Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Derīgas būs jebkuras. Ar visiem ražotājjiem stārtēs un uz priekšu kustēsies.
Rūpnīca liek NGK. Kāds tieši - gan jau 9000 īpašnieki pateiks.
Rūpnīca liek NGK. Kāds tieši - gan jau 9000 īpašnieki pateiks.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kāds ir gads un motors?
Priekš '94-'98 Trionic5 EPC rāda BCPR7ES-11
Priekš '94-'98 Trionic5 EPC rāda BCPR7ES-11
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Es savam liku tikai KoreFun norādītās NGK sveces un pirku tavamauto.lv.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
1996 g 2.3 tKoreFun wrote:Kāds ir gads un motors?
Priekš '94-'98 Trionic5 EPC rāda BCPR7ES-11
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Varu pastāstīt savu pieredzi savu 9000. Biju nesen kā iegādājis, auto gāja vnk lopā. Bet bija tukšās taktis apm pie 2500-3000 apgriezieniem. Uz to brīdi ECU bija stock(LPT), turba- T25 Garrett. Ieminot grīdā, pēc brīža auto tā dīvaini noraustījās. Tas tā- literatūra....
Tātad ar pāris nedēļu atstarpi auto divreiz mani atstāja uz ielas stāvam. CE nevienā no reizēm neiedegās!
Pirmais nobeidzās sūknis. Otrā bija DI kasete. Lopiskās jaudas un raustīšanās (fuel cut) iemesls- nosprūdis wastegate! Pēc šitā visa panelī tika ielikta turbo šautra, kā arī nomainītas visas vakuuma trubiņas.
Tukšās taktis kaut kur pašas pazuda! Ja nemaldos pēc DI maiņas.
Tātad ar pāris nedēļu atstarpi auto divreiz mani atstāja uz ielas stāvam. CE nevienā no reizēm neiedegās!
Pirmais nobeidzās sūknis. Otrā bija DI kasete. Lopiskās jaudas un raustīšanās (fuel cut) iemesls- nosprūdis wastegate! Pēc šitā visa panelī tika ielikta turbo šautra, kā arī nomainītas visas vakuuma trubiņas.
Tukšās taktis kaut kur pašas pazuda! Ja nemaldos pēc DI maiņas.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jautājums zinošiem cilvēkiem-gāzes iekārtas shēmā ir vienam izvadam aprakstā minēts-Hall sensor,camshaft sensor, <= 30V
kloķvārpstas devējs iekārtai nepatīk(brīžiem signāls tālāk par pieslēguma vietu nenonāca,it sevišķi uz maziem apgriezieniem),kā man kāds cilvēks paskaidroja kad iespējams induktīvā tipa sensors ar iekārtu nestrādā jo visdrīzāk ir nepieciešams prastais hola devējs kas oscilogrāfā zīmē klucīšus,nevis zāgi kā saaba rpm devējs,jautājums sekojošs-kur tad lai pieslēdzas-tahometram?Hz kāds tur signāls nāk?
kloķvārpstas devējs iekārtai nepatīk(brīžiem signāls tālāk par pieslēguma vietu nenonāca,it sevišķi uz maziem apgriezieniem),kā man kāds cilvēks paskaidroja kad iespējams induktīvā tipa sensors ar iekārtu nestrādā jo visdrīzāk ir nepieciešams prastais hola devējs kas oscilogrāfā zīmē klucīšus,nevis zāgi kā saaba rpm devējs,jautājums sekojošs-kur tad lai pieslēdzas-tahometram?Hz kāds tur signāls nāk?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tātad ir problēma! Aukstam esot, straujāk iedodot gāzi auto tā kā aizrijas- krīt apgriezieni, gandrīz uz slāpšanas robežas auto saņemas, tad apgriezieni kāpj apm. līdz 1500... Pēc kādām 15 sec itkā viss normalizējas. Iedodot straujāg gāzi viss sākas no jauna... Kad auto dzinējs uzsilis, problēmu nava. Ā, un vēl... Novelkot kādus 150 km pa Polijas bāni vidēji uz 130km/h, iebraucot apdzīvotā vietā, apstājoties pie luksofora, auto darbojās uz slāpšanas robežas, lēkā apgriezieni apm 500- 1500.
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nav ne ideju, ne variantu. Manam 9k arī bija līdzīgi. Brīvgaitas apgriezienu "peldēšana" parādījās apmērām tādos klimata apstākļos, kā pašlaik - tad, kad ārā ir mitrs un temperatūra drusku virs nulles. Un šī parādība viemēr tikpat mistiski pazuda. Gaisa filtra un sveču maiņa to neietekmēja. Uzdodot gāzi nekādas "aizrīšanās" gan nebija.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Varbūt kads zina kādu eļļu vajag ielet manuālā atrūmkarbā? (saab 9000 2.3 ecopower, 1994 g.)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja pareizi atceros, tad vajag minerālo 10w30
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ko varētu nozīmēt, ja 1992. gada SAAB 9000 ar Jetronic 4x nomirgo Check Engine? Skatījos šajā adresē saab9000.com/procedures/powertrain/diag ... tcodes.php, bet nezinu, uz kuru man jāskatās. Uz Tronic vai uz DI/APC?
Un kādas procedūras būtu jāveic, lai novērstu šo problēmu?
Un kādas procedūras būtu jāveic, lai novērstu šo problēmu?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tu tak pats rakstīji - tev ir Jetronic, nevis Trionic. Paskaties, vai no tā pipsika (meklē motoram otrā pusē, šķiet ieskrūvēts blokā) nav nokritis vads. Ja nē - pamēģini ieskrūvēt citu.
Var jau būt, ka to pašu kļūdu rāda arī tad, ja sensors ir devis ziņu par detonācijas iespējamību.. bet par to lai gudrāki cilvēki raksta.
Var jau būt, ka to pašu kļūdu rāda arī tad, ja sensors ir devis ziņu par detonācijas iespējamību.. bet par to lai gudrāki cilvēki raksta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu, ir man tā, ka dažreiz tik uzmetas šis Check Engine.. Ir arī tā, ka ilgu laiku nav.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Šī problēma joprojām aktuāla!
DI? Sūknis???
Halp!
Un ir nācis arī kas jauns klāt. Auktu auto piestartējot, tas normāli iedarbojas un pēc kādām 20-30 sec. ņem un noslāpst. Otro reizi šķiļot jau ir drusku jāpazāģē. Ir bijis, ka slāpst kādas reizes četras pēc kārtas un ar katru reizi ir grūtāk piešķilt...Kudinsky wrote:Tātad ir problēma! Aukstam esot, straujāk iedodot gāzi auto tā kā aizrijas- krīt apgriezieni, gandrīz uz slāpšanas robežas auto saņemas, tad apgriezieni kāpj apm. līdz 1500... Pēc kādām 15 sec itkā viss normalizējas. Iedodot straujāg gāzi viss sākas no jauna... Kad auto dzinējs uzsilis, problēmu nava. Ā, un vēl... Novelkot kādus 150 km pa Polijas bāni vidēji uz 130km/h, iebraucot apdzīvotā vietā, apstājoties pie luksofora, auto darbojās uz slāpšanas robežas, lēkā apgriezieni apm 500- 1500.
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
DI? Sūknis???
Halp!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Daļēji līdzīgi simptomi bija, kad elektriskā drosele gāja uz galu, tiesa tas bija komplektā ar saplaisajušām vakuuma caurulītēm. Droseli sataisīja, caurules nomainīja, problēmu vairs nebija.
BET vai tas ir tavs gadījums, nezinu.
BET vai tas ir tavs gadījums, nezinu.