Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Protams, pie auto restaurēšanas par skādi nenāk atjaunot arī kārbu, bet visu laiku iespringt un sevi šaustīt ar domu, ka nepieciešams kaut kāds monstrs (rallija kārba, kokil vai vismaz tērauda kārbas vāki), lai auto dzīvotu, IR NEVAJADZĪGI!ziedoniz wrote:+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
Reini, ja vien Tavs mērķis nav 300 hp, ja negrasies spolēt u.c. ārdīties, atslābsti.
Max uzliec tos tērauda vākus un brauc laimīgs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ok, šitā saruna jābeidz.KurBads wrote:Protams, pie auto restaurēšanas par skādi nenāk atjaunot arī kārbu, bet visu laiku iespringt un sevi šaustīt ar domu, ka nepieciešams kaut kāds monstrs (rallija kārba, kokil vai vismaz tērauda kārbas vāki), lai auto dzīvotu, IR NEVAJADZĪGI!ziedoniz wrote:+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
Reini, ja vien Tavs mērķis nav 300 hp, ja negrasies spolēt u.c. ārdīties, atslābsti.
Max uzliec tos tērauda vākus un brauc laimīgs.
Gan Kurbads maldās, ja domā, ka pēc nedēļas būs uber durable kārba..
Gan Nīgrais maldās, ja domā, ka pēc nedēļas būs VEMS, Motec vai tas pats T5..
Nekas nebūs! Drīzāk būs bildes no cīņas ar virsbūvi..
-----------------------------
Bet interesei pavecs mails no saabrally:
Normālā valodā:A 4-speed gearbox kokillgjuten for street use with a standard gear drive kit finger of steel. Reinforced piniongbearing.
Cost approximately 8500 Swedish kronor. If you would like to fit a LSD as costs of new Swedish-made these about 16 000 Swedish kronor.
Tas viss zem 1000 EUR!!!:)1.rebuilt gearbox with chillcast/kokill shell
2.standart gear kit (not brand new)
3.steel selector forks/fingers
4.reinforced pinion bearing
5.improved final drive ratio
Rallija vecmeistari sadarbībā ar to darbnīcu kuģubūves rūpnīcā solijās tādos pašos ciparos ierakstīties.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja kas TE var redzēt c900 crashtest video- nebiju redzējis un ilgu laiku meklēju!
Uz laika līnijas 6:05
Uz laika līnijas 6:05
Re:Dažādi jautājumi par 900
gaidīsim Tavu izturīgo kārbu zem 1000 EUR.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Mhm.. Iedzel vēl.:( :laugh:KurBads wrote:gaidīsim Tavu izturīgo kārbu zem 1000 EUR.
Posts #60305, otrā un ceturtā rinda- lasam vēlreiz.
Re:Dažādi jautājumi par 900
nuu ... bet, ja esi uzgājis veidu/iespējas sagatavot labu kārbu par >1000 EUR, domāju, tas būtu tā vērts.
nekādas dzelšanas.
nekādas dzelšanas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
PinkEyes:
Kur tad tik daudz var sanākt? :blink: :blink:Nupat 900tajam man ar visiem nodokļiem bija kaut kādi 98 Ls
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
alnislacis wrote:PinkEyes:Kur tad tik daudz var sanākt? :blink: :blink:Nupat 900tajam man ar visiem nodokļiem bija kaut kādi 98 Ls
Nodoklid vien 75 Ls laikam.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..
Smags tas Tavs piecdurvis..
Smags tas Tavs piecdurvis..
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Viņam ir jaunais gads!alnislacis wrote:48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..
Smags tas Tavs piecdurvis..
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu nez, par šādu ciparu man csdd piedāvā sadarbību šim gadam.ziedoniz wrote:Viņam ir jaunais gads!alnislacis wrote:48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..
Smags tas Tavs piecdurvis..
Re:Dažādi jautājumi par 900
mans MY 1993 arī jau iet 1700+ kg kategorijā - par nieka 40 kg pārsniedzot robežu.
Alni, tavs auto, ja nekļūdos, bija `91.g. un tie vēl pavelk zem sliekšņa.
Alni, tavs auto, ja nekļūdos, bija `91.g. un tie vēl pavelk zem sliekšņa.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pēc rīta Neo publiskotajām ceļu uzturētāju algām man sāk negribēties maksāt pat to, ko maksāju.
Nav jau nekas pret to, ka cilvēki labi dzīvo.
Bet ja tāda iedzīvošanās iet roku rokā ar nihilistisku attieksmi pret ceļu uzturēšanu, tad tas ir nožēlojami.
Pats apsveru divas lietas:
1.Vēl kādu akciju ar masveidīgu auto parādi un galveno masage-
"Currupt Latvian officials- come and see where your bail out money goes, Episode 1: road keepers"
Derētu tik apjomīgu, ka atraugas dzird arī ārvalstu medijos.
2. Dibināt biedrību lietuvā ", kura uz patapinājuma pamata ņem darbā auto, kuri tad uz līguma vai kādas nebūt pilnvaras pamata vizināsies pa Latviju.
Kā reiz aizvakar redzēju- Lietuvas numurs, apstādina policijas ekipāža- pie doķiem klāt pamatojuma dokuments lietot Lietuvā reģistrētu auto Latvijas pilsonim.
Nav jau nekas pret to, ka cilvēki labi dzīvo.
Bet ja tāda iedzīvošanās iet roku rokā ar nihilistisku attieksmi pret ceļu uzturēšanu, tad tas ir nožēlojami.
Pats apsveru divas lietas:
1.Vēl kādu akciju ar masveidīgu auto parādi un galveno masage-
"Currupt Latvian officials- come and see where your bail out money goes, Episode 1: road keepers"
Derētu tik apjomīgu, ka atraugas dzird arī ārvalstu medijos.
2. Dibināt biedrību lietuvā ", kura uz patapinājuma pamata ņem darbā auto, kuri tad uz līguma vai kādas nebūt pilnvaras pamata vizināsies pa Latviju.
Kā reiz aizvakar redzēju- Lietuvas numurs, apstādina policijas ekipāža- pie doķiem klāt pamatojuma dokuments lietot Lietuvā reģistrētu auto Latvijas pilsonim.