Man ar abiem plastmasiem ir ticis mitrums ventilatorā, un apstājies ventilators. Jau n-to reizi esmu izjaucis to visu padarīšanu, tā ka es vairs cerības neloloju par praktiski neko...fixed wrote: Nomainīju salona gaisa filtru ... šausmas nekomentēšu kāds viņš bija .. tagad pečka uz otro robu pūš kā pirms tam uz max. .. tas arī izskaidro ziemas logu svīšanu un mitrumu auto ...
Ir ir tur 2 plastmasi! Tik virsējam neviena stiprinājuma nav
Izžāvēju paklājus. Tagad viss ok itkā. Vēl aizripošu uz AC diagnostiku un uzpildi un sataisīšu āra temp. sensoram kontaktu!
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā plastmasa jau tikai spēj uzlabot esošo situāciju, nevis pilnībā aizkavēt mitruma nonākšanu uz ventilatora. Nav jau nekas tur hermētisks tajā padarīšanā, bet labāk, nekā pa taisno uz ventilatora.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu ir daudz , daudz labāk ar to plastmasu, vien pārs reizes esmu manījis, ka tas mitrums tiek tur, parasti pēc mazgāšanas iekš CarWash.Arnijs wrote:Tā plastmasa jau tikai spēj uzlabot esošo situāciju, nevis pilnībā aizkavēt mitruma nonākšanu uz ventilatora. Nav jau nekas tur hermētisks tajā padarīšanā, bet labāk, nekā pa taisno uz ventilatora.
Fixed - vēl ieteiktu pašā apakšā tam visam ventilatora korpusam izurbt caurumiņu, lai tomēr tikušais mitrums tur nekrājas. Tur viss mitrums stāv kā krūzē un pa vidu elektromotors
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Normāli jāiemet ķirsis un pāris karotes saldējuma būs kondiška un kokteilis sejā
braukšu atkal samainīt pāris bukses pie paziņas. Jāizārda viss salons, drenāžas, to caurumu izurbsim un ķīmisko salonam
Pēc pēdējās mazgātavas apmeklēšanas vēl laikam nāksies labo spārnu krāsot, jo nolēca 1cmx4cm strēmele ar krāsu nost
Un vel viens, nezinu kad, ar āķi man numuru izliecis ne visai labā formā.
braukšu atkal samainīt pāris bukses pie paziņas. Jāizārda viss salons, drenāžas, to caurumu izurbsim un ķīmisko salonam
Pēc pēdējās mazgātavas apmeklēšanas vēl laikam nāksies labo spārnu krāsot, jo nolēca 1cmx4cm strēmele ar krāsu nost
Un vel viens, nezinu kad, ar āķi man numuru izliecis ne visai labā formā.
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Iespējams cik apskatīju,varētu būt šī paša problēma,tikai jautājums ir tāds,kā lai vispār dabon nost abšivku,ja durvis nav iespējams atvert.Arcs wrote:Man bija tieši tāda pati problēma. Pie vainas bija to blakussēdētāja durvju štekeris, tas kas zem abšivkas. Bija aplūzis stiprinājums, kā rezultātā īsti laikam neturējās vietā un nebija kontakta. Pa bedrēm kādā brīdī iespējams bija izlecis ārā. Pievilku ar savilcējiem, un vairāk problēmu nav bijis. Nezinu, var jau būt ka cita vaina, bet pēc apraksta identiska situācija ar manējo.
Palasot ārzemju forumos,ir dāži kandidāti bijuši ,kas nolauzuši rokturi,lai atveru durvis,bet īsti kkā neprasāt kko lauzt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Zem roktura atskrūvē tās divas skrūves, pēc tam ķeries aiz tās apakšējās kabatas, kur staķika hotdogu iepakojumus parasti met , un ar specīgu rāvienu atnāks vaļā. Tālāk jau dabūsi visu nost. Tīri normāli - savējam pat neko neaplaužot dabūju nost.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es domāju, ka noderēs visiem 9-3SS īpašniekiem un arī kādam, kam varētu būt jārisina šāda problēma.
Tātad mūžīgā problēma ar 9-3SS salona ventilatoru un ūdeni tajā:
1) Papildus plastmas ūdens aizsargs - vēlviens plastmasas panelis zem tā, kas iet gar vējstiklu
2) Blīve starp filtra kasti un auto korpusu sairst. https://www.youtube.com/watch?v=xU1SANC6J54
P.S. Fixed, šī varētu būt joprojām gan tava, gan mana problēma ar mitrumu iekš auto + ventilatora problēmām, jo papildus ūdens sargi mums jau ir
Tātad mūžīgā problēma ar 9-3SS salona ventilatoru un ūdeni tajā:
1) Papildus plastmas ūdens aizsargs - vēlviens plastmasas panelis zem tā, kas iet gar vējstiklu
2) Blīve starp filtra kasti un auto korpusu sairst. https://www.youtube.com/watch?v=xU1SANC6J54
P.S. Fixed, šī varētu būt joprojām gan tava, gan mana problēma ar mitrumu iekš auto + ventilatora problēmām, jo papildus ūdens sargi mums jau ir
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es tagad kad samainīju salona filtru, izžāvēju paklājiņus mājās un saliku avīzes salonā pa nakti uz grīdas ... mitruma problēma ir gandrīz novērsta. Tā vate man ir dzīva pie filtra. Salona filtrs bija vnk galīgi ciet...
Vakar uzcēlu augšā vēl atradu ka intercooleris ir atvēries
Starp bamperi un lukturi ir 2 cm sprauga... sāk jau lēnām naudasmaks sāpēt
Meklējot vienu vainu atrodu vēl 5 Redzētu iepriekšējo saimnieku vnk pārbrauktu viņam pāri... tāpat buferis jāmaina
Es ne tur šito biju iemetis Pielipināšu klāt šim postam.
Pavasaris tuvojas. Doma savest 18 kārtībā, bet nevaru izlemt krāsu
Tādus kā ir nav vēlmes atstāt, jo viņi 'pazūd' iekšā auto...
Varbūt ko šādu?
Nav kāds ar extreme photoshop pieredzi?!
Vakar uzcēlu augšā vēl atradu ka intercooleris ir atvēries
Starp bamperi un lukturi ir 2 cm sprauga... sāk jau lēnām naudasmaks sāpēt
Meklējot vienu vainu atrodu vēl 5 Redzētu iepriekšējo saimnieku vnk pārbrauktu viņam pāri... tāpat buferis jāmaina
Es ne tur šito biju iemetis Pielipināšu klāt šim postam.
Pavasaris tuvojas. Doma savest 18 kārtībā, bet nevaru izlemt krāsu
Tādus kā ir nav vēlmes atstāt, jo viņi 'pazūd' iekšā auto...
Varbūt ko šādu?
Nav kāds ar extreme photoshop pieredzi?!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labāk nomaini uz 15" vai 16", citādi tie 18" noēd labu daļu jaudas, kuras tāpat jau nav diži daudz
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man pēc tās jaudas Rīgā neprasās Skriešanas gadi jau aiz muguras Tagad izbaudu ceļu un pārsvarā braucu kruīzā, kurš arī vairs neiet
Un dīzeli jau nepērk, lai kur aizskrietu
Tajā otrajā bildē ir tie pāsi diski, kas man bet krāsojums ir tas kas interesē ... nav pārāk urlīgi ?
Un dīzeli jau nepērk, lai kur aizskrietu
Tajā otrajā bildē ir tie pāsi diski, kas man bet krāsojums ir tas kas interesē ... nav pārāk urlīgi ?
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Standarta kautkādi spaiņa krāsas nepatīk ? Šis pēdējais ar hroma malām manliekas galīgi nav.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tiešām neviens neko nezina?Reinis_me wrote:Kādam ir pieredze ar piekabes āķa likšanu (auto parametri parakstā)? Sedanam un Universālim vienādi?
Pirms kāda laika interesējos pie kaut kādiem licējiem, tie teica, ka pēc kataloga ir vienādi. Domāju paņemt lietotu, jo kāda starpība pa lielam.
Kad interesējos par jauno šie teica, ka vadiem uz kontaktu esot kaut kādas klemes, kas iegriežas vados uz lampām un tādā veidā dabū tur špani. Tiešām nav nekāds civilizētāks veids, kur pievienoties?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Laikam jau nezina gan...Reinis_me wrote: Tiešām neviens neko nezina?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja jau prasi par to, vai sedanam un universālim vienādi, tad parakstā par to nekas nav minēts - vai tas ir sedans, vai universālis
Ja jāsaka, tad arī es nevaru pateikt - ir viņi vienādi, vai nav. Āķa kodu var atrast 4D un CV versijām, tiklīdz ieliek filtrā universāli, tā neizdod absolūti neko. Vadus iespējams savienot kaut vai 168 veidos. Būtiskākais, lai savienojums ir stabils un pasargāts no oksidācijas un iespējas mehāniski kaut ko nejauši apraut.
Ja jāsaka, tad arī es nevaru pateikt - ir viņi vienādi, vai nav. Āķa kodu var atrast 4D un CV versijām, tiklīdz ieliek filtrā universāli, tā neizdod absolūti neko. Vadus iespējams savienot kaut vai 168 veidos. Būtiskākais, lai savienojums ir stabils un pasargāts no oksidācijas un iespējas mehāniski kaut ko nejauši apraut.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero , tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero , tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?