Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by chippy »

Šitādi brīnumi ir gandrīz ar visu marku automašīnām. Vienīgais reālais līdzeklis kas varētu palīdzēt ir autoskola.
Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Tas tiesa, citos auto klubu forumos jau sāk meklēt šo detaļu!
Parkingsensori ir vēsture, tagad logu slotu kātiņi topā.:laugh:
Šmits
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 25
Joined: Fri Jul 03, 2009 12:42 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Šmits »

Aha 7 gadus vienā vietā lieku.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Ir vajadzīgs speciālistu padoms sakarā ar aimugurējiem suportiem:
Pašlaik suporti (viens noteikti, otrs arī neievieš uzticību) gļuko, pašlaik ārmala vienam bremžu diskam nav gluda un spīdīga ----> kluči nebremzē vienmērīgi.(šis suports jau bija ieķīlējis, to izkustināja ~1.5-2 gadi atpakaļ) + tam visam pēc straujākas bremzēšanas bremzes uzsilst un sāk bremzēt paši, t.i. neatlaižās līdz galam, gan viens gan otrs suports.

Tad nu lūk jautājums: Vai nu restaurēt (vai kā pareizi nosaukt) - remkomplekts tīrīšana un kas tur vēl ir nepieciešams, vai nu mainīt uz 9-5 '99--> suportiem? Te nu atkal būs jautājums vai bremžu caurulei uz 9-5 ir tāda paša vītne? Respektīvi vai 9-5 suporti derēs Plug'n'Play veidā?
Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Uz esošajiem bremžu diskiem 9-5 suportus uzlikt nevar.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

Tas suports ir vienkārš ka divkapeika... Izjauc, iztīri, saliec atpakaļ.

Iekustini, tad noņem, un izspied tos ārā. Kad cilibriņi uz galda - notīri visu no rūsas un, ja nekas nav beigts, saliec atpakaļ.

Katrā ziņā "n" reizes vienkāršāk kā ķīmiķot virsū citādus ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Būs jauni kluči, diski un loki.

Cik lielāki nāk diski uz 9-5? (Nav WIS) Uz 9-3 rāda 286mm.
Tad sanāk, ka aizmugure bremzēs stiprāk nekā paredzēts? Tas gan nav labi..

Bet attiecībā uz suportiem, kas labāk, remontēt, vai likt jaunāka tipa? Vai šie arī mēdz "ieaugt"?

Edit: atradu 9-5 disku izmērus, tie ir 278mm..:dry:


Zaz, Tu kad suportus ņēmi nost bremžu lokus arī mainīji? Kā strādā roķene Tev?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

Mans stāsts ir tāds:

pakaļējo suportu iekšējie cilindri bija "pieauguši" tik ilgi, ka uz bremžu diska bija uzauguši rūsas gabali. Iekustināju cilindrus, notīriju diskus. Lai arī disks bija gandrīz gluds, dēļ grubulšiem uz diskiem nāca nenormāla vibrācija.

Mainot diskus, rocenes lokus nemainiju, tie bija OK. Vienīgi visu iztīriju un nomainiju loku turētājus / atsperītes.

Rocene tā īsti nebija ne pirms, ne pēc... tā tā pat nedaudz izslīd (uz asfalta) braucot uz priekšu - regulē kā gribi. Toties atpakaļgaitā kā pret sienu :laugh:

Pēc kāda gada tā pat sāka tie cilindri ķerties. No vienkāršas iekustināšanas maza jēga. Tagad vienā pusē izpucēju visu rūsu, nomainiju iekšējo cilindru, manžeti un abas aizsarggumijas. Just atšķirību var riktīgi, sevišķi, ja asāk jābremzē no kādi 180... mašīnai tendence mesties šķērsām uz pārvāktā suporta pusi.

Par roceni - cik esmu dzirdējis atsauksmes, rocene īsti "neņem" nevienam.

Jāgaida kad Arnijs uztaisīs hidraulisko savam, un tad jābrauc ciemos uz parstādīšanu :woohoo:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Par roķeni prasīju tāpēc, ka Lawyer'am roķene strādā ideāli. Es ar ta gribu :P

P.S. Vot tāpēc arī domāju, varbūt vnk nomainīt suportus, jo 9-5 suportiem it kā nav manītas tādas problēmas ar aizaugšanu.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

KoreFun wrote:Par roķeni prasīju tāpēc, ka Lawyer'am roķene strādā ideāli. Es ar ta gribu :P

P.S. Vot tāpēc arī domāju, varbūt vnk nomainīt suportus, jo 9-5 suportiem it kā nav manītas tādas problēmas ar aizaugšanu.
...nu, skatoties ko kurš saprot ar ideāli. Priekš apskates arī man ir ideāli.:laugh:

Bet, ja jautā, vai tas ir labākais ko es no ručenes sagaidu - nē.

Ideāli ir tad, ja lēnām velkot, riteņi vienmērīgi palēninās līdz pilnīgai sabloķēšanai - un katru reizi identiskā rocenes kloķa stāvoklī. Un to var nodrošināt tikai hidraulika ;)

Tādēļ arī sportā netiek lietotas troses....
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by andrisem »

Kautkādi kiti jau ir netā atrodami gan parastie, gan kur kloķis vertikāli stāv kā Kenam Blokam :)

http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorspor ... rakes/1722
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

Kloķis ar cilindru jau ir tikai redzmā daļa. Vel tas viss ir jāpiejūdz bremžu sistēmai.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nu gaitā nearustīju Lawyer'a roķeni bet uz vietas tur ļoti labi un roķenes svira (salonā, aiz ko rausta) ir ļoti mīksta pie tam, kas ir dikti patīkami. Strādā vienmērīgi, mīksti un tur labi.

Ar savējo arī cīnījos daudz, regulēju, regulēju, tad vēl reiz regulēju rezultātā kloķis ciets, beigās atdurās pret kko, bet mašīna ripo pamazām.. Ok, man tur diski iekšpusē varbūt nav pilnīgi gludi, bet tomēr..

Un sportā izmanto hidrauliku ne tikai dēļ tā, ka tā strādā vienmērīgi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

:D Arnijs ar Armandu pirms iepriekšējās skates nekādi nevarēja noregulēt man roķeni bez izjaukšanas un ieteica vnk ik pa laikam lēnām pabraukāt, novelkot un atlaižot to - tā rezultātā uz TA abiem riteņiem rādījumi bija perfekti vienādi - un es šo lietu ik pa laikam praktizēju joprojām un viss ir čih-pih :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:
Ar savējo arī cīnījos daudz, regulēju, regulēju, tad vēl reiz regulēju rezultātā kloķis ciets
Kloķis ciets paliek kāreiz dēļ nepareizasregulēšanas. Ir jāsāk ar to, ka atlaižam trosi pie kloķa, lai viņa būtu brīva. Tad saregulējam vienādi abas puses loku izvērsējmehānismam un tikai tad noregulējam trosi pie kloķa, lai pirmie divi klikšķi būtu samērā brīvi, bet pie otrā jau parādītos elastība. (protams - disku, troses un loku stāvoklim IR nozīme.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply