Edija Saab 9000 Hiršs
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Ir jau gan tas svarīgi. Ir taču starpība vai krosiņu skrien kerzačos vai krosenēs..., da kaut vai pa ielu ej !?
Edij! Super ;) B) !
Edij! Super ;) B) !
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Un spararatam? +/- 1-2kg?... Nez kāpēc tur cīnās par gramiem, ja izdomā atvieglot.Nils wrote:Eu, jūs kaut kādi sportisti, ka baigi sverat diskus un meklējat vieglākus? :blink:
Es, protams, arī netiecos pēc smagākiem diskiem, bet 1-2kg uz katru disku vairāk vai mazāk, kāda starpība? Citam te mūzika uz 100kg iekrāmēta, otram sievasmāte uz 150kg, bet meklē par kilo vieglākus diskus.
Auto ar smagiem diskiem lēnāk paātrinās, toties labāk ripo.
Un tas ir nedaudz savādāk, nekā liekie kg uz beņķa vai bagāžniekā. Tā tomēr ir detaļa, kas rotē un piedalās griezes spēka pārnešanā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
edij, tev aizmuguree diski naak uz flanciem, jo cik atminos, ad 225/45 nevar pieskruveet pakalaa?B)edijs wrote:Par svaru nemācēšu teikt, bet, vienā rokā paņemot Super Aero un otrā šo, likās, ka maķenīt vieglāk tik tiešām sanāk. Bet Cross Spoke joprojām līderis - vakar tieši cilāju visus pēc kārtas. Gumija 225/45. Augstumā sanāk praktiski tas pats, kas ar 205/55/R16, šķiet divi milimetri vairāk. Vēl var 215/50 mēģināt, bet kalkulators saka, ka tur sanāk jau +15 milimetri. Tev šobrīd nebija 225/50/R16? Principā ar 225/45/R17 sanāk tas pats.
Uzmanīgi čāpo pāri bedrēm, heh. :) Uz to brīdi es jau biju tā izbesījies no vizināšanās pa Rīgu krustām šķērsām, ka par sīkiem ceļa nelīdzenumiem vairs nesatraucos. Jau biju paspējis nosolīties sev vakarā sarūpēt citas atsperes vismaz aizmugurē. :D
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Vai tad flančus parasti neliek tad, ja grib panākt "platāku" skatu, nevis, lai ieskrūvētu to, kas tāpat īsti labi neder? :) Es arī biju satraucies, vai ar manu sēdinājumu neķersies arkās, bet nē, viss kārtībā. T.i. pie nosacījuma, ja brauc viens vai divi, nevis uz pakaļējā beņķa trīs tukli mužiki.
Konkrētajā bildē bagāžniekā ir 7 diski, no tiem 6 ar riepām - tas deva papildus "sēdinājumu". Katrā ziņā, ir nedaudz pa zemu, taču tas šonakt tiks labots. Taču ar visu to nekas vakar neķērās.
Konkrētajā bildē bagāžniekā ir 7 diski, no tiem 6 ar riepām - tas deva papildus "sēdinājumu". Katrā ziņā, ir nedaudz pa zemu, taču tas šonakt tiks labots. Taču ar visu to nekas vakar neķērās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
es nerunaaju par augstumu, bet izbiidiijumu. ne visa platuma riepas 9k aizmuguree der- keraas arkas ieksheejaaa daljaa, kur amortizaators.B)
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Kad kits būs virsū?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
nu HVZ.. man ir 205/50R17 un braucu ar 5 cilvēkiem un bagāžniekā visādi hlami. :D un nekas neķērās,kaut gan man nebija sēdināts...:)
un par stūres turēšanu ar Abām rokām pilnībā piekrītu! :D pēc vasaras kad uzliksi R15 būsi laimīgs.. :D
un par stūres turēšanu ar Abām rokām pilnībā piekrītu! :D pēc vasaras kad uzliksi R15 būsi laimīgs.. :D
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Aa, iekšējā arkā? Par to gan nebiju iedomājies, vietas tur it kā gana daudz. Bet šis tak vairāk no diska platuma un izvērsuma (tā pareizi sauc ET parametru?) atkarīgs, ne? Pati riepa jau tur tik lielā platumu amplitūdā nevariē.
KoreFun: emmm.. drīz. :D
Andzh: ar šo nav īsti paredzēts braukt pa ziemu, tāpēc uz 15" baloniem tik drīz neatgriezīsies. Varbūt vienīgi uz R16 Super Aero kaut kad rudenī - ja nebūs jau pārdoti.
KoreFun: emmm.. drīz. :D
Andzh: ar šo nav īsti paredzēts braukt pa ziemu, tāpēc uz 15" baloniem tik drīz neatgriezīsies. Varbūt vienīgi uz R16 Super Aero kaut kad rudenī - ja nebūs jau pārdoti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Pilnīgi pareizi Arnis jau pateica - ar rotējošām masām ir savādāk. Tici man, tie 2kg uz viena riteņa ir litrs pie patēriņa klāt. Protams, ja gribi ridin' on a highway, tad pamatā ir vienalga, bet ja vēlies pēc iespējas ātrāk izšauties no katra līkuma, nu ... tur būs nedaudz starpība.Nils wrote:Eu, jūs kaut kādi sportisti, ka baigi sverat diskus un meklējat vieglākus? :blink:
Es, protams, arī netiecos pēc smagākiem diskiem, bet 1-2kg uz katru disku vairāk vai mazāk, kāda starpība? Citam te mūzika uz 100kg iekrāmēta, otram sievasmāte uz 150kg, bet meklē par kilo vieglākus diskus.
Domājams, ka varētu drīz uztaisīt apkopojuma tabuliņu, ko mēs pēdējā laikā esam sasvēruši.
900aero clubsport #8
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Ja negrib lai rausta stuuri jaliek jaunas riepas nevis vecas kokainas.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Ieliku tumšāko no krājumos pieejamiem "koka" paneļiem un tumšākas logu palodzes - cits skats! Vēlme likt melno plastmasas paneli uz kādu brīdi atkāpusies. Pie tam, pilnībā no koka atteikties jau es tik vienkārši nevaru, jo zem logu palodzēm ir caurumi - attiecīgi, palodzes būtu tad vienkārši ar kaut ko jānolīmē. Ja es izdomātu, kas tur tā labāk izskatītos, varētu ar liekajiem paneļiem/palodzēm paeksperimentēt, taču vēl nav radušās ģeniālas idejas. Neko karbonizētu negribu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
paneļu un citu 9k detaļu magnāts :laugh:edijs wrote:(...) tumšāko no krājumos pieejamiem "koka" paneļiem (...)
vai pedāļiem Tev neprasās kaut kas cits no krājumos pieejamā? :unsure:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Manuprāt, izskatās lieliski :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Prasās, ļoti prasās.. bet krājumos nekā nav. Šie tika uzlikti vien tāpēc, ka oriģinālie noplīsa un citu vietā nebija. Tīri uz sajūtām - patīk, saķere ar kāju labāka par oriģinālajām uzlikām. bet skats gan nesaabisks. :D
Un magnāts ir Nils, es uz viņa fona izskatos visai pieticīgi. Bet tas, ka veco saabu braucējiem ir tendence apaugt ar visādām "saimniecībā noderīgām lietām" - tas gan ir fakts. :D
Un magnāts ir Nils, es uz viņa fona izskatos visai pieticīgi. Bet tas, ka veco saabu braucējiem ir tendence apaugt ar visādām "saimniecībā noderīgām lietām" - tas gan ir fakts. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Jāpiekrīt par visiem 100% :Dedijs wrote:Prasās, ļoti prasās.. bet krājumos nekā nav. Šie tika uzlikti vien tāpēc, ka oriģinālie noplīsa un citu vietā nebija. Tīri uz sajūtām - patīk, saķere ar kāju labāka par oriģinālajām uzlikām. bet skats gan nesaabisks. :D
Un magnāts ir Nils, es uz viņa fona izskatos visai pieticīgi. Bet tas, ka veco saabu braucējiem ir tendence apaugt ar visādām "saimniecībā noderīgām lietām" - tas gan ir fakts. :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever