Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man ir drīzāk pretjautājums:
'vai tu ieliki gāzi, ka tev tā pakaļa nosēdās!?"
'vai tu ieliki gāzi, ka tev tā pakaļa nosēdās!?"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
TiD standarta atsperes priekšējās droši vien ir stingrākas nekā parastajam 2.0t, jo jānes lielāks svars. Amortizatori priekšējie noteikti ir stingrāki
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Elmo, es gaidīju kko līdzīgu, bet ne no Tevis
Lawyer, idejas realizācijai ir vajadzīgas tieši augstākas atsperes, nevis cietākas.
Lawyer, idejas realizācijai ir vajadzīgas tieši augstākas atsperes, nevis cietākas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
LPG uber alles!!!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kurš zin kur labāk restaurēt alumīnija apakšējo plauktu lodbalstus? Un kādas cenas?
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā dara tikai audisti un bembisti - saabisti lodbalstus pērk jaunusmk2marekz wrote:Kurš zin kur labāk restaurēt alumīnija apakšējo plauktu lodbalstus? Un kādas cenas?
[ Post made via Android ]
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā laikam arī ir Tikai jauni baigi dārgi sanāk.lawyer wrote:Tā dara tikai audisti un bembisti - saabisti lodbalstus pērk jaunusmk2marekz wrote:Kurš zin kur labāk restaurēt alumīnija apakšējo plauktu lodbalstus? Un kādas cenas?
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
pats atradu, ja kādam arī ko tādu vajag tad šeit http://www.sviras.lv/p8.htm taisa. 10ls gabalā un saka, ka dodot arī garantiju.mk2marekz wrote:Tā laikam arī ir Tikai jauni baigi dārgi sanāk.lawyer wrote:Tā dara tikai audisti un bembisti - saabisti lodbalstus pērk jaunusmk2marekz wrote:Kurš zin kur labāk restaurēt alumīnija apakšējo plauktu lodbalstus? Un kādas cenas?
[ Post made via Android ]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dārdzība - tas ir tāds relatīvs lielums
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cik tad jauni maksā!?
Es tā uz ātru roku neatradu, bet ja salīdzina, piemēram, sviras, tad lētāk sanāk pirkt jaunas, kā restaurēt.
Ietaupījumam ir jābūt patiešām iespaidīgam (audi gadījumā), lai ko tādu darītu.
Es tā uz ātru roku neatradu, bet ja salīdzina, piemēram, sviras, tad lētāk sanāk pirkt jaunas, kā restaurēt.
Ietaupījumam ir jābūt patiešām iespaidīgam (audi gadījumā), lai ko tādu darītu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saab gadījumā apakšējā plaukta cena vidēji grozās lētākais gabalā 75ls, lemforder90ls. Nu sorry večij ja kāds uzskata, ka to nav vērts restaurēt tad tas esi ir kruts džeks audi piekrītu, tur mazajās kegās divi lodbalsti un restaurēta sanāks 20ls, jauns sanāk 25elmo wrote:Cik tad jauni maksā!?
Es tā uz ātru roku neatradu, bet ja salīdzina, piemēram, sviras, tad lētāk sanāk pirkt jaunas, kā restaurēt.
Ietaupījumam ir jābūt patiešām iespaidīgam (audi gadījumā), lai ko tādu darītu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es viennozīmīgi izvēlētos jaunus - šķiet, ka manējam jauns lodbalsts bija ap 50-60 LVLmk2marekz wrote:Saab gadījumā apakšējā plaukta cena vidēji grozās lētākais gabalā 75ls, lemforder90ls. Nu sorry večij ja kāds uzskata, ka to nav vērts restaurēt tad tas esi ir kruts džeks audi piekrītu, tur mazajās kegās divi lodbalsti un restaurēta sanāks 20ls, jauns sanāk 25elmo wrote:Cik tad jauni maksā!?
Es tā uz ātru roku neatradu, bet ja salīdzina, piemēram, sviras, tad lētāk sanāk pirkt jaunas, kā restaurēt.
Ietaupījumam ir jābūt patiešām iespaidīgam (audi gadījumā), lai ko tādu darītu.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tev jaunam kāds iedos garantiju? Ja nopirksi ka piemēram grossa tur pat pēc mēneša tev neviens viņu nemainīs. Bet te vīri dara to gadiem un dod reālu pusgadu garantiju, praksē zinu, ka kalpo tik pat ilgi cik jauni, ja vien neuzliek lēto piļņiku. Var jau uzlikt jaunu, bet uzskatu, ka tur praktiski nekāds labums nesanāks, tikai būs čeks un varēs piespraust uz nagliņas un parādīt kaimiņam cik vari atļautieslawyer wrote:Es viennozīmīgi izvēlētos jaunus - šķiet, ka manējam jauns lodbalsts bija ap 50-60 LVLmk2marekz wrote:Saab gadījumā apakšējā plaukta cena vidēji grozās lētākais gabalā 75ls, lemforder90ls. Nu sorry večij ja kāds uzskata, ka to nav vērts restaurēt tad tas esi ir kruts džeks audi piekrītu, tur mazajās kegās divi lodbalsti un restaurēta sanāks 20ls, jauns sanāk 25elmo wrote:Cik tad jauni maksā!?
Es tā uz ātru roku neatradu, bet ja salīdzina, piemēram, sviras, tad lētāk sanāk pirkt jaunas, kā restaurēt.
Ietaupījumam ir jābūt patiešām iespaidīgam (audi gadījumā), lai ko tādu darītu.
Bet protams tā ir gaumes lieta
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja kādam ir problēma ar 2.2TiD EGR vārstu vai arī vienkārši negribas aizd*** ieplūdi tad ir iespēja iegādāties EGR aizvietotāju, mānekli, lai kompis saprot, ka EGR šancē, bet reāli recirkulācija nenotiek un kļūdu ārā nemet. Esmu jau vienu tādu uzsūtījis un uzliku čoma 2.2TiD, kas mocījās ar EGR, jo viņš nešancēja. Tagad viņš kādu laiku palietojis un viss ok, sūdzību nekādu. Tagad doma uzsūtīt arī sev, negribas lai ieplūdi aizd***. Pats EGR nav jādemontē, vienkārši viņš tiek elektroniski atvienots un paliek aizvērtā veidā.
Ja kādam ir interese var pieteikties!!!
Ja kādam ir interese var pieteikties!!!
Last edited by mk2marekz on Thu Mar 21, 2013 12:13 pm, edited 2 times in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tu pats saproti, ko Tu raksti?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever