Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


turbo
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Thu Jan 31, 2008 11:09 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by turbo »

Piekrītu elmo, sāc ar to vai ir nobalansēts, man arī bija tāds gadījums, kad pie 80km/h sāka vibrēt arī nesapratu ko darīt, beigās atklāja ka slikti bija nobalansēts, vot ko tie mazie svina gabaliņi var izdarīt
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Andreas, vismaz ārējo kluču var vizuāli novērtēt.
Ja runa iet par priekšejiem klučiem, tad pārsvarā vienmēr tie nolietojās vienādi (ārējais un iekšējais bremžu klucis).

Neatceros kā ir oriģinaliem (vai kkādiem parastiem analogiem) bet maniem EBC ir tāda skava, kura sāk berzēties pret disku, kad kluči ir nodiluši.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Andreas
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 122
Joined: Mon Oct 17, 2011 9:21 pm
Location: UK, Southampton

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Andreas »

Hm, ko tu domā ar ārējo bremžu kluci? Man pie bremzēšanas ir parādījusies čīkstēšana un dažreiz kad nav jumta vai visi logi vaļā var dzirdēt tādu kā strīķēšanos kad bremzē, bet tas ir tad, kad tā stiprāk jābremzē, ja tikai mazliet tad nekas nedzirdās.
Radās aizdomas, ka kluči ir nodiluši un jāmaina, bet nav ne laika, ne vēlēšanās baigi ņemties un baidīt, ja varētu tā ātri papētīt tad būtu vēl labi.

Ko tā skava dara? Kā var zināt, ka līdz viņai ir nodilis?


Ar riepām jā, braukšu balansēties, vakar papētīju kārtīgāk un izskatās, ka viens atsvariņš ir pazudis no priekšējās riepas, jo tur itkā nenoputējis, nu vismaz mazliet tīrāks kaukumiņš uz diska, kas vizuāli izskatās ka tur varēja būt atsvars.
Tad jau manīs vai palīdzēs.
juve
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Mon May 23, 2011 8:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by juve »

Man ir līdzīga problēma, paātrinoties pie 90 km/h parādās liela vibrācija, bet nospiežot bremzes pazūd un viss ir normāli. Vienīgais, ka tas nav nenotiek regulāri, kādas divas, trīs reizes nedēļā (braucu katru dienu :D) kas varētu būt par problēmu.
Vēl tuvojas apkope un iedomājos vai dzesēšanas šķidrums vispār ir jāmaina vai nē?
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

Man mazliet pārsteigums vakar bija... :S

stāsts sekojošs - vakarā uzpildīju pilnu bāku, bet kad mēģināju startēt neleca, pat negrieza, vienkārši klusums... :( domāju varbūt ar signalizāciju vai kaut kas tamlīdzīgs, jo 2 dienas iepriekš ar pulti slēdzu vaļā, bet atslēdzās tikai blakussēdētāja durvis :ohmy:, īsāk sakot nekas nemainījās - nostūmu nost no pistoles, lai netraucētu citiem, kamēr staigāju apkārt un domāju, kas par lietu - mēģināju vēlreiz, un aizgāja... vēlāk vakarā, un šodien pagaidām, ptfu, ptfu, ptfu, viss labi, bet tāpat prāts nemierīgs - ja nu tagad pļavā pēc Jāņu nakts vairs nelec... :dry:

9-3 '00 AT
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

Ja automāts, palasi no šī uz augšu: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... =15#114504

Vai tik nav kaut kas līdzīgs.
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

zaz wrote:Ja automāts, palasi no šī uz augšu: http://www.saabclub.lv/index.php?option ... =15#114504

Vai tik nav kaut kas līdzīgs.
domā, ka ar strāvas padevi kaut kas? it kā nekādus citus brīnumus nemanīju - tikai to, ka pagriežot atslēgu uz start ir klusums.. panelī tās pašas lampiņas, kas parasti, gaismas dega, check arī teica ok... :unsure:
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

Ja starteris te griež, te negriež, tad droši vien, ka kaut kas nav ar strāvas padevi, nevis benzīna nav.....:huh:

Lai vai kā, ja viss iet, tad vainu neatradīsi... kad atkal neleks, tad sāc "rakt".
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Spečuki, cik daudz jāpērk dzeses šķidruma, ja taisos izskalot sistēmu un saliet jaunu šķidrumu?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by zaz »

KoreFun wrote:Spečuki, cik daudz jāpērk dzeses šķidruma, ja taisos izskalot sistēmu un saliet jaunu šķidrumu?
Ja pareizi izlasiju savā itāļu instrukcijā, tad benzīnam 8.5L, dīzelim 8.3L :laugh:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Paldies! Nav pa rokai WIS.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by skirem »

tas ir arī rakstīts lietotāja rokassgrāmatā ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nomainīju, ielīda ~7 litri, kgan caur visām trubām ūdeni izpūtu, pečku atseviški un citus posmus.

Joprojām akuāls jautājums par tukšgaitas apgriezieniem:
Joprojām iesprūd ~1200 RPM un nekrīt kamēr neapstāšos. Noņēmu droseli, izmazgāju, tukšgaitas regulatoru arī izmazgāju, trubas veselas, tievās trubiņas nomainīju pret jaunām silikona. Visi savienojumi vairākkārtīgi pārbaudīti. Pēc mazgāšanas pāris reizes iesprūda pie ~1700-2000Rpm
Nomainīju tukšgaitas regulatoru un praktiski tas pats, apgriezieni krīt nedaudz ātrāk, bet tāpat iesprūd ~1100RPM. Vienreiz pie 2000 iesprūda.
P.S. Zinīt, no bakas ventilācijas trubiņas gaiss nevelkās.
Any ideas?:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Izskatās, ka problēma ir atrisināta. Vaina softwarā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Praktisks jautājums:
Vai man vienam, uz B204 turbo, AUKSTAM motoram jo straujāk nospiežu gāzes pedāli, jo vairāk motors aizrījās un krīt apgriezieni?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply