Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Derīgas būs jebkuras. Ar visiem ražotājjiem stārtēs un uz priekšu kustēsies.
Rūpnīca liek NGK. Kāds tieši - gan jau 9000 īpašnieki pateiks.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kāds ir gads un motors?

Priekš '94-'98 Trionic5 EPC rāda BCPR7ES-11
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Es savam liku tikai KoreFun norādītās NGK sveces un pirku tavamauto.lv.
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

KoreFun wrote:Kāds ir gads un motors?

Priekš '94-'98 Trionic5 EPC rāda BCPR7ES-11
1996 g 2.3 t
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Varu pastāstīt savu pieredzi savu 9000. Biju nesen kā iegādājis, auto gāja vnk lopā. Bet bija tukšās taktis apm pie 2500-3000 apgriezieniem. Uz to brīdi ECU bija stock(LPT), turba- T25 Garrett. Ieminot grīdā, pēc brīža auto tā dīvaini noraustījās. Tas tā- literatūra....
Tātad ar pāris nedēļu atstarpi auto divreiz mani atstāja uz ielas stāvam. CE nevienā no reizēm neiedegās!
Pirmais nobeidzās sūknis. Otrā bija DI kasete. Lopiskās jaudas un raustīšanās (fuel cut) iemesls- nosprūdis wastegate! Pēc šitā visa panelī tika ielikta turbo šautra, kā arī nomainītas visas vakuuma trubiņas.
Tukšās taktis kaut kur pašas pazuda! Ja nemaldos pēc DI maiņas.
Heinrx
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 46
Joined: Fri Mar 02, 2012 10:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Heinrx »

Jautājums zinošiem cilvēkiem-gāzes iekārtas shēmā ir vienam izvadam aprakstā minēts-Hall sensor,camshaft sensor, <= 30V
kloķvārpstas devējs iekārtai nepatīk(brīžiem signāls tālāk par pieslēguma vietu nenonāca,it sevišķi uz maziem apgriezieniem),kā man kāds cilvēks paskaidroja kad iespējams induktīvā tipa sensors ar iekārtu nestrādā jo visdrīzāk ir nepieciešams prastais hola devējs kas oscilogrāfā zīmē klucīšus,nevis zāgi kā saaba rpm devējs,jautājums sekojošs-kur tad lai pieslēdzas-tahometram?Hz kāds tur signāls nāk?
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Tātad ir problēma! Aukstam esot, straujāk iedodot gāzi auto tā kā aizrijas- krīt apgriezieni, gandrīz uz slāpšanas robežas auto saņemas, tad apgriezieni kāpj apm. līdz 1500... Pēc kādām 15 sec itkā viss normalizējas. Iedodot straujāg gāzi viss sākas no jauna... Kad auto dzinējs uzsilis, problēmu nava. Ā, un vēl... Novelkot kādus 150 km pa Polijas bāni vidēji uz 130km/h, iebraucot apdzīvotā vietā, apstājoties pie luksofora, auto darbojās uz slāpšanas robežas, lēkā apgriezieni apm 500- 1500.
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Nav ne ideju, ne variantu. Manam 9k arī bija līdzīgi. Brīvgaitas apgriezienu "peldēšana" parādījās apmērām tādos klimata apstākļos, kā pašlaik - tad, kad ārā ir mitrs un temperatūra drusku virs nulles. Un šī parādība viemēr tikpat mistiski pazuda. Gaisa filtra un sveču maiņa to neietekmēja. Uzdodot gāzi nekādas "aizrīšanās" gan nebija.
Kostja
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 47
Joined: Fri Jan 18, 2013 10:26 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kostja »

Varbūt kads zina kādu eļļu vajag ielet manuālā atrūmkarbā? (saab 9000 2.3 ecopower, 1994 g.)
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Ja pareizi atceros, tad vajag minerālo 10w30
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by cesedy »

Ko varētu nozīmēt, ja 1992. gada SAAB 9000 ar Jetronic 4x nomirgo Check Engine? Skatījos šajā adresē saab9000.com/procedures/powertrain/diag ... tcodes.php, bet nezinu, uz kuru man jāskatās. Uz Tronic vai uz DI/APC?
Un kādas procedūras būtu jāveic, lai novērstu šo problēmu?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Tu tak pats rakstīji - tev ir Jetronic, nevis Trionic. ;) Paskaties, vai no tā pipsika (meklē motoram otrā pusē, šķiet ieskrūvēts blokā) nav nokritis vads. Ja nē - pamēģini ieskrūvēt citu.

Var jau būt, ka to pašu kļūdu rāda arī tad, ja sensors ir devis ziņu par detonācijas iespējamību.. bet par to lai gudrāki cilvēki raksta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
cesedy
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 75
Joined: Mon Nov 22, 2010 11:30 pm
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by cesedy »

Nu, ir man tā, ka dažreiz tik uzmetas šis Check Engine.. Ir arī tā, ka ilgu laiku nav.
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Šī problēma joprojām aktuāla!
Kudinsky wrote:Tātad ir problēma! Aukstam esot, straujāk iedodot gāzi auto tā kā aizrijas- krīt apgriezieni, gandrīz uz slāpšanas robežas auto saņemas, tad apgriezieni kāpj apm. līdz 1500... Pēc kādām 15 sec itkā viss normalizējas. Iedodot straujāg gāzi viss sākas no jauna... Kad auto dzinējs uzsilis, problēmu nava. Ā, un vēl... Novelkot kādus 150 km pa Polijas bāni vidēji uz 130km/h, iebraucot apdzīvotā vietā, apstājoties pie luksofora, auto darbojās uz slāpšanas robežas, lēkā apgriezieni apm 500- 1500.
Sveces, filtrs un sūknis mainīti.
Dzinējs 234E 2.3 lpt- turbo mainīts uz TD04, ECU- Hirsch stage 1
Idejas? Varianti?
Un ir nācis arī kas jauns klāt. Auktu auto piestartējot, tas normāli iedarbojas un pēc kādām 20-30 sec. ņem un noslāpst. Otro reizi šķiļot jau ir drusku jāpazāģē. Ir bijis, ka slāpst kādas reizes četras pēc kārtas un ar katru reizi ir grūtāk piešķilt...
DI? Sūknis???
Halp!
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ZingZeng »

Daļēji līdzīgi simptomi bija, kad elektriskā drosele gāja uz galu, tiesa tas bija komplektā ar saplaisajušām vakuuma caurulītēm. Droseli sataisīja, caurules nomainīja, problēmu vairs nebija.
BET vai tas ir tavs gadījums, nezinu.
Post Reply