ASV saab/ Eiropas saab


User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by ZingZeng »

Ir bijusi 4 SAABi no ASV.
Komplektacijas, pat bazes ir "biezakas" neka Eiropai.
Radio var parslegt uz Eiropas frekvencem ar vadibas pogam.
Pie ASV tuvajam gaismam ari var pierast, Eiropas gan manuprat ir labakas.
Pastavigos gabaritus elektrikis var atslegt.
Miglinieku, kas iesledzas paradot pagriezienu un izgaismo likumu, ari elektrikis var atslegt, bet ir viens BET ...

Ta ka ikdiena stradaju ar kravu un tai skaita ari automasinu vesanu no ASV gribu pateikt, ka tikai tagad paradas neliela tendence no ASV vest labas masinas, parsvara lidz sim 90% tas ir bijusas sistas no daznedazadakam izsolem.

TADEL pirms perc kaut ko seit uz vietas kartigi parbaudi, aizved uz Vikingiem lai parbauda masinas tehnisko pusi utt.
Riker
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Thu May 08, 2008 1:36 pm

Re:ASV saab/ Eiropas saab

Post by Riker »

Kā jau minēja citi cilvēki, jāskatās vai nav sists, un amerikāņi pārāk nēzutarucās par auto kopšanu ekspluatācijas laikā, no tā izriet beigtās turbīnas utt. Rādio strādā normāli, tikai nav RDS, patstāvīgos uguņus var atslēgt, izņemot vienu no drošinatājiem, par to ir manuāli rakstīts. Pagrieziena rādītājus, var nomainīt,šrotā nav dārgi. Ar tuvajām gaismām laikam tehnisko nevar iziet, tur jāmaina stikls fārai (ap 30Ls jauns bija), piekarei nav ne vainas, mīksta, forša. Spidometram būs jūdzes un mazi km, kā arī odometrs būs jūdzēs. Galvenais aidzīt uz diagnostiku, paskatīties pašam, vai nekur netek ēļļas, un vai vissi bamperi, durvis, stikli normāli pass, bez šķīrbām.
Post Reply