Dažādi jautājumi par 900


Locked
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Droši vien. Nesaista tunings un es lasu grāmatas.:huh:

Liekās virsū 1:1 ?
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mrpinkeyes »

9000šā diski uz 900tajiem liekās virsu bez problem. Tikai 900tajam jābūt pēc 89.g....

A tas Ronal Turbo, bija arī mūs Hirsham no iauto foruma. Man tie diski nepatika, lai gan skaitās baigi krutie.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Viņi izskatās krietni labāk 16" versijā nekā 15". Lai gan oriģinālie ir tieši uz 15", pārējie ir replikas. Un ražoja viņus gan priekš vecās, gan jaunās bremžu sistēmas ;)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ok. Whatever par tiem Ronal.. Vnk man tā trīs spieķu koncepcija neliekās īpaši tuva, kaut gan saprotu, ka tā ir nodeva ideoloģiskajām aviācijas tradīcijām. Kāds ir lielākais diamaters, kas pieejams un bez arku strīķēšanas liekams uz 900og no cross spoke diskiem?

Tikai Saab vai ari BBS?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:Ok. Whatever par tiem Ronal.. Vnk man tā trīs spieķu koncepcija neliekās īpaši tuva, kaut gan saprotu, ka tā ir nodeva ideoloģiskajām aviācijas tradīcijām. Kāds ir lielākais diamaters, kas pieejams un bez arku strīķēšanas liekams uz 900og no cross spoke diskiem?

Tikai Saab vai ari BBS?
SAAB cross spoke lielākie ir 16". Bez arku strīķēšanas - tas ir kā? :huh: Lai nestrīķējas arkās vai arī tu domā arku paplašināšanu/palielināšanu? Nu 17" ielien pietiekami normāli, tikai tad vajag arī piestrādāt pie aizmugurējās piekares ;)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Es vēl neesmu ticis līdz 16" Aero uz likšanas, lai spriestu pats par arku strīķēšanu. Vienīgi KurBads periodiski uzjautā vai ar 16" Aero man nav ar šo lietu problēmas.

es domāju, ka šeit iet runa par Saab HD, aero/ SPG u.c. vs stock atsperēm (iespējams, pat nolietotām kā man).. pieļauju, ka problēmas ir gan ar zemākām, gan vienkārši vecām atsperēm- kombinētām ar 16"..

btw. kādam nav tie pneimatiskie baloni, kas liekas aizmugures atsperēs? var padalīties pieredzē par ekspluatāciju? instalēšanu?
apsveru tādus ielikt, jo retajās reizēs kad tiek izmantotas aizmugures pasažieru sēdvietas, tad auto sāk izskatīties tiešām eleganti zems, bet arī braukšanas ieradumi jāpārskata.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Mans plāns šim pavasarim ir aizmugurējā tilta pārbīdīšana uz priekšu, iespējams, ka kombinācijā ar jaunām atsperēm - HD vai stock aero. Tas viss, jo man tomēr šķiet, ka 195 riepu platums uz 16" aero diskiem varētu būt bik par šauru, bail tomēr netīšām kautkur to disku noskrāpēt + vēl skats arī ir labs ar 205 platumu :)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Noteikti Tuvākā nākotnē tas nav aktuāli, bet tik un tā zināšanai- ko nozīmē pabīdīt aizm. tiltu uz priekšu?

un tas centimetra platums baigi izsķirošs?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

visu izšķir riepu izmērs, t.i., augstums.
'16 nieki ir daudz vāirāk kā droši ar 205/45/16 riepām, var braukt arī ar 205/50 (pieredze laikam cilvēkiem dažāda, atkarībā no atsperu stāvokļa, pasažieru skaita etc.), ne pārāk ar 205/55/16 kā tas pašlaik ir manam cabrim (tie ripuļi ar labām riepām, laikam ir bijuši pa taisno pārlikti no 9000) - braucot ar sīkiem aizmugurē šada tad uz līkuma vai guļošā policista uzsit, ja pieaugušais aizmugurē, tad vēl biežāk, tomēr ir labāk nekā es biju domājis. Pie tam, manam ir airflow arku uzlikas, kas, manuprāt, ir biezākas arī iekšpusē (varbūt kļūdos) un tieši tās plastmasas uzlikas ir tās, kuras tiek skartas aizmugurē (tilta priekšējo stiprināju apgriešana par 180 grādiem to, iespējams, varētu novērst).

Tā ka, riepas, riepas ... tas ir galvenais, kur jāpiedomā ar 16-niekiem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Tilta pārbīdīšana = garensviru pagarināšana un pr. stiprinājumu apgriešana + izvīlēšana.
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Un ieguvums? Stingrāka piekare un ceļojums uz CSDD pārbūves apstiprināšanai?

Runa par šo? (es pieņemu, ka nav interesanti to skaidrot, tādēļ būšu pateicīgs par SC linku, kuru patstāvīgi meklējot neatradu)
Image

iepriekš atvainojos, ja ko esmu muļķīgi pārpratis:huh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

esi pārpratis, jā :)

tiek apgriezts stiprinājums, ar kuru pie virsbūves stiprinās tie plaukti, kas arodas braukšanas virzienā un pret ko balstās atsperes un amīši.

tas stiprinājums ir asimetrisks un pie šīs procedūras ļauj riteni pavilkt uz priekšu arkā, jo oriģināli viņš nav īsti pa vidu, bet nedaudz uz aizmuguri, kas pie platākām riepām nozīmē arku aizmugures daļu aizķeršanu.

alnislacis wrote:Un ieguvums? Stingrāka piekare un ceļojums uz CSDD pārbūves apstiprināšanai?

Runa par šo? (es pieņemu, ka nav interesanti to skaidrot, tādēļ būšu pateicīgs par SC linku, kuru patstāvīgi meklējot neatradu)
Image

iepriekš atvainojos, ja ko esmu muļķīgi pārpratis:huh:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ok. Tiešām pārpratu.

Runa ir par šo, vai ne?
Image

Un ko dod tā garensviru pagarināšana (par kuru No iet runa) vai arī tas ir komplektā, ja veic stiprinājuma apgriešanu*?


*Skatos, ka vēlviena lieta, ko var uzlabot apgriežot uz otru pusi līdzīgi kā atpakaļgaitas plāksnīti.. :huh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

jā, šoreiz tā ir īstā vieta. Par vīlēšanu utt. neko nezinu, man liekas, ka ar apgriezšanu vien iegūs kādu 1-2 cm uz priekšu ... un, ja tā ir, tad tas ir daudz.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Ok, skaidrs.

Šitais tiek ierakstīts darbu sarakstā. Bet protams tiks veikt vienīgi kopā ar plauktu, sviru, upper/lower arms utt. restaurāciju.
Locked