Nu mēs tak smilšu struklu varētu sarunat:) Vienīgi ar to piegādi un atpakaļ nogādi tā sarežģītākNils wrote:Pieķēros Aero disku pucēšanai, jo malas bija briesmīgi nolupušas, apsūbējušas, apskrāpētas utt. Šis gan nav gala rezultāts, jo jāpāriet pāri ar Naura ieteikto pastu, lai spīdētu kā nākas.
Naurim +1 par padomiem. ;)
Pirms:
Šis gan bija normālākais, pārējie izskatījās vēl briesmīgāki.
Stage2:
Protams, tuvplānā diski nav perfekti, principa pie tik nolaistiem diskiem prasījās smilšu strūkla un tad pulēšana, bet ja nebāž klāt degunu, izskatās pat ļoti labi un ar iepriekšējo stāvokli nesalīdzināt.
Čakars īstenībā diezgan liels, vistizlāk ir atbrīvoties no melnajiem pleķiem (oksidācija?) un krāsas, krāsu pārsvarā slīpēju ārā ar rokām.
Izmaksas:
95E, kamēr riteņi griežas, ~4litri uz katru ratu.
Smilšpapīri ~1.50ls (no P80-P1000)
Finish pasta ~5ls
Laiks...
Saab 9000 Džetroniks
Re:Saab 9000 Džetroniks
Re:Saab 9000 Džetroniks
Strūklošanu es principā arī savā galā varētu sarunāt (bet tāpat paldies par piedāvājumu), bet tad ir arī jākrāso, šis tāds fiksais variants (nosacīti). :)
Lai gan, ja krāsotu, tad noteikti vidus būtu grafīta krāsā.
Iecerētais gala rezultāts:
Šeit jau viens izveicis līdzīgu operāciju:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=172692
Lai gan, ja krāsotu, tad noteikti vidus būtu grafīta krāsā.
Iecerētais gala rezultāts:
Šeit jau viens izveicis līdzīgu operāciju:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=172692
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 9000 Džetroniks
Izskatās labi, bet vai vienkāršāk nav ar urbi un drāšu birsti noņet lielumus, tas ar filca ripu un rupjāku pastu atlikušo nopulēt un beigās ar smalkāku?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Saab 9000 Džetroniks
Varbūt...defektivais wrote:Izskatās labi, bet vai vienkāršāk nav ar urbi un drāšu birsti noņet lielumus, tas ar filca ripu un rupjāku pastu atlikušo nopulēt un beigās ar smalkāku?
Es sākumā slīpēju P60, tad ar P150.
Pēc tam ar slapjajiem (P320, P400, P800 un P1000)
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Saab 9000 Džetroniks
vai šitais arī attiecas uz pārējiem foruma biedriem? Man ir divi komplekti iekrājušies :blush:berzaine wrote:Nu mēs tak smilšu struklu varētu sarunat:) Vienīgi ar to piegādi un atpakaļ nogādi tā sarežģītāk
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 9000 Džetroniks
Pārej vēl pāri ar smalkāku, ar pastu vien tu viņus nedabūsi mega spīdīgākus.
Un jā, urbene, fleksis un citi mehāniskie varianti neder, ja tu netaisies viņu pārkrāsot, jo pat pēc 100gr rociņa notrīcēs - liels riska faktors iebraukt krāsā. Reāli mājas variants ir likt uz stupicas un grizt ar motoru 5.ātrumā, lai griežas pietiekami ātri un ir labāks rezultāts vai otrs variants - lielā virpa. Ja kādam negribas pašam čakarēties, LV ļitaku guru ir elcamino no burnout.lv, apbrīnoju viņa darbus :blush:
Un tas džeks no SC ir monstrs, no viņa daudz ko labu var mācīties, kaut vai to, ka T16+GT30BB+T5=~350zs=pārplēstu kārbas primary ķēdi un paārdītu kārbas korpusu :D:D:D
Un jā, urbene, fleksis un citi mehāniskie varianti neder, ja tu netaisies viņu pārkrāsot, jo pat pēc 100gr rociņa notrīcēs - liels riska faktors iebraukt krāsā. Reāli mājas variants ir likt uz stupicas un grizt ar motoru 5.ātrumā, lai griežas pietiekami ātri un ir labāks rezultāts vai otrs variants - lielā virpa. Ja kādam negribas pašam čakarēties, LV ļitaku guru ir elcamino no burnout.lv, apbrīnoju viņa darbus :blush:
Un tas džeks no SC ir monstrs, no viņa daudz ko labu var mācīties, kaut vai to, ka T16+GT30BB+T5=~350zs=pārplēstu kārbas primary ķēdi un paārdītu kārbas korpusu :D:D:D
900aero clubsport #8
Re:Saab 9000 Džetroniks
Viss, vairs nepulēšu, pietiek. Zupa, aiziet vairāk, nekā te iepriekš minēju.
