Edija Saab 9000 Hiršs

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Noņemta Hirsch Performance izplūde un Maptun 3" downpipe - pirmkārt, lai arī ņerža, negribās pa ziemu gāzt un nejauši pret kādu kupenu apskādēt, otrkārt, šī izplūde pārceļos uz melno Aero, savukārt Hiršs ar laiku tiks pie kaut kāda 3" aftermārketa.

Tātad, viss saskrūvēts, atlicis atgaisot sajūgu, iemest kādu pieticīgāku softu (visdrīzāk Hirsch Stage 1, ziemai būs atliektiem galiem) un gāzt ielās. Taču ar atgaisošanu īsti labi neiet.. Pedālis drīz nokritīs no ļurkāšanas, izmēģināts arī variants ar spiedienu bačokā (savulaik tas tīri labi nostrādājā, toreiz ar parastu pumpi), bet efekts nekāds - pie atgaisošanas nedaudz nosprauslājas, it kā kaut kādi burbulīši izlido atmosfērā, taču arī pēc ejnusazinkurās reizes pedālis nav palicis ne par kripatu cietāks.

Piefiksēju, ka tas atgaisošanas puļķis ir deformēts, šķībs uz vienu pusi. Gan jau kāds pirms manis pārcenties ar skrūvēšanu. Sāku štukot, vai gadījumā nav sabeigta vītne, kas varētu radīt problēmas ar atgaisošanu. Nolēmu to puļķi izskrūvēt, apskatīties. Uzmanīgi, uzmanīgi, ka tikai neiekrīt iekšā... un h***kšsss £(%*YT*$)(£*%)(*% iekrīt!!! Likās, ka vēl stingri turās iekšā, ņēmu nost muciņu, lai tālāk uuuzmaniiigi ar rokām skrūvētu, bet figu, jau bija vaļā un tinkšss tumšajā caurumā starp motoru un kārbu. Lieki piebilst, ka nevar pat saskatīt, kur nu vēl tur kādu štrumentu iebāzt, lai to figņu izceltu saules gaismā.

Šķiet, ka nav daudz variantu.. jārauj nost kārba. :angry: Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
JimBeam
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 389
Joined: Fri Jul 27, 2012 3:42 pm
Location: pieRiga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by JimBeam »

edijs wrote: Kā zināms - reizēm labāk nevajag saskrūvēt visu perfekti atpakaļ, jo nekad nevar zināt, kad atkal nāksies jaukt... [
:) :) :)
SAAB 9-3 2001. Kabrio
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Arnijs »

Vajadzīgs magnēts lokanā trosītē ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Bet vai magnēts nelips klāt pie malām? Esi tā jau darījis līdzīgas kļūmes dēļ?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Arnijs »

edijs wrote:Bet vai magnēts nelips klāt pie malām? Esi tā jau darījis līdzīgas kļūmes dēļ?
Protams, ka lips. Bet var jau viņu ievietot PVC caurulē. galvenais ir redzēt to atgaisošanas skrūvi, bet domāju, ka nav lielu problēmu dabūt viņu ārā. Es pat trubiņu uz cilindru esmu mainījis, neņemot nost kārbu :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Redzēt kā reiz tur neko nevar.. Būs ar atsitienu ielekusi aklajā zonā, apakšā neredz. Taču ar magnētu gan jau var paķeksēt redzamākā vietā. Skaidrs