Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


drRD
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Sat May 17, 2008 11:02 am
Location: Ikšķile

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by drRD »

eeKa wrote:Vai kādam gadijumā dārgumu lādītē nemētājas lieks diska vidiņš (Saab/Scania)? Labprāt, pret atlīdzību, atbrīvošu jūs no tā! Šodien viens kkur atdalijās :(

Image
Man ir 4gab., varu pārdot, kaut pa vienam
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Piesakos uz 2 gab., ja cena ir zemāka kā vikingos.
drRD
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Sat May 17, 2008 11:02 am
Location: Ikšķile

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by drRD »

elmo wrote:Piesakos uz 2 gab., ja cena ir zemāka kā vikingos.
Vai 1 dekoratīvais centriņš pret 4 Tērvetniekiem Iļģuciemā 5-dien būs O.k. 2 centriņi - 7 aliņi:laugh: / 3-9aliņi:ohmy: / 4 - 10 aliņi:cheer:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Man piektdien nakts laivošana bet var jau mēģināt kaut kā saštellēt to grafiku!Varbūt tev der arī ceturtdiena, vai varbūt tu brauc arī uz kartingu gonkām un paķer līdz!?

Bet piedāvājumu pieņemu 10 ali pret visiem četriem centriņiem!
Pārējie varat iet meklēt citus centriņus!:laugh:
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

SAAB Aero 9-5 2002 pie kadiem apgriezieniem sak darboties turbina?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

SAABaeroist wrote:SAAB Aero 9-5 2002 pie kadiem apgriezieniem sak darboties turbina?
Turbīna darbojas visā apgriezienu diapazonā ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by mixeris »

Aero turbīna nedarbojas visā diapozonā. Tāpat kā tav 2.2 dīzeļa turbīna.
User avatar
Smith
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2049
Joined: Tue Jun 10, 2008 2:11 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Smith »

Man gan nav Aero :( , bet cik esmu novērojis, tad man uzrāviens sākās kaut kur ap 2500 apgriezieniem. Lai spečuki pielabo. ;)
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

mixeris wrote:Aero turbīna nedarbojas visā diapozonā. Tāpat kā tav 2.2 dīzeļa turbīna.
Darbojas gan, tikai tās lietderība pie dažādiem apgriezieniem stipri mainās, savukārt, 2.2 TiD turbīnai ir augstāka lietderība pie zemiem apgriezieniem, jo tai ir maināmas ģeometrijas lāpstiņas, kas atkal padara to ļoti dārgu ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by zaz »

Paskaties uz dzinēja griezes momenta līkni, un sapratīsi pie cik RPM turbīna nodrošima max spiedienu. Pēc papīūriem pie 1800RPM, bet dzīvē boost'u jūt 2200 - 2500RPM

Jo lielāka turbīna (lielaka ražība), jo lielāka atgāzu caurplūde (RPM) vajadzīga lai to iegrieztu. Jo mazāka, jo ātrāk iegriežas, tai pat laikā tai ir mazāka ražība.

Saliekot šo visu kopā - iegūstam biturbo dzināju. Kur pie maziem RPM spiedienu nodrosina mazāka turbīna, un tai sasniedzot savu max, tiek laista lietā lielāka. ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

zaz wrote:Paskaties uz dzinēja griezes momenta līkni, un sapratīsi pie cik RPM turbīna nodrošima max spiedienu. Pēc papīūriem pie 1800RPM, bet dzīvē boost'u jūt 2200 - 2500RPM

Jo lielāka turbīna (lielaka ražība), jo lielāka atgāzu caurplūde (RPM) vajadzīga lai to iegrieztu. Jo mazāka, jo ātrāk iegriežas, tai pat laikā tai ir mazāka ražība.

Saliekot šo visu kopā - iegūstam biturbo dzināju. Kur pie maziem RPM spiedienu nodrosina mazāka turbīna, un tai sasniedzot savu max, tiek laista lietā lielāka. ;)
Nu ko, jāskatās uz BMW 335i ar 3.0i R6 bi-turbo un tā cenu lapu, kas izsauc riebumu :laugh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Nils »

Pret šo dzinēju man ir liela bijība, jo īpaši, ja tas atrodas iekš BMW 135i, tiešām raķete.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Jā, to Nils jau pārbaudīja:laugh: :blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by SAABaeroist »

Kads nevar aizdot uz kadam 7 dienam 9-5 haubi???:dry:
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

krāsa aizlidoja? :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Post Reply