Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Atvieno AKB uz kādām 30min.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
kas skaitas AKB?jankab wrote:Atvieno AKB uz kādām 30min.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas jau sen bij testēts! Varbūt kāds zin kur gulbene vai kkur saja gala var pie kompja pieslēgt un pačekot?elmo wrote:Aķis!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja esi Rīgas tuvumā, brauc uz ARTEH Vestienas ielā 2
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ziņoju, ka diskus uzbāzt izdevās, un ar kārtīgiem baloniem auto klīrenss nesamazinājās.Reinis_me wrote:9-3, 2005., 2.0t, Benz./LPG, automāts
1. Vai šo te vietā izdosies uzbāzt R15 bleķiniekus?
http://i.imgur.com/m8IYbtV.jpg
2. Ir nupat jau regulāri novērojama tāda nepatīkama parādība, ka iedarbinot aukstu motoru un uzreiz iemetot D vai R, tas ņem un noslāpst. Pēc tam grūti iedarbināt, un ja mēģina braukt uzreiz kā atkal iedarbojies, tad vai nu noslāpst, vai arī kādu brīdi tur grabinās tā, it kā kāds/i no cilindriem neietu. Tā tas ir dažas sekundes, un tad aiziet normāli it kā nekas nebūtu bijis. Tāpat arī, ja iedarbina un īsu brīdi (zem 30 sek.) ļauj padarboties tukšgaitā, arī viss normāli. Pirmajā reizē lec uzreiz un kā vajag. Idejas?
Paldies!
Tāpat izrādījās, ka problēma nr. 2 eksistē tad, ja bākā ir maz benzīna (rādītājs stabili sarkanajā zonā), līdz ar to ir pieņemts lēmums šo risināt cenšoties turēt bāku pilnāku.
Nākamais jautājums - nestrādā CD atskaņotājs, konkrēti diska ievilkšanas / izstumšanas mehānisms. Vai ieliekot atskaņotāju no cita auto, tas darbosies uzreiz, vai arī vajadzēs kaut ko kodēt?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
OEM CD atskaņotājs no cita auto tāpat droši vien nedarbosies - to laikam vajag sajūgt ar konkrēto auto, izmantojot TECH2
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums speciālistiem:
Pastāstiet, lūdzu, kāds ir darbības algoritms EVAP vārstam (pie labās glāzes) 9-3 '99 T5.5 modelim? Un kā pārbaudīt vai viņš strādā korekti?
P.S. Vai tā ir normāla parādība, ja stāvot uz vietas stipri nospiest bremzes pāris reizes, tad apgriezieni palielinās līdz kādiem ~1100rpm?
Pastāstiet, lūdzu, kāds ir darbības algoritms EVAP vārstam (pie labās glāzes) 9-3 '99 T5.5 modelim? Un kā pārbaudīt vai viņš strādā korekti?
P.S. Vai tā ir normāla parādība, ja stāvot uz vietas stipri nospiest bremzes pāris reizes, tad apgriezieni palielinās līdz kādiem ~1100rpm?
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3 OG, nepieciešams nomainīt spoguli.
Jautājums - kā dabūt nost to plastmasu (kurā ir spoguļu regulēšanas pogas), kura ir no salona puses?
Jautājums - kā dabūt nost to plastmasu (kurā ir spoguļu regulēšanas pogas), kura ir no salona puses?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā plastmasa turās uz klipšiem! Man liekas ka no otras puses ir vieglāk sākt viņu raut nost ar kādu plakano skrūvgriezi, nekā no tā stūra kur pogas!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Maigi ar rokām rauj nost.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man 2 jautājumi ..
1) Man ir mistiska poga pie labās kājas, kuru ieslēdzot/izslēdzot izmainās motora skaņa un kad viņš ir izslēgts motors arī nevienmērīgi darbojas .. Bilde pielikumā Tas nav tām kamerām?
2) -4 ārā lec ar pirmo, +10 negribīgi (startējot pāris sekundes nelec, griežu pa jaunam - aiziet), citreiz silts uzmet untumu un arī negribīgi pielec.. aķis, kvēlsveces?
1) Man ir mistiska poga pie labās kājas, kuru ieslēdzot/izslēdzot izmainās motora skaņa un kad viņš ir izslēgts motors arī nevienmērīgi darbojas .. Bilde pielikumā Tas nav tām kamerām?
2) -4 ārā lec ar pirmo, +10 negribīgi (startējot pāris sekundes nelec, griežu pa jaunam - aiziet), citreiz silts uzmet untumu un arī negribīgi pielec.. aķis, kvēlsveces?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ņemot vērā simbolus uz pogas, ar to kaut ko var ieslēgt/izslēgt Nav gadījumā autonomā apsilde aprīkojumā?
Pielekšanas problēmas ir izplatītas šim dzinējam, bet tās cēloņi var būt dažādi - švaka AKB, nopuvuši startera kontakti, beigtas vakuumšļaukas...
Pielekšanas problēmas ir izplatītas šim dzinējam, bet tās cēloņi var būt dažādi - švaka AKB, nopuvuši startera kontakti, beigtas vakuumšļaukas...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pirku autoplacī, kur info par auto ir krāsa,dzinējs un cik daudz tu redzi Patiesību tur dzird reti
Nezinu vai ir, bet tieši izslēdzot šo pogu mainās apgriezieni un motora darbība. Tas slēdzis vislaik atrodas tādā pozīcijā kā attēlā!
Nezinu vai ir, bet tieši izslēdzot šo pogu mainās apgriezieni un motora darbība. Tas slēdzis vislaik atrodas tādā pozīcijā kā attēlā!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
par nelekshanu: pameegjini ar pagreiztu aizdedzi pagaidiit kaadas 20 sek pirms piešķil (tajos apstaakljos kad pasham shkjiet ka vareetu neshkjilties). dod zinju par rezultaatu.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero