Dažādi jautājumi par 900


KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)
Protams, pie auto restaurēšanas par skādi nenāk atjaunot arī kārbu, bet visu laiku iespringt un sevi šaustīt ar domu, ka nepieciešams kaut kāds monstrs (rallija kārba, kokil vai vismaz tērauda kārbas vāki), lai auto dzīvotu, IR NEVAJADZĪGI!

Reini, ja vien Tavs mērķis nav 300 hp, ja negrasies spolēt u.c. ārdīties, atslābsti.
Max uzliec tos tērauda vākus un brauc laimīgs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

KurBads wrote:
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)
Protams, pie auto restaurēšanas par skādi nenāk atjaunot arī kārbu, bet visu laiku iespringt un sevi šaustīt ar domu, ka nepieciešams kaut kāds monstrs (rallija kārba, kokil vai vismaz tērauda kārbas vāki), lai auto dzīvotu, IR NEVAJADZĪGI!

Reini, ja vien Tavs mērķis nav 300 hp, ja negrasies spolēt u.c. ārdīties, atslābsti.
Max uzliec tos tērauda vākus un brauc laimīgs.
Ok, šitā saruna jābeidz.

Gan Kurbads maldās, ja domā, ka pēc nedēļas būs uber durable kārba..
Gan Nīgrais maldās, ja domā, ka pēc nedēļas būs VEMS, Motec vai tas pats T5..

Nekas nebūs! Drīzāk būs bildes no cīņas ar virsbūvi..
-----------------------------

Bet interesei pavecs mails no saabrally:
A 4-speed gearbox kokillgjuten for street use with a standard gear drive kit finger of steel. Reinforced piniongbearing.
Cost approximately 8500 Swedish kronor. If you would like to fit a LSD as costs of new Swedish-made these about 16 000 Swedish kronor.
Normālā valodā:
1.rebuilt gearbox with chillcast/kokill shell
2.standart gear kit (not brand new)
3.steel selector forks/fingers
4.reinforced pinion bearing
5.improved final drive ratio
Tas viss zem 1000 EUR!!!:)

Rallija vecmeistari sadarbībā ar to darbnīcu kuģubūves rūpnīcā solijās tādos pašos ciparos ierakstīties.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ja kas TE var redzēt c900 crashtest video- nebiju redzējis un ilgu laiku meklēju!

Uz laika līnijas 6:05
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

gaidīsim Tavu izturīgo kārbu zem 1000 EUR.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

KurBads wrote:gaidīsim Tavu izturīgo kārbu zem 1000 EUR.
Mhm.. Iedzel vēl.:( :laugh:

Posts #60305, otrā un ceturtā rinda- lasam vēlreiz.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

nuu ... bet, ja esi uzgājis veidu/iespējas sagatavot labu kārbu par >1000 EUR, domāju, tas būtu tā vērts.

nekādas dzelšanas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

PinkEyes:
Nupat 900tajam man ar visiem nodokļiem bija kaut kādi 98 Ls
Kur tad tik daudz var sanākt? :blink: :blink:
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

alnislacis wrote:PinkEyes:
Nupat 900tajam man ar visiem nodokļiem bija kaut kādi 98 Ls
Kur tad tik daudz var sanākt? :blink: :blink:

Nodoklid vien 75 Ls laikam.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..

Smags tas Tavs piecdurvis..
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..

Smags tas Tavs piecdurvis..
Viņam ir jaunais gads!
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:
alnislacis wrote:48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..

Smags tas Tavs piecdurvis..
Viņam ir jaunais gads!
Nu nez, par šādu ciparu man csdd piedāvā sadarbību šim gadam.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

mans MY 1993 arī jau iet 1700+ kg kategorijā - par nieka 40 kg pārsniedzot robežu.
Alni, tavs auto, ja nekļūdos, bija `91.g. un tie vēl pavelk zem sliekšņa.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Pēc rīta Neo publiskotajām ceļu uzturētāju algām man sāk negribēties maksāt pat to, ko maksāju.

Nav jau nekas pret to, ka cilvēki labi dzīvo.

Bet ja tāda iedzīvošanās iet roku rokā ar nihilistisku attieksmi pret ceļu uzturēšanu, tad tas ir nožēlojami.

Pats apsveru divas lietas:
1.Vēl kādu akciju ar masveidīgu auto parādi un galveno masage-
"Currupt Latvian officials- come and see where your bail out money goes, Episode 1: road keepers"

Derētu tik apjomīgu, ka atraugas dzird arī ārvalstu medijos.
2. Dibināt biedrību lietuvā ", kura uz patapinājuma pamata ņem darbā auto, kuri tad uz līguma vai kādas nebūt pilnvaras pamata vizināsies pa Latviju.

Kā reiz aizvakar redzēju- Lietuvas numurs, apstādina policijas ekipāža- pie doķiem klāt pamatojuma dokuments lietot Lietuvā reģistrētu auto Latvijas pilsonim.
Locked