Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un kuri,tad ir tie labakie speci?Viens saka,ka ilgi neliidz tiiriisana,cits,ka skriet peec kauna ERG nevajag,skjiet,ka pasi iisti nezinat,kas un kaa!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Aizbrauc uz Vestienas 2 un tad jau, kad sataisīs Tavu auto, tad varēsi izdomāt, kaurš lielāks un kurš mazāks specs.zwirbeks wrote:Un kuri,tad ir tie labakie speci?Viens saka,ka ilgi neliidz tiiriisana,cits,ka skriet peec kauna ERG nevajag,skjiet,ka pasi iisti nezinat,kas un kaa!
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laikam ar nerviem ta svaki.zwirbeks wrote:Un kuri,tad ir tie labakie speci?Viens saka,ka ilgi neliidz tiiriisana,cits,ka skriet peec kauna ERG nevajag,skjiet,ka pasi iisti nezinat,kas un kaa!
Jauns EGR nozime aizmirst par vinu uz ilgu laiku.Tirisanu es parasti nepiedavaju.Vel pastav iespeja EGR atslegt vispar.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
fimbars wrote:Laikam ar nerviem ta svaki.zwirbeks wrote:Un kuri,tad ir tie labakie speci?Viens saka,ka ilgi neliidz tiiriisana,cits,ka skriet peec kauna ERG nevajag,skjiet,ka pasi iisti nezinat,kas un kaa!
Jauns EGR nozime aizmirst par vinu uz ilgu laiku.Tirisanu es parasti nepiedavaju.Vel pastav iespeja EGR atslegt vispar.
Atslegt vispar?Ko tas prasa un varbuut ir kaadas negatiivaas puses tam visam?Ka kautko citu necakaree!Vai atsledzot turbina darbosies?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pastāsti, lūdzu, sīkāk, kā modernajiem dīzeļiem to varētu izdarīt! :cheer:fimbars wrote:Laikam ar nerviem ta svaki.zwirbeks wrote:Un kuri,tad ir tie labakie speci?Viens saka,ka ilgi neliidz tiiriisana,cits,ka skriet peec kauna ERG nevajag,skjiet,ka pasi iisti nezinat,kas un kaa!
Jauns EGR nozime aizmirst par vinu uz ilgu laiku.Tirisanu es parasti nepiedavaju.Vel pastav iespeja EGR atslegt vispar.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pameklē internetā B)
Ir vesela rinda moderno dīzeļu kam var atslēgt to vārstu , jo tas jau principā vajadzīgs tikai aukstam motoram lai iekļautos atgāzu normās ;) , līdz ar to motoram darba temperatūrā tas principā neko nedod , tātad arī apskatēs pie max apgriezieniem neko neietekmē . Diemžēl , nekur neesmu redzējis kā to tehniski var( vai var ??? ) izdarīt 2.2 GM dīzelim , bet par 1.9 kautkur inetā ir bijusi runa :) Zinu ka ir citi ražotāji , kam tā dara diezgan regulāri , jo tas taču dod papildus jaudu ...
Ir vesela rinda moderno dīzeļu kam var atslēgt to vārstu , jo tas jau principā vajadzīgs tikai aukstam motoram lai iekļautos atgāzu normās ;) , līdz ar to motoram darba temperatūrā tas principā neko nedod , tātad arī apskatēs pie max apgriezieniem neko neietekmē . Diemžēl , nekur neesmu redzējis kā to tehniski var( vai var ??? ) izdarīt 2.2 GM dīzelim , bet par 1.9 kautkur inetā ir bijusi runa :) Zinu ka ir citi ražotāji , kam tā dara diezgan regulāri , jo tas taču dod papildus jaudu ...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
maris wrote:Pameklē internetā B)
Ir vesela rinda moderno dīzeļu kam var atslēgt to vārstu , jo tas jau principā vajadzīgs tikai aukstam motoram lai iekļautos atgāzu normās ;) , līdz ar to motoram darba temperatūrā tas principā neko nedod , tātad arī apskatēs pie max apgriezieniem neko neietekmē . Diemžēl , nekur neesmu redzējis kā to tehniski var( vai var ??? ) izdarīt 2.2 GM dīzelim , bet par 1.9 kautkur inetā ir bijusi runa :) Zinu ka ir citi ražotāji , kam tā dara diezgan regulāri , jo tas taču dod papildus jaudu ...
jautajums,ka apejot varstu piesledz turbinu?Cik saprotu,tad stekeri savienojas,kopaa apejot varstu?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar apiešanu nebūs tik vienkārši. Kompim jāredz arī atpakaļejošais signāls, resp - cik atvērts ir EGR vārsts un šis signāls ir nevis konstants, bet mainīgs - atkarīgs no padotā vadības signāla. Papildus mainās arī plūsmu dati, tā ka ar vnk emulatoru arī nepietiks.zwirbeks wrote: jautajums,ka apejot varstu piesledz turbinu?Cik saprotu,tad stekeri savienojas,kopaa apejot varstu?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vispar es te runaju par variantu kad EGR tiek iznemts ECU softa.
Piemeram Audi A6 2,5tdi V6 motoram var iztikt bez EGR un GMM,jo pedejais ir tikai EGR virinasanai,degviela tiek rekinata no citiem devejiem.
Manos uzskatos vienigais EGR darbs ir piecukot iepludes kolektoru.:D
Piemeram Audi A6 2,5tdi V6 motoram var iztikt bez EGR un GMM,jo pedejais ir tikai EGR virinasanai,degviela tiek rekinata no citiem devejiem.
Manos uzskatos vienigais EGR darbs ir piecukot iepludes kolektoru.:D
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
fimbars wrote:Vispar es te runaju par variantu kad EGR tiek iznemts ECU softa.
Piemeram Audi A6 2,5tdi V6 motoram var iztikt bez EGR un GMM,jo pedejais ir tikai EGR virinasanai,degviela tiek rekinata no citiem devejiem.
Manos uzskatos vienigais EGR darbs ir piecukot iepludes kolektoru.:D
Tam jāpiekrīt B)
Bet reāli tad, lai tādam 2.2 TiD izravētu EGR vārstu, ir nepieciešams cits, manuāli programmējams ECU? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ne.Cipotaji to piedava ka papildus ekstru.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tāds var būt glups jautājums par 9-5. Vai vagona bagāžnieka platums un garums (dziļums) atšķiras no sedana? Nu ar domu, vai vagonam izmēri ir tie paši un tas ir tikai augstāks? Jau kādu laiku skatos uz vagoniem, pārīti arī biju apskatījis. Bet radās jautājums vai nebūs tā ka vagons ir ietilpīgāks uz augšu bet ne tik dziļš. Jautāju tāpēc ka samniecībā iesošie bērnu rati sedanā knapi ielien pēc garuma...
p.s.
Pats kādu laiku prasīju vai eksistē 9-5 ar iebūvētiem bērnu sedeklīšiem un auto meklējumos vienu tādu redzēju 2001 gada aero bija ar inegrētu bērnu beņķīti labajā pusē. Un isofix stiprinājumus atradu arī savā auto :) tik nesaprotu kāds no tiem labums.
p.s.
Pats kādu laiku prasīju vai eksistē 9-5 ar iebūvētiem bērnu sedeklīšiem un auto meklējumos vienu tādu redzēju 2001 gada aero bija ar inegrētu bērnu beņķīti labajā pusē. Un isofix stiprinājumus atradu arī savā auto :) tik nesaprotu kāds no tiem labums.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja ir beņķis ar isofix, tad arī ir labums.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kad sāksi meklēt bērnam sēdeklīti ar isofix stiprinājumiem, tad vairs negribēsi tos labumus
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man bērnu ratus wagona bagāžniekā ielikt nebija problēma.;) Man ir integrēts bērnu sēdeklītis - aizmugurē vidējā nolaižamā daļa, tā vismaz instrukcijā stāv rakstīts. Tur nevar pārvadāt zīdaini, bet manējie jau no 2 gadu vecuma tur sēž un nesūdzās.;)andrejsb wrote:Tāds var būt glups jautājums par 9-5. Vai vagona bagāžnieka platums un garums (dziļums) atšķiras no sedana? Nu ar domu, vai vagonam izmēri ir tie paši un tas ir tikai augstāks? Jau kādu laiku skatos uz vagoniem, pārīti arī biju apskatījis. Bet radās jautājums vai nebūs tā ka vagons ir ietilpīgāks uz augšu bet ne tik dziļš. Jautāju tāpēc ka samniecībā iesošie bērnu rati sedanā knapi ielien pēc garuma...
p.s.
Pats kādu laiku prasīju vai eksistē 9-5 ar iebūvētiem bērnu sedeklīšiem un auto meklējumos vienu tādu redzēju 2001 gada aero bija ar inegrētu bērnu beņķīti labajā pusē. Un isofix stiprinājumus atradu arī savā auto :) tik nesaprotu kāds no tiem labums.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon