Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Oo, tad jau atliek nočipot. :) Interesanti, tad sanāk, ka kāds pirms tevis jau izveicis mahinācijas ar viņu. Tad jau kompis arī pārlodēts un varbūt pat čipots. Jautājums tik, uz cik zirģeļiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
nav jau sarežģīti apskatīties :D
Ja kāds pro tune, tad interesanti, ja paštaisīts tad ne :)
Ja kāds pro tune, tad interesanti, ja paštaisīts tad ne :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bet vai tiešām komentetajiem neienāk prātā,tada vienkārša lieta,ka uz šā auto jau orginali stāv. T7 vadības sistēma,un nav jābrīnās pa melnu DI,elektronisko TB,turbīnas vadības varstu no T7....
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
īsti jau nav jautājums, bet vairāk informatīvi :)
Beidzot mans 9-3 2.2 TiD atkal ir kustībā :)
Pēc bākas noņemšanas un buršanās ap to viss atkal darbojas. Bija tā, ka krustojumā stāvot noslāpa un nevarēja iedarbināt. Kā izradās, tad bija kaut kāda maza gumijas figņa (kaut kā tikusi bākā) pielīdusi priekšā caurumiņam uz trauku kurš tiek izmantots kā starpposms dīzeļa piegādei uz dzinēju.
Tagad arī nedaudz vairāk sapratu par īpašājām Saab dīzeļa fīčām. Sūknis bākā šim modelim nav. Tas ir tagad skaidrs 100 punkti. Tā vietā ir zirnekļveidīga figņa kopā ar kaut kādiem trauciņiem, obratku un cik sapratu tad arī vakuumu dabū to degvielu uz dzinēju. Un cik saprotu tad arī vakuums palīdz to degvielu dabūt līdz dzinējam pirms darbināšanas.
Papildus visiem darbiem man beidzot ir eļļas spiediena devējs pievienots, nomainīta roceņu trose (džeks uz Ārniju nedaudz lamājās) un vesels bars aprūsējušu skrūvju galu piemetināti atpakaļ pie kuriem plastmasas detaļas stiprināt :D
Un vēl tagad zināšu, ka jāuzmana eļļas līmenis, lai nav par augstu un nekakā ciet katalizatoru (brīnijās ka vēl oriģinālais). Un savukārt mana doma, ka turbīna dzen eļļu varētu neapstiprināties jo iespējams, ka pie vainas ir kartera ventilācija :)
Beidzot mans 9-3 2.2 TiD atkal ir kustībā :)
Pēc bākas noņemšanas un buršanās ap to viss atkal darbojas. Bija tā, ka krustojumā stāvot noslāpa un nevarēja iedarbināt. Kā izradās, tad bija kaut kāda maza gumijas figņa (kaut kā tikusi bākā) pielīdusi priekšā caurumiņam uz trauku kurš tiek izmantots kā starpposms dīzeļa piegādei uz dzinēju.
Tagad arī nedaudz vairāk sapratu par īpašājām Saab dīzeļa fīčām. Sūknis bākā šim modelim nav. Tas ir tagad skaidrs 100 punkti. Tā vietā ir zirnekļveidīga figņa kopā ar kaut kādiem trauciņiem, obratku un cik sapratu tad arī vakuumu dabū to degvielu uz dzinēju. Un cik saprotu tad arī vakuums palīdz to degvielu dabūt līdz dzinējam pirms darbināšanas.
Papildus visiem darbiem man beidzot ir eļļas spiediena devējs pievienots, nomainīta roceņu trose (džeks uz Ārniju nedaudz lamājās) un vesels bars aprūsējušu skrūvju galu piemetināti atpakaļ pie kuriem plastmasas detaļas stiprināt :D
Un vēl tagad zināšu, ka jāuzmana eļļas līmenis, lai nav par augstu un nekakā ciet katalizatoru (brīnijās ka vēl oriģinālais). Un savukārt mana doma, ka turbīna dzen eļļu varētu neapstiprināties jo iespējams, ka pie vainas ir kartera ventilācija :)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas arī izskaidro, kādēļ bieži vien tiem ir problēmas ar pielekšanu - ja kaut kur sistēmā kaut nedaudz rauj iekšā gaisu, tad ir :S
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu man arī aukstā laikā bija problēmas ar lēkšanu. Maybe tagad atrisināsies. Ja nē, tad vedīšu aukstā laikā pie viņa.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
man jautājums par OE radio tēmu:
ir kādam gadījies, ka radio negrib strādāt? :laugh: tas, ka izslēdzot aizdedzi pazūd visas saglabātās stacijas jau ir bijis un vairs netraucē, bet tagad tas pat vairs īsti neskan - uzregulē frekvenci - neko nedzird - pagriež volume līdz galam - dzird, bet klusu un slikti - ar čerkstoņu pa vidu... ar cd viss labi..
tiešām jākrāj jaunam? neorģinālais īsti nesaista...
p.s. 9-3og '00
ir kādam gadījies, ka radio negrib strādāt? :laugh: tas, ka izslēdzot aizdedzi pazūd visas saglabātās stacijas jau ir bijis un vairs netraucē, bet tagad tas pat vairs īsti neskan - uzregulē frekvenci - neko nedzird - pagriež volume līdz galam - dzird, bet klusu un slikti - ar čerkstoņu pa vidu... ar cd viss labi..
tiešām jākrāj jaunam? neorģinālais īsti nesaista...
p.s. 9-3og '00
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Par saglabātu staciju pazūšanu:
Paskaties drošinātājus, jābūt vairākiem.
P.S. Antena "izbrauc"?
Paskaties drošinātājus, jābūt vairākiem.
P.S. Antena "izbrauc"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
drošinātājus izpētīšu vēlāk, antena "izbrauc"...KoreFun wrote:Par saglabātu staciju pazūšanu:
Paskaties drošinātājus, jābūt vairākiem.
P.S. Antena "izbrauc"?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
piedodiet par kavēšanos...Kabrio wrote:drošinātājus izpētīšu vēlāk, antena "izbrauc"...KoreFun wrote:Par saglabātu staciju pazūšanu:
Paskaties drošinātājus, jābūt vairākiem.
P.S. Antena "izbrauc"?
tātad pārbaudīju drošinātājus ((tos, pie kuriem tiek, atverot vadītāja durvis) 13. un vēl vienu, kurš saistīts ar radio - abi veseli...) pašā aparātā arī ir kāds drošinātājs?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
man jautājums interneta diagnostikā - tātad '00 9-3 AT, tikko piebraucot pie mājas un parkojoties, izgriežot stūri līdz galam, parādās dīvaina skaņa - tāda ta ka kaut kas strīķejas vai tml., bet apklust greižot atpakaļ - izgriezu uz otru pusi - arī parādās skaņa, un vairs nepazūd kamēr stūre nestāv taisni - tagad arī pie minimālam stūres kustībām skaņa tāda dīvaina (kaut kas līdzīgs it kā kaut kas strīķētos) ir kāda nojausma, kas tas varētu būt?
edit: stūres pastaprinātājs?
edit: stūres pastaprinātājs?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pārbaudi sūres pastiprinātāja eļļas līmeni!
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
ir kāda īpaša stūres pastiprinātāja eļļa ko tur uzpildīt?
Zinitis wrote:Pārbaudi sūres pastiprinātāja eļļas līmeni!
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sākumā pārbaudi līmeni.
Ja būs par maz,tad sāc domāt par eļļu.
Tur nāk specifiska eļļa(datus nepateikšu),varbūt Arnijs var ieteikt ar ko jaucas orģinālā eļļa...
Ja būs par maz,tad sāc domāt par eļļu.
Tur nāk specifiska eļļa(datus nepateikšu),varbūt Arnijs var ieteikt ar ko jaucas orģinālā eļļa...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ar citām markām nejaucas, bet ir savietojama. Jāievēro specifikācija. Oriģināli tas ir šis pats produkts. http://www.thesaabsite.com/93/93steering.htm
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629