Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Īsti nesapratu "ar neko tas nebeigsies"!
Tas beigsie ar NEKO?!?
Vai arī nebeigsies ar NEKO??????!!!???????
Tas beigsie ar NEKO?!?
Vai arī nebeigsies ar NEKO??????!!!???????
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nezinu! :D Tu jau neatbildēji, vai tā Tev ir vienīgā pults
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ir vienīgā.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu tad beigsies ar NEKO!
P.S. Lai pieprogrammētu svešu pulti, ir vajadzīga komplektā vismaz viena pults, kas darbojas uz šī auto
P.S. (Zinītim) Nu jā - piemirsu un sajaucu ar atslēgām
P.S. Lai pieprogrammētu svešu pulti, ir vajadzīga komplektā vismaz viena pults, kas darbojas uz šī auto
P.S. (Zinītim) Nu jā - piemirsu un sajaucu ar atslēgām
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ārnij,paldies,ka ielaidi nokomentēt! :)
Bet par tēmu,ja ir palikusi vismaz viena atslēga vai viena pults,ko auto atpazīst,tad lieta vēl ir glābjama.
Ja ir tikai nestrādājoša pults un nav arī atslēgas,tad jau ir daļējas auzas...
Bet par tēmu,ja ir palikusi vismaz viena atslēga vai viena pults,ko auto atpazīst,tad lieta vēl ir glābjama.
Ja ir tikai nestrādājoša pults un nav arī atslēgas,tad jau ir daļējas auzas...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Tātad man ir 1 (viens) "banāns-atslēga" vienā gabalā, ar pulti neko ieslēgt un izslēgt nevaru (baterija NAV vainīga), bet autiņu pielaist varu (imobilaizers (vai kas tur vēl tai "banānā" ir) saprotas ar autiņu), kā arī, ja signalizācija ieslēdzas pati (joks ar atpakaļgaitu un izņemtu atslēgu), tad to es varu izslēgt ieslēdzot "aizdedzi"! Pieņemu, ka ir izbeigusies mikroshēma (Lucas 4TXC) iekš "banāna".
Citai strādājošai mikroshēmai varēs likt saprasties ar manu autiņu (drīzāk otrādi, vai varēs likt autiņam pakļauties pultij)?
Citai strādājošai mikroshēmai varēs likt saprasties ar manu autiņu (drīzāk otrādi, vai varēs likt autiņam pakļauties pultij)?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ja auto atslēgu atpazīst,tad var pieprogrammēt papildus pultis.
Tikai meklējot pa šrotiem nepaņem ar nepareizu frekvenci.Atšķiras US pultis no pārējām...
Tikai meklējot pa šrotiem nepaņem ar nepareizu frekvenci.Atšķiras US pultis no pārējām...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Mani arī labā luktura slotiņa ir galīgi nokaitinājusi, tāpēc gribu šo nolikt guļus un atslēgt pavisam... No sākuma vēl daudzmaz kustējās, bet tagad kā stāv uz pulksten 12-iem, tā arī nekustās. Tāpēc jautājums - kā viņas pareizi atslēgt neko nenosvilinot? Un vai jāslēdz nost uzreiz abas, vai arī var tikai vienu?
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
elementāri, pacel haubi, paskaties, kur no motoriņa nāk vads un turpat ir paliels štekeris. rauj tik ārā. es gan vēl notinu ar izoleni, lai netiek mitrums klāt. ja negribas labot, var jau vispār izoperēt to visu ārā - 5 minūšu jautājums.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Paldies! labot diez vai labošu, jo man liekas vieglāk nopirkt citu, nevis meklēt kādu, kurš to var salabot. Par atvienošanu viss irt kā būtu skaidrs, vienīgais, kas mani vairāk interesē ir tas, kā dabūt to slotiņu guļus stāvoklī, nenolaužot pavisam :)
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Tāpat vienkārši nedabūsi to guļus:
1. atskrūvēt uzgriezni uz kāta, noņemt un pārlikt to slotiņu "horizontāli" BET PASTĀV RISKS, ja kkad vēlāk kāds pieslēgs atpakaļ un slota izdomās padarboties nedaudz, KKO SALAUZT MEHĀNISMĀ.
2. Pareizāks veids - būtu noņemt motoriņu, atvērt korpusu un pārlikt viņu uz gālējo pozīciju, salikt visu atpakaļ. Vienīgi ja jau viss ir izārdīts tad gan varētu mēģināt viu atdzivināt..
P.S Kreisais motoriņš strādā kā pienākas?
1. atskrūvēt uzgriezni uz kāta, noņemt un pārlikt to slotiņu "horizontāli" BET PASTĀV RISKS, ja kkad vēlāk kāds pieslēgs atpakaļ un slota izdomās padarboties nedaudz, KKO SALAUZT MEHĀNISMĀ.
2. Pareizāks veids - būtu noņemt motoriņu, atvērt korpusu un pārlikt viņu uz gālējo pozīciju, salikt visu atpakaļ. Vienīgi ja jau viss ir izārdīts tad gan varētu mēģināt viu atdzivināt..
P.S Kreisais motoriņš strādā kā pienākas?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kāds nevar pateikt kur var dabūt jaunas šīs detaļas - http://www.skandix.de/en/search/?q=4493 ... 64cd52258f
2005 2,3T Aero Stg3+ no Arteh
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T
Ex:
1998.gada SAAB 9-5 2,3T