Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

Atvieno AKB uz kādām 30min.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
tomins_
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Wed Sep 30, 2015 2:12 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tomins_ »

jankab wrote:Atvieno AKB uz kādām 30min.
kas skaitas AKB?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Aķis! ;)
User avatar
tomins_
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 30
Joined: Wed Sep 30, 2015 2:12 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tomins_ »

elmo wrote:Aķis! ;)
Tas jau sen bij testēts! Varbūt kāds zin kur gulbene vai kkur saja gala var pie kompja pieslēgt un pačekot?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Ja esi Rīgas tuvumā, brauc uz ARTEH Vestienas ielā 2 ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Reinis_me wrote:9-3, 2005., 2.0t, Benz./LPG, automāts

1. Vai šo te vietā izdosies uzbāzt R15 bleķiniekus?
http://i.imgur.com/m8IYbtV.jpg

2. Ir nupat jau regulāri novērojama tāda nepatīkama parādība, ka iedarbinot aukstu motoru un uzreiz iemetot D vai R, tas ņem un noslāpst. Pēc tam grūti iedarbināt, un ja mēģina braukt uzreiz kā atkal iedarbojies, tad vai nu noslāpst, vai arī kādu brīdi tur grabinās tā, it kā kāds/i no cilindriem neietu. Tā tas ir dažas sekundes, un tad aiziet normāli it kā nekas nebūtu bijis. Tāpat arī, ja iedarbina un īsu brīdi (zem 30 sek.) ļauj padarboties tukšgaitā, arī viss normāli. Pirmajā reizē lec uzreiz un kā vajag. Idejas?

Paldies!
Ziņoju, ka diskus uzbāzt izdevās, un ar kārtīgiem baloniem auto klīrenss nesamazinājās. :D

Tāpat izrādījās, ka problēma nr. 2 eksistē tad, ja bākā ir maz benzīna (rādītājs stabili sarkanajā zonā), līdz ar to ir pieņemts lēmums šo risināt cenšoties turēt bāku pilnāku.


Nākamais jautājums - nestrādā CD atskaņotājs, konkrēti diska ievilkšanas / izstumšanas mehānisms. Vai ieliekot atskaņotāju no cita auto, tas darbosies uzreiz, vai arī vajadzēs kaut ko kodēt?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

OEM CD atskaņotājs no cita auto tāpat droši vien nedarbosies - to laikam vajag sajūgt ar konkrēto auto, izmantojot TECH2 :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Jautājums speciālistiem:
Pastāstiet, lūdzu, kāds ir darbības algoritms EVAP vārstam (pie labās glāzes) 9-3 '99 T5.5 modelim? Un kā pārbaudīt vai viņš strādā korekti?

P.S. Vai tā ir normāla parādība, ja stāvot uz vietas stipri nospiest bremzes pāris reizes, tad apgriezieni palielinās līdz kādiem ~1100rpm?
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

9-3 OG, nepieciešams nomainīt spoguli.
Jautājums - kā dabūt nost to plastmasu (kurā ir spoguļu regulēšanas pogas), kura ir no salona puses?

Image
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Tā plastmasa turās uz klipšiem! Man liekas ka no otras puses ir vieglāk sākt viņu raut nost ar kādu plakano skrūvgriezi, nekā no tā stūra kur pogas!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Maigi ar rokām rauj nost.
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Man 2 jautājumi ..

1) Man ir mistiska poga pie labās kājas, kuru ieslēdzot/izslēdzot izmainās motora skaņa un kad viņš ir izslēgts motors arī nevienmērīgi darbojas .. :D Bilde pielikumā :D Tas nav tām kamerām?

2) -4 ārā lec ar pirmo, +10 negribīgi (startējot pāris sekundes nelec, griežu pa jaunam - aiziet), citreiz silts uzmet untumu un arī negribīgi pielec.. aķis, kvēlsveces? :think::think:
Attachments
IMG_1542.JPG
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Ņemot vērā simbolus uz pogas, ar to kaut ko var ieslēgt/izslēgt :roll: Nav gadījumā autonomā apsilde aprīkojumā? :think:

Pielekšanas problēmas ir izplatītas šim dzinējam, bet tās cēloņi var būt dažādi - švaka AKB, nopuvuši startera kontakti, beigtas vakuumšļaukas...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

Pirku autoplacī, kur info par auto ir krāsa,dzinējs un cik daudz tu redzi :D Patiesību tur dzird reti :D

Nezinu vai ir, bet tieši izslēdzot šo pogu mainās apgriezieni un motora darbība. Tas slēdzis vislaik atrodas tādā pozīcijā kā attēlā!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Henry »

par nelekshanu: pameegjini ar pagreiztu aizdedzi pagaidiit kaadas 20 sek pirms piešķil (tajos apstaakljos kad pasham shkjiet ka vareetu neshkjilties). dod zinju par rezultaatu.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Post Reply