Un kas notiek, ka spiež vairāk par to ātrumu, tad vibrācija nepazūd?
Bet prātīgākais aizdzen pie normāliem večiem uz servisu un tie jau zinās kas tur varētu būt par vainu, tā jau var minēt visu ko
juve wrote:Grūti pateikt par to stūri kad auto tik ļoti vibrē, drīzāk, ka nē.
Kas tad tieši kārbā par vainu varētu būt, jo ar galveno funkciju - pārslēgt ātrumus nekādu problēmu nav!
Kā kuro reizi 80% gadījumos nepazūd. Dažreiz nometot ātrumu un pārmetot robos pazūd. Ir gadījumi, kad ieiet tādā rezonansē, ka jāstājas malā, jānoslāpē un atkal jāuzsāk. Drausmīgi kaitinoša šitāda braukšana
jāklausās šitā dziesma http://www.youtube.com/watch?v=-eSN8Cwit_s" onclick="window.open(this.href);return false;
juve wrote:Kā kuro reizi 80% gadījumos nepazūd. Dažreiz nometot ātrumu un pārmetot robos pazūd. Ir gadījumi, kad ieiet tādā rezonansē, ka jāstājas malā, jānoslāpē un atkal jāuzsāk. Drausmīgi kaitinoša šitāda braukšana
jāklausās šitā dziesma http://www.youtube.com/watch?v=-eSN8Cwit_s" onclick="window.open(this.href);return false;
jāatrod atrisinājums vien būs, viens no lielumiem ir temperatūra.. katrā ziņā, ja atrisināsies tad iepostošu šiet. Jo savādāk visur kur lasi par problēmām ir jautājumi un minējumi, bet beigu atrsinājuma nav. Varbūt, ka vienkārši pārdod savus auto
nu paveicies ir konkrēti
Sencīts izbrauca ar manu vibro saabu un teica, ka man nevibrē mašīna, bet nav jaudas brīžiem, visticamāk kāda no sprauslām. Arī ziemā ļoti sūdīgi lec.
Uz kuru servisu aizdzīt notestēt sprauslas?
juve wrote:Sencīts izbrauca ar manu vibro saabu un teica, ka man nevibrē mašīna, bet nav jaudas brīžiem, visticamāk kāda no sprauslām. Arī ziemā ļoti sūdīgi lec.
Uz kuru servisu aizdzīt notestēt sprauslas?
Daži smiesies, bet dažiem arī varbūt tas interesēs... runa ir par izplūdes sistēmu.
1998.g.2.0t laiku atpakaļ "izrāvu iekšas" no katalizatora,viņš bija pilnīgi ciet, bet bundulis palika. Un tagad iet labāk (vismaz sajūta tāda). Daži saka ka turbo motoram vajag brīvību gāzēm, un lai rauju ārā, vai vispār ņemu nost bunduli starp katalizatoru un pēdējo gala bunduli (rezonātors?). Bet ko par to teiks pats SAABs, un tas idiņš CSDD apskatē?
Daži smiesies, bet dažiem arī varbūt tas interesēs... runa ir par izplūdes sistēmu.
1998.g.2.0t laiku atpakaļ "izrāvu iekšas" no katalizatora,viņš bija pilnīgi ciet, bet bundulis palika. Un tagad iet labāk (vismaz sajūta tāda). Daži saka ka turbo motoram vajag brīvību gāzēm, un lai rauju ārā, vai vispār ņemu nost bunduli starp katalizatoru un pēdējo gala bunduli (rezonātors?). Bet ko par to teiks pats SAABs, un tas idiņš CSDD apskatē?
Daži smiesies, bet dažiem arī varbūt tas interesēs... runa ir par izplūdes sistēmu.
1998.g.2.0t laiku atpakaļ "izrāvu iekšas" no katalizatora,viņš bija pilnīgi ciet, bet bundulis palika. Un tagad iet labāk (vismaz sajūta tāda). Daži saka ka turbo motoram vajag brīvību gāzēm, un lai rauju ārā, vai vispār ņemu nost bunduli starp katalizatoru un pēdējo gala bunduli (rezonātors?). Bet ko par to teiks pats SAABs, un tas idiņš CSDD apskatē?
mans neko nesaka.. palika tikai nedaudz dobjaaka skanja no izputeja. bet ja tev gala bundulis origjnals, diezvai kautkas mainisies.
aa.. sajaucu.. manejam izgrieza tikai katalizatoru.
Rezonatoru vajadzētu atstāt, ja jau kārtīgi steidžotiem autiņiem netraucē, tad arī stock autiņam netraucēs. A katalizatoru var griezt ārā kopā ar bunduli, ja autiņš nav jaunāks par kkādu tur 2000+ gadu.
Šodien sanāca laiks pieķerties, lai ievietotu jaunu salona ventilatora rezistoru. Roka šim darbam ir piešauta, ka logu slotas un plastmasas var dabūt nost 5 min.
Ievietoju to rezistoru un figu, nekas joprojām nepūš (Ventilators pa tiešo strādā).
Uz ielas jau gudrāks nekļūšu, un WIS atrodas mājās uz cita datora.
Apskatot WIS un atsaucot atmiņā savulaik E&S darītos darbus ar salona ventilatoru sapratu, ka vadu izvietojums štekerī neatbilst tam kā ir zīmēts WIS pret to kā ir dabā.
Tagad atkal jāveic izjaukšana un salikšana cerībā, ka vaina ir tiešām tur! A ja nē, tad jāņem testeris un jāmeklē rūķis!