca. Pie tam domāju, ka 10Ls par komplektu nav nekādas lielas apkopes izmaksas.

Tas, manuprāt, būtu pirmais ko vajadzētu darīt, lai izpīpēt to gļuku.
Nu un kļūdu lasīšana + vakuuma līnijas, protams...
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

Kudinsky wrote:
Heinrx wrote:
KoreFun wrote:Sveces ir mainītas?
Ja ķēde būtu tiktālu izstiepusies, ka jūtami nobīdās sadales fāzes, tad troksnim būtu jābūt pamatīgam.

Ieteiktu pārmest MAF un Lambdu no vesela auto.
map būs vien jāpamēģina ,ar zondi ir štruntīgāk,mūsu pusē ;srotos nav,mēģināju ar vecā tipa uz trim vadiem masu atsevišķi pievelkot,bet nekas nesanāca ,apsildes pretestība atšķiras,met kļūdu.
sveces nu hz,kaut kādas denso iridium savus7k jau būs nogājušas,biju uzmetis vecās nomainītās,nekas nemainījās.mby uzlikšu jaunas,bet uz sitiena nebij vietējos veikalos,jāsūta.
Tad iedegās tas Check Engine vai nē? Ja nē, tad ko pa tavam nozīmē " met kļūdu"? Ja tomēr iedegas, tad ieslēdz aizdedzi, pagaidi un tad izskaiti, cikreiz nomirgos: http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Par svecēm forumā kkur jau bija runa, kādas būtu vēlamas 9k turbo motoram.
Ja devējus vai zondi slēdz nost un šķiļ tad iedegās,bet tā vienkārši turot uz tiem 2500 rpm un klausoties kā izlaiž taktis nav CE.
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

KoreFun wrote:Sorry, nezinu no kurienes rāvu, ka autiņam ir MAF's.
MAP diez vai būs pie vainas pie šādiem simptomiem.
Lambdu gan prasītos tādu, kādai tur jābūt, ja jau runājam par problēmas identifikāciju..
Par svecēm jau miljons reizes ir runāts, ka jāliek TIKAI ar rūpnīcu noteiktās (izņemot "aukstuma" koef.), ja gribi lai mašīna uzvedās max. tuvu tam, kā to paredzē rūpnīca. Pie tam domāju, ka 10Ls par komplektu nav nekādas lielas apkopes izmaksas.

Tas, manuprāt, būtu pirmais ko vajadzētu darīt, lai izpīpēt to gļuku.
Nu un kļūdu lasīšana + vakuuma līnijas, protams...
ar tām svecēm vispār ir jautri-autodatā viens ,apē piemēram jau pavisam cits sveču modelis parādās ,nezinu kur skatījās vēl tur jau bij atkal cits,tad kāds zin kādas tās īsti sveces ir īstās.
Tika skatīti bosh ražojumi,gribējās jau denso,bet hz kuras no viņām būs īstās-tās denso iridium pover kas tagad stāv arī norādās kā saab derīgas-laikam apes katalogā.
Post Reply