Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
A kārbas spilvenus pārbaudīji?janis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
elmo wrote:A kārbas spilvenus pārbaudīji?janis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
Paldies par iesaistīšanos manas problēmas risināšanā!
Neesmu par to domājis, kā uz "bedres" to var pārbaudīt - kaut kādu dilumu tur var mēģināt saskatīt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ieliec atpakaļgaitā un skaties vai ir sitiens straujāk uzsākot braukt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
1. ~100eurjanis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
2. Lietota kārba būs aptuveni 200-400eur robežās.
Vispār vispirms der noskaidrot, vai kārbā nav ticis tosols, to Arteh, ātri un par samērā sakarīgām naudiņā, izdarīs. Ja ir tosols, tad ir jāmaina dzeses gredzens un jāskalo kārba. Nomainot citu kārbu bez šī gredzena, problēma atgriezīsies. Varbūt vēl nekas slikts nav noticis, bet NEVELC garumā.
Ja tosols nav, tad var mēģināt nomest adaptācijas un mainīt eļļu.
9-3SS B207 AT 2003-2004. tosola iekļūšana kārbā nav retums.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pateicos Jums ļoti!jankab wrote:1. ~100eurjanis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
2. Lietota kārba būs aptuveni 200-400eur robežās.
Vispār vispirms der noskaidrot, vai kārbā nav ticis tosols, to Arteh, ātri un par samērā sakarīgām naudiņā, izdarīs. Ja ir tosols, tad ir jāmaina dzeses gredzens un jāskalo kārba. Nomainot citu kārbu bez šī gredzena, problēma atgriezīsies. Varbūt vēl nekas slikts nav noticis, bet NEVELC garumā.
Ja tosols nav, tad var mēģināt nomest adaptācijas un mainīt eļļu.
9-3SS B207 AT 2003-2004. tosola iekļūšana kārbā nav retums.
Dažkārt mirklis jāgaida līdz pāriet reversā. Būs vien jādzen uz servisu, citādāk pats atstāšu daudz nervu tur.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ir kāds licis 9-3 OG licis aftermarket magnetolu? Vai iebūvēto tumbu vadi nav samētāti vietām kā standartā?
Jautāju, jo iepirku pāreju no saab uz iso, a tur atnāk vnk pagarinātājs
Jautāju, jo iepirku pāreju no saab uz iso, a tur atnāk vnk pagarinātājs
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai uz manējā uzlīdis 18" diski ar ET35?
Ja stock 17 ir ET41?
Vai tas parametrs mainīsies, ja es likšu priekšā 314mm suportus?
Jo pētot, piem 2.8 V6, tad viņam ir niknās bremzes un var uzlikt 19 collas ar ET35!
Jautājums steidzams, paldies
Ja stock 17 ir ET41?
Vai tas parametrs mainīsies, ja es likšu priekšā 314mm suportus?
Jo pētot, piem 2.8 V6, tad viņam ir niknās bremzes un var uzlikt 19 collas ar ET35!
Jautājums steidzams, paldies
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams.. jo mazaks et cipars, jo vairak liidiis aaraa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies, tā starpība reāli kautko dos, uz bedrēm vai pampakiem var atsisties pret spārna malu?Ainars wrote:Protams.. jo mazaks et cipars, jo vairak liidiis aaraa
CSDD uz to skatās?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
CSDD galvenais lai nelien no arkām ārā.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
CSDD nekad īsti nav piekasījies par līšanu ārā no arkām.
SUViem/pickupiem ar dubļiniecēm vienmēr ir līdis ārā.
SUViem/pickupiem ar dubļiniecēm vienmēr ir līdis ārā.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Varbūt kas mainījies un nezinu kā ar apvidniekiem, bet ja tev vieglajam uzlikti diski kuri nāk āra no auto gabarītiem tad TA var neiziet.
Bet nu ar ET35 es domāju nekādu problēmu nebūs ja jau viņi nāk orģināli 9-3 aero!
Bet nu ar ET35 es domāju nekādu problēmu nebūs ja jau viņi nāk orģināli 9-3 aero!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Diska iznesums (jeb offsets) ir attālums milimetros starp diska centru un vietu, kur pieskrūvējas riteņa rumbas. Respektīvi jo lielāks ET jo vairāk diska iekšējā kante būs tuvāk bremžu suportiem, un ja iznesums būs pa lielu tad vienkārši nespēsi uzlikt disku,jo viņš sistītīsies suportos (glābiņš tad būs flanči). Par beršanos pret arkām ir jāuztraucas tad kad iznesums ir negatīvs, vai arī diska platums J, kas ir collās ir stipri lielāk nekā stock. (ja atšķiras gan paltums J, gan iznesums ET, tad tur vēl jāparēķina starpības, kas mainās savā starpā starp šiem rādītājiem)OSC wrote:Vai uz manējā uzlīdis 18" diski ar ET35?
Ja stock 17 ir ET41?
Vai tas parametrs mainīsies, ja es likšu priekšā 314mm suportus?
Jo pētot, piem 2.8 V6, tad viņam ir niknās bremzes un var uzlikt 19 collas ar ET35!
Rekur būs ar kāda bildīte:
Manuprāt ar ET35 dabūsi virsū, jo pēc šī linka tabulas: http://www.wheel-fitment.com/car/Saab/9 ... 2012).html (un pagaidām šī mājas lapa nav pievīlusi ar nevienu izmēru) var pat uzbāzt no kaut kāda opel Adam S, kam ir ET55, kas no stock atšķiras pa 14 mm, bet no ET35 vispār atšķiras pa 20 mm. Nu vienīgi ja tavi jauni suporti stāvēs platāk pa 2 cm attiecībā pret vecajiem, tad var arī šaubīties
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
- janis.ziedins
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 29
- Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Čau!
Manam 9-3ss EHU sāk taisīt brīnumus, vajag paņemt kaut ko vietā no šrota, bet atduros pret to, ka kodi pārsvarā dažādi, ko teiksim var ietekmēt, ka mans kods ir 12799471, bet piedāvājumā ir 12799470 vai 12761502.
Manam 9-3ss EHU sāk taisīt brīnumus, vajag paņemt kaut ko vietā no šrota, bet atduros pret to, ka kodi pārsvarā dažādi, ko teiksim var ietekmēt, ka mans kods ir 12799471, bet piedāvājumā ir 12799470 vai 12761502.