Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Isofix varbūt ir ērts tiem, kas to sēdeklīti cilā iekšā un ārā vairākas reizes dienā.Kam viņš tur stāv stacionāri, tam pie kājas tas Isofix.
Kruta fīča man liekas ir tas iebūvētais padirsenis, lai nav jāvadā līdzi cits.Bet tas vairāk aktuāli jau tādiem palielākiem bērniem.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Nu beņķi man jau ir sapirkti. Kad pirku par isofix nemaz neiedomājos.

Bet iebūvēts beņķītis varētu būt ērta fīča, vismaz ērti man :) Gan jau normāls beņķītis bērnam ir ērtāks. It īpaši gariem gabaliem.

Par to ka vagonā ielien rati es nešaubos, rauti jau ir dažādi. Bet tie abi kas ir manā saimniecībā grabāžniekā lien, bet nu tā, līdz ar nagiem. Vot i sāku domāt, kā būs ar vagonu - uz augšu protams kruta, vietas ir daudz vairāk, bet kā ar dziļumu? Vai nav mazāks.

Nu nepamet mani sapnis iegūt savā īpašumā arī vagonu, blakus sedanam :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

viss, ko iebāzīsi sedanā arī vagonā iekšā dabūsi. Pie tam vagonā ir vienkāršāk sagriez šķēršam un visādi citādi izdarīties.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Vo tas jau skan daudzsološi. Nekad īpašumā neviens vagons nav bijis, nav pieredzes. Visu laiku kaut kā paliela izmēri sedani...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Yukki »

Kad pats pirku pirms gadiem 6, biju uzcirtis tabuliņu excelī, kur sarakstīju arī izmērus. Neatceros, no kurienes to visu ņēmu, bet noteikti, ka no kāda interneta resursa (tur dati atšķiras), ne mērot ar lineālu:) Pēc maniem tā laika pierakstiem sanāca, ka sedanam ar NEnolaistiem beņķiem bagāžnieks ir 5mm (!) garāks, nekā universālam, savukārt, ar nolaistiem beņķiem, universālam ir par 18mm garāks:woohoo:
Es vispār nesaprotu kāpēc būtu jāpērk sedani,- tikai lieks ierobežojums, jo pat ja kautko tajā sedanā var iemuhļīt, tad universālā (hečbekā) to izdarīt ir n reiz vieglāk jebkurā kombinācijā! Izskats ir gaumes jautājums, man labāk universāļi/hečbeki patīk, sievai - sedani.
Rādītāji rindās un kolonnās copy-paste no exceļa:

SAAB 9000 CS SAAB 9-5Aero Combi SAAB 9-5sedan
Garums (mm) 4761 4808/4828 4805/4827
Platums (mm) 2042 2042
Augstums (mm) 1497/1501 1475/1449
Klīrenss 159 116/167 116/167
Front wheel track 1522 1522 1522
Rear wheel track 1492 1522 1522
Riteņu bāze (mm) 2672 2703 2703
Apgriešanās rādiuss (no sienas līdz sienai) m 11,9 11.4/11.9 11.4/11.9
Apgriešanās rādiuss (no curb to curb) m 10,9 10.8/11.3 10.8/11.3
Stures pagriezienu skaits 3,2 2,9 2,9
Bāka (l) 66 66? 70 66? 70
Logu šķidrums (l) 4,1
Pašmasa (kg) 1500 1590-1700 1525-1700
Pilna masa (kg) 1900 2030-2155 2030-2155
Bagāžas nodalījums (l) 665 890 450
Bagāžas nodalījuma garums (mm) nolaisti beņķi 1660 1732 1714
Bagāžas nodalījuma garums (mm) 1010 1087 1092

Par beņķiem: Isofix ir štelle! Tā čakarēšanās ar (sēžamā+guļamā t.i. maziem bērniem) beņķa DROŠU (lai neļurkājas) sprādzēšanu ar parasto jostu nerullē! Nedaru to bieži, bet tā, kā lietojam ģimenē 2 auto, tad ir novērots, ka abi ar sievu izvairāmies no beņķa maiņas cik vien iespējams. Nav tas grūti, bet ar isofix "čiks un gatavs" būtu daudz ērtāk un ātrāk! Iebūvētie padibeņi lieliem bērniem ir ērti, tomēr tajos nav ērti gulēt. Tagad lielajam sīcim lietojam tādu, kur vismaz dupša daļu var pabīdīt uz priekšu, veidojot slīpāku sagāzumu mugurai, lai vismaz kautkā būtu iespējams atlaisties pagulēt, nevis tikai sēžot kā sveicei un klanoties galvai uz priekšu!:D Novēroju, ka kautkādiem mazlitrāžas VW ir šī ekstra, ka vari aizmugurējā pasažiera beņka sēžamvietu pavilkt uz priekšu, tādējādi veidojot lēzenāku muguras daļu pasažiera atplīšanai. ērti!
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Tāpēc, ka sedans ir daudz klusāks un tāpēc ar to ir patīkamāk braukt, nekā ar to stādu vadāmo. Pēc tavas loģikas ātri var nonākt līdz smagajam, vai vismaz busam, kur tas viss ir daudz vairāk un vieglāk kā jebkurā vieglajā.
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Yukki »

uculs wrote:Tāpēc, ka sedans ir daudz klusāks un tāpēc ar to ir patīkamāk braukt, nekā ar to stādu vadāmo. Pēc tavas loģikas ātri var nonākt līdz smagajam, vai vismaz busam, kur tas viss ir daudz vairāk un vieglāk kā jebkurā vieglajā.
ucul, nepalaid nu atkal muti, idritvai!:P Jā, universāls ir skaļāks, tas tiesa, bet piemēram mans 90000 hečbeks ir reāli klusāks pat bez bagāžnieka vāka pārsedzes, jo tam, atšķirībā no 9-5 vēl bija normāli skaņu izolējoši materiāli izmantoti! Busus, minivenus, vojažerus neciešu, bet kādu SUVu es varētu nākotnē stūrēt, mierīgi.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Nu tagad kad man ir 2 sīči, sedanu vispār kā variantu neapskatu...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Es atkal nevaru iedomāties, kā var atvest mājās zīdaini no dzemdību nama ziemā, pie -30 ar universāli. Ieliec bērnu salonā un atverot bagāžnieku viss mašīnas salons izsalst kā ledusskapis!
Sedanā tomēr foršāk, ņemies cik ilgi gribi pa bagažnieku, salons paliek silts.;)

Sedana bagažniekā pietiek vietas gan ratiem, gan ragavām un vēl visādām pekelēm. Turklāt sedanā ir klusums un nav tās pretīhās graboņas un čīkstoņas!:laugh:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Labi neizteikšos par SUV, citādi kāds vēl ņems pie sirds.
Nu jā, uzrakstīju garu penteri, bet tas viss nebija tas, ko es gribēju pateikt.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

Nu ja varētu atļauties nopirkt/uzturēt labprāt gribētu kā otru ģimenes auto ietilpīgu SUV. Nenoliegšu. Ar hujundaj tarakānu man pietiktu :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Kādēļ jūs domājat, ka SUV ir ietilpīgāki par biznesa klases universāliem? :huh:

Manējais domāt, ka tieši otrādi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by uculs »

Viņi tā nedomā, jo viņi to nezin:) SUV ir divas labas lietas: izskatās labi un sēdi augstu, bet tur ir tik daudz mīnusu, ka neviens pluss tos neatsver.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by andrejsb »

A SUViem nav nekādas pieredzes. Ar universāļiem ar nekādas, tik vien ka tam ir jābūt krietni ietilpīgākam par sedanu :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

lawyer wrote:Kādēļ jūs domājat, ka SUV ir ietilpīgāki par biznesa klases universāliem? :huh:

Manējais domāt, ka tieši otrādi ;)
Kādēļ? Tādēļ, ka ir salīdzināta Subaru Legacy, SAAB 9-5 vagona un Toyota Land Cruiser un Nissan Patrol ietilpība. LC un Patrol ir ietilpīgāks.
SUV ir ļoti viegli manevrējams parkingos, riteņus var izgriezt daudz labāk kā jebkuram vieglajam. Apmales, bedres, sniegs un dziļākas peļķes ir tīrās pupu mizas, nav jābaidās, ka lietavu laikā noslīcināsi. Ja atceramies, kur, piemēram ir 9-5 gaisa iesūkšanas caurums un kur atrodas gaisa filtrs, tad noslīkt ir ļoti viegli.;)

Mīnusi arī ir, jo lielolos ātrumos un līkumos tas SUV ir nestabils, bet ja ņem vērā, ka tagad trijkāji sabāzti visās malās, tad ātrāk par 110km/h neveins vairs diži nelido.Tā kā tas ir tāds nosacīts mīnus.
Degvielas patēriņš ap 12 litriem dīzeļa ir paliels, bet ja salīdzinu ar savu Griffinu, kam rūpnīca paredzējusi rīt 16,4 litrus augstākā labuma benzīna, tad SUV nemaz nav tik rijīgs.
Riepas dārgas, tas ir fakts. Auto moika dārgāka, arī fakts. Apdrošināšana un ceļa nodoklis lielāks, tas arī fakts.
Par detaļām īpaši nesatraucos, jo diez vai būs īpaši dārgāk kā uzturēt 9-5.

Ja gribās, tad kāpēc gan ne?
Post Reply