Divi principā ir gatavi:
Beigās pulēts ar GOI, kad tikšu pie ziedoņa ieteiktās pastas, pārlaidīšu pāri arī ar to.
Ja kāds taisās izveikt ko līdzīgu, iesaku paturpināt arī ar vēl smalkākiem papīriem par P1000, tomēr prasījās vēl drusku paslīpēt, prasījās arī vēl mazliet papulēt, bet šitā līdz perfektumam var izpulēt degvielā veselu krāsošanas seansu pie Aināra. :laugh:
Ja tie būtu itāļa Super Aero R16, cits stāsts, bet tos pie reizes būtu arī jāstrūklo un jākrāso.
p.s. pfff, tāds karstums, ka laukā kaut ko padarīt ir pilnīgi neiespējami.
Divi principā ir gatavi:
Beigās pulēts ar GOI, kad tikšu pie ziedoņa ieteiktās pastas, pārlaidīšu pāri arī ar to.
Ja kāds taisās izveikt ko līdzīgu, iesaku paturpināt arī ar vēl smalkākiem papīriem par P1000, tomēr prasījās vēl drusku paslīpēt, prasījās arī vēl mazliet papulēt, bet šitā līdz perfektumam var izpulēt degvielā veselu krāsošanas seansu pie Aināra. :laugh:
Ja tie būtu itāļa Super Aero R16, cits stāsts, bet tos pie reizes būtu arī jāstrūklo un jākrāso.
p.s. pfff, tāds karstums, ka laukā kaut ko padarīt ir pilnīgi neiespējami.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
kāds scenārijs? - uzcel mašīnu uz kluča, ieliec piektajā un tukšgaitā griez (abas puses vai tikai vienu?) un tajā laikā liec klāt smilšpapīru?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 9000 Džetroniks
Savējos kad pulēju uzcēlu vienu pusi augšā un liku 3ajā robā, 5tajā biki pa dullu :laugh: abas puses nevar celt augšā, tad ir jāpulē abi rati uzreiz , jo savadāk negriezīsies ja nav bloķisKurBads wrote:kāds scenārijs? - uzcel mašīnu uz kluča, ieliec piektajā un tukšgaitā griez (abas puses vai tikai vienu?) un tajā laikā liec klāt smilšpapīru?
Re:Saab 9000 Džetroniks
Nobortē riepu, izrauj ventili un pārējais kā pats minēji.
Es cēlu vienu pusi, ja abi riteņi gaisā, stingrāk piespiežot strauji samazinājās ātrums.
Es cēlu vienu pusi, ja abi riteņi gaisā, stingrāk piespiežot strauji samazinājās ātrums.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
Nil!! bik ne pa tēmu! Tev gadījumā nav kāds 9k vārstu vāks ko varētu iegādāties?
Re:Saab 9000 Džetroniks
Ir, es gan taupīju itālim, bija doma uzfrišināt aira motortelpu, nostrūklot gan vāku, gan DI, pārkrāsot un uzpulēt to pašu ieplūdes trubu, kas tev, bet par cik man ir vēl viens beigts motors, vāku pietiks visiem. :laugh:Krists wrote:Nil!! bik ne pa tēmu! Tev gadījumā nav kāds 9k vārstu vāks ko varētu iegādāties?
p.s. interese par dzinēju noplakusi? PM
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
Scenāriji jau var būt visādi... Es gan īpaši neieteiktu griezt uz auto. Ja viena puse pacelta gaisā, tad grieze uz riteni tiek pārnesta caur satelītu tapām. Normāli braucot taisnvirzienā, satelīti griežas kopā ar reduktoru, bet uz tapām atrodas miera stāvoklī. Ja satelīti uz tapām dabūs "piecept", tad , iespējams, būs par kādu FM kārbas meklētāju vairāk.KurBads wrote:kāds scenārijs? - uzcel mašīnu uz kluča, ieliec piektajā un tukšgaitā griez (abas puses vai tikai vienu?) un tajā laikā liec klāt smilšpapīru?
Tad jau labāk pameklēt un sarunāt par šķidro valūtu kādu antīkāku riepu balansējamo, kuram vēl nebija taimera un griez cik tīk!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Saab 9000 Džetroniks
Vai nevar urbmašīnā vai tml. instrumentā ievietot filča ripu un darboties ap diskiem?
Re:Saab 9000 Džetroniks
Fū, labi, ka šitam GM kārba. :laugh:
Bet paldies par padomu, man jau likās, ka tas nav baigi veselīgi kārbai.
Bet paldies par padomu, man jau likās, ka tas nav baigi veselīgi kārbai.
Saab 900 Turbo '81