Edija Saab 9000 Hiršs

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by KoreFun »

Melns salons ar tumšu koku - ļoti smuki, manuprāt!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Nils »

Dzīvē tas koks ir gaišāks, vismaz panelis, bet tumšās palodzes izskatās smuki arī dzīvē. Es neesmu pret koku, bet tam uz 9k ir jābūt pilnīgi tumšam un ļoti svaigam. Pie kam no koka ir jābūt visam, ko varēja dabūt no rūpnīcas (pārsvarā tā komplektējās Grifini), ieskaitot logu pogas, tumšā koka stūri, aizm.pelnu trauku un kloķi. Visu svaigu, tumšu un jā, tādu es uzliktu arī sev. :) Un uz nesportiska auto ar visgaišāko salonu tas efekts būtu vēl lielāks.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Nuu, koks uz pasažiera puse ventilācijas lūkas gan man ne pārāk.. :) Tāpat kā uz logu atvēršanas pogām. Lai vai cik tur tumšs. Uz ventilācijas lūkas riktīgi izceļās un kaut kā nelīmējās kopskatā. Ideja par nolakošanu ar tumšāku laku gan nav peļama - jāpagooglē, kādi varianti.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Daži jauninājumi:

1) beidzot uzlikts 3" downpipe (it kā no Maptun ņemts, bet 100% drošs neesmu)

2) arī Maptun Stage 3 ECU ar teorētiskiem 290 hp un 440 nm iejūgts dziesmā

3) aizmugure pacelta par pusvijumu augstāk un beidzot uzlikti Koni - pilnīgi cits auto, kaifs braukt!

4) tomēr sagāzēju to aparātu. Tā kā sanāca visa tā procedūra bez maka atvēršanas, respektīvi tāds kā neliels barteris, tad bija grēks neuzlikt. Detalizētāk par šo punktu izplūdīšu tad, kad būs vairāk pabraukts, taču jau tagad piefiksētas divas lietas - a) ir kaifs braukt, kad zemapziņā nesēž doma "nemin tik bieži, brauc ekonomiskāk", utt. respektīvi var sēdēt korķī un ir pofig par patēriņu, var gāzt uz cik grib un cik bieži grib, tiešām no sirds priecāties par braukšanas prieku un nedomāt par izmaksām, un b) jā, ar gāzi, protams, jauda nav tāda, kā ar benzīnu, taču nejūtu ne mazāko diskomfortu pie apdzīšanām uz šosejas vai tamlīdzīgi - joprojām vairumā gadījumu ar to pašu piekto robu nedaudz uzspiežu un garām esmu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by KurBads »

kukuu ... ko tie tavi gāzinieki vēl pieņem barterī par LPG uzstādīšanu ... :) ?
edijs wrote:Daži jauninājumi:

1) beidzot uzlikts 3" downpipe (it kā no Maptun ņemts, bet 100% drošs neesmu)

2) arī Maptun Stage 3 ECU ar teorētiskiem 290 hp un 440 nm iejūgts dziesmā

3) aizmugure pacelta par pusvijumu augstāk un beidzot uzlikti Koni - pilnīgi cits auto, kaifs braukt!

4) tomēr sagāzēju to aparātu. Tā kā sanāca visa tā procedūra bez maka atvēršanas, respektīvi tāds kā neliels barteris, tad bija grēks neuzlikt. Detalizētāk par šo punktu izplūdīšu tad, kad būs vairāk pabraukts, taču jau tagad piefiksētas divas lietas - a) ir kaifs braukt, kad zemapziņā nesēž doma "nemin tik bieži, brauc ekonomiskāk", utt. respektīvi var sēdēt korķī un ir pofig par patēriņu, var gāzt uz cik grib un cik bieži grib, tiešām no sirds priecāties par braukšanas prieku un nedomāt par izmaksām, un b) jā, ar gāzi, protams, jauda nav tāda, kā ar benzīnu, taču nejūtu ne mazāko diskomfortu pie apdzīšanām uz šosejas vai tamlīdzīgi - joprojām vairumā gadījumu ar to pašu piekto robu nedaudz uzspiežu un garām esmu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Tā, esam veiksmīgi tikuši pie uzlīmes, varēs ziemā gāzt bez bēdu. Pirms ziemas vēl tikai jāuzliek parastās atsperes atpakaļ, lai var cauri kupenām no sava sūnu ciema tikt ārā. :)

Jā, šis tagad būs ziemas gāžamais. Un arī vasarā būs uz trasi ar ko aizbraukt, bez stresa par bleķiem. Parēķināju, ka nav jēga pirkt kaut kādu hlamu ziemai, kuram pavasarī spīd cauri saule, kur nu vēl kādu Gazovija tipa auto ar dzeses un vecas gāzes sistēmas problēmām. Mans zaļais draugs nav tādā stāvoklī, lai būtu jēga ieguldīt naudu un taisīt baigo konfekti, taču ir gana labs, lai turpinātu pārvietot manu pakaļu. Tad nu izplūde, blows, garā kārba un Maptun ECU pārceļos uz melno Aero, savukārt šim būs atpakaļ vārdam atbilstošais Hirsch Performance Stage 1. Ar īso kārbu būs gan ērtāk trasē, gan nebūs žēl. Un garās kārbas ekonomiskie apsvērumi, braucot ar gāzi, neuztrauc.

Salons šim paliks esošais, t.i. Aero, ar koka apdari. Es jau sen štukoju, kas man patīk labāk - pilnīgi melns salons, bez nekāda koka (nedaudz ir aizspriedumi pret plastmasīgo paneli), vai arī glīta, tumša koka imitācija. Pēdējā laikā, pārmaiņus braukājot ar abiem variantiem, esmu secinājis, ka arī abi man vienlīdz labi patīk. :) Tad nu nebūs vairs jāizvēlas par labu vienam vai otram, būs abi. :D Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by gustavs »

Apsveicu.
Pašmasu gan viņi raksta kā ienāk prātā, pieauguši lieki 50kg.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Mjā, gadiem ejot vajadzētu tieši samazināties dēļ rūsas.. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by KoreFun »

Bet taču arī vairāk sakrājās putekļu, monētu, cepumu, un visādas bērnu rotaļlietas zem beņiem :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Sāka parādīties aizdomīgas skaņas no kārbas. :( Tāda kā dūkoņa, gaudoņa, ej nu sazin kā lai apraksta. Braukt līdz kliņķim, kamēr reduktors izbirst pa zemi, negribas, tāpēc tika nolemts iemest citu kārbu - cerībā, ka garo kārbu vēl var glābt.

Un, ja reiz maina kārbu, pie vienām sāpēm tak var arī motoru nomainīt. Lai arī esošais joprojām iet kā zvērs un mirt netaisās, nospriedu iemest labāk no melnā Aero izņemto motoru (tam ies vietā pārlasīts motors). Nekāda konfekte tāpat nav, bet nedaudz labāks par paspīdzināto Hirša motoru varbūt tomēr būs.

Vēl gan man ir prātā ideja likt vietā t5.5 motoru ar garo kārbu (viens šāds komplekts stāv rezervē), attiecīgi pārtaisot arī provodku no 5.2 uz 5.5, tādējādi aizmirstot par vecā tipa kloķenes sensora problēmām un TCS'u ar visiem tam piesaistītajiem brīnumiem. Bet par to spriedīšu rīt, kad pabeigšu motora izcelšanu un nolikšu abas provodkas blakus. Baigā vajadzība pēc garās kārbas iekš ziemas auto gan it kā nav, uz ziemas gonkām pat būtu labāk bez garās. Vienīgi man ir tikai pavisam īsā kārba (4.45) pa rokai, ar kuru braukt pa šoseju pat ziemā ir kā ir. Gribētos tomēr vidējo (4.05), bet nav uz sitienu kur labu eksemplāru pasmelt. Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Ak jā - interesantākā nodarbe šoreiz pie motora celšanas ir tā atsvabināšana no gāzes žņaugiem. :D Čaļi nav taupījuši uz savilcējiem, viss ir savilkts visnotaļ rūpīgi ik pa pāris centimetriem. Spēj tik šķērēt vaļā. Izskatās, ka reduktors netraucēs, lai motoru izceltu, arī trubas smuki var palocīt malā. Vienīgā aizķeršanās ar vadiem, kas pienāk pie sprauslām un DI kasetes štekera - piepiņķerēti pa taisno bez štekeriem, pamatīgi noizolēti. Var jau būt, ka tur ir kaut kāda dziļā doma apakšā, teiksim, taisot savienojumus, var nedaudz pamainīties signāls, utml.

Ja vēl man izdosies to gāzes katlu sakrāmēt kopā tā, lai arī strādā, tad būs pavisam jauki. :) Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by platais »

kas tas par briesmīgu MUDŽEKLI motortelpā ? :D
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by elmo »

Būs kāds gatera santehniķis padarbojies!:laugh: :laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

O jā. :D

Un, lai arī tas gāzes reduktors īpaši netraucē, tomēr apsveru domu to pārlikt aiz motora - tur, kur ArTeh liek. Kad motors būs ārā, tas būs salīdzinoši vienkārši izdarāms.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Motors pārcelts, viss savienots, pat ierūcās. Arī gāzes sistēma veiksmīgi savienota atpakaļ. Tomēr atstāju reduktoru turpat, kur bija - uznāca baigais ļeņins štukot, kā saorganizēt dzesēšanu, nebija arī izejmateriālu pa rokai. Kamēr nav visi vadi un trubas smuki ar savilcējiem saorganizēti pa grupiņām, izskatās pēc kaujas lauka, taču savā ziņā nav ne vainas - izskatās "gudrāk". :) Kā zināms - reizēm labāk nevajag saskrūvēt visu perfekti atpakaļ, jo nekad nevar zināt, kad atkal nāksies jaukt... Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply