Paldies!Arnijs wrote:Nekam tur gaisā nav jākarājas.Kabrio wrote: Kas tās par trubiņām (iznāk no Boost Control Valve), ko viņas dara, vai ir svarīgi, kur kura no viņām ir un vai vienai ir jākarājas gaisā?
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki.
Ir iespējams nopirkt atsevišķi miglas lukturim reflektoru?
Ir iespējams nopirkt atsevišķi miglas lukturim reflektoru?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
cesedy wrote:Sveiki.
Ir iespējams nopirkt atsevišķi miglas lukturim reflektoru?
varu pa ceeneri notirgot 2 miglas ar nolauztaam ausiim bet vel lietojamu stiklu un reflektoriem.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izrādījas, ka tās ķepas bija palikušas, jo iepriešējais īpašnieks bija tur ielicis krūvīti, iespējas ka ķepas jau bija aizlaustas un tas bija pagaida fix uz pardošanu. Bet nu vismaz piecus gadus turējās. Katrā ziņa ideja par pielīmēšanu nebija nemaz tik slikta. Jo vietas tur aļauj tā labi izspausties. Katrā ziņa līmi paņemu: cietē ilgi, bet turas ļoti labi. Taka tagad var nesteidzigi meklēt pastāvīgu risinājumu. Bet nu tas spoguļu stikliņa stiprinājums kas ir līdz faceliftam(~2002) iespārda, tā kepiņas ar ko stiprinātas ir super trauslas! Nav brīnums ka pēc tam ir ar metālu spriegojumuifka wrote:Peec bildes raadas, ka nolauztaa kjepinja palikusi spogulja korpusaa. Nezinu vai tam korpusam materiaals ir aka PET, jeb taa jau ir jaunmodigaa burbuljplastmasa, kas kuust bet nesaliip. Tomeer meegjinaats nav zaudeets - pacenties to (kjepinju) neaslauzjot izvilkt aaraa un ar NE paaraak karstu lodaamuru piekauseet atpakalj. Kauseejuma "vagas" peec tam var aizliet ar paaris pileem epoxiida - kaadu laiku turees, nebuus nekur jaabrauc & nemaxaas ar neko. Tikai nesajauc kaartiibu - vispirms lodaamurs un peec tam epoxiidi, vai liime - citaadi nelabus tvailus saeediisiesFlesh wrote:Kādam nav aizķēries, 9-5 līdz 2001g blakusēdētāja spoguļa vāciņš? Tumšā krāšā, ideāli ja zaļā. Esošais mazliet cietis un palicis bez vienas stiprinājuma ķepas. Vai tas ir labojams?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas viss tur ir origjinaali .. Gan skruvites gan stieplītes un metāla plāksnītes.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums spečukiem!
Vai 9-5 og automātiskā kārba 2.0/2.3 un 3.0 ir vienāda vai tomēr atšķirīga?
Vai 9-5 og automātiskā kārba 2.0/2.3 un 3.0 ir vienāda vai tomēr atšķirīga?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tiešām saņemu jauno un tam nāca līdzi 3 gab. ar krūvītēm.Ainars wrote:Tas viss tur ir origjinaali .. Gan skruvites gan stieplītes un metāla plāksnītes.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Neesmu spečuks, bet kura gada 9-5 iet runa, sākumā nāca 4robu kārbas (līdz 2001), pēc tam 5robu. Ja nemaldos 3.0l bija tikai ar 4robu kārbām.HforU wrote:Jautājums spečukiem!
Vai 9-5 og automātiskā kārba 2.0/2.3 un 3.0 ir vienāda vai tomēr atšķirīga?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
andrejsb wrote:Neesmu spečuks, bet kura gada 9-5 iet runa, sākumā nāca 4robu kārbas (līdz 2001), pēc tam 5robu. Ja nemaldos 3.0l bija tikai ar 4robu kārbām.HforU wrote:Jautājums spečukiem!
Vai 9-5 og automātiskā kārba 2.0/2.3 un 3.0 ir vienāda vai tomēr atšķirīga?
Vajag 9-5 og (līdz 2002) kārbu, ar 4 robiem.
Tas, ka no feisliftotā (pēc 2002) neder, tā kā būtu skaidrs!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik saraģiti ir paskatīties - noskaidrot, vai ir vai nav bojāta priekšējā aspere 9-5 saab? Vairāk interesē no sērijas, veilgli, so so ja zin kur skatīties vai pisaks ne pa jokam Pie simptomiem, ka liekas, ka auto priekša blakusēdētāja pusē ir par kādiem 1-2 cm zemāka. Uz aci pagrūtāk piefiksēt, bet labāk to var redzēt tumsā uz uguņiem.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pamēri spraugu starp riteni un spārnu.
Apskatīties nav sarežģīti, iebrauc uz bedri un paskaties no apakšas
Apskatīties nav sarežģīti, iebrauc uz bedri un paskaties no apakšas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
sk, vienkārši aizdzinu auto uz apkopi, prašīju vai nevar uzmest aci asperei, ka ir aizdomas, ka kaut kas varēt but ne tā. Dabūju pretī, ka tam neesot laika! Katrā ziņā nobrīnījos... zinot, ka eļļu jau pagrūti nomainīt nepaceļot! Un spečukam tur labi ja 2-3 min tas prasītu, pie jau pacelta auto.KoreFun wrote:Pamēri spraugu starp riteni un spārnu.
Apskatīties nav sarežģīti, iebrauc uz bedri un paskaties no apakšas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nebijām domājuši, ka nevar paskatīties (jau paskatījāmies), bet gan to, ka, ja būs vajadzība kaut ko novērst, tad šobrīd visi mehi ir pārslogoti un vnk nav brīva laika grafikā. Tur uz auto viss ir vietā un kārtībā. Labā puse ir par 1-1.5cm zemāka, bet tas, visticamākais, ir nevienādi nosēdušās atsperes.Flesh wrote:sk, vienkārši aizdzinu auto uz apkopi, prašīju vai nevar uzmest aci asperei, ka ir aizdomas, ka kaut kas varēt but ne tā. Dabūju pretī, ka tam neesot laika! Katrā ziņā nobrīnījos... zinot, ka eļļu jau pagrūti nomainīt nepaceļot! Un spečukam tur labi ja 2-3 min tas prasītu, pie jau pacelta auto.KoreFun wrote:Pamēri spraugu starp riteni un spārnu.
Apskatīties nav sarežģīti, iebrauc uz bedri un paskaties no apakšas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Liels paldies, ka izdevās atrisināts šo pārpratumu!Arnijs wrote:Nebijām domājuši, ka nevar paskatīties (jau paskatījāmies), bet gan to, ka, ja būs vajadzība kaut ko novērst, tad šobrīd visi mehi ir pārslogoti un vnk nav brīva laika grafikā. Tur uz auto viss ir vietā un kārtībā. Labā puse ir par 1-1.5cm zemāka, bet tas, visticamākais, ir nevienādi nosēdušās atsperes.Flesh wrote:sk, vienkārši aizdzinu auto uz apkopi, prašīju vai nevar uzmest aci asperei, ka ir aizdomas, ka kaut kas varēt but ne tā. Dabūju pretī, ka tam neesot laika! Katrā ziņā nobrīnījos... zinot, ka eļļu jau pagrūti nomainīt nepaceļot! Un spečukam tur labi ja 2-3 min tas prasītu, pie jau pacelta auto.KoreFun wrote:Pamēri spraugu starp riteni un spārnu.
Apskatīties nav sarežģīti, iebrauc uz bedri un paskaties no apakšas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki spečuki,kā pareizi pārbaudīt automātiskai kārbai eļļas līmeni. 2001.gada 2.3t facelift.
SAAB nav lidmašīna , bet zemu lidot var.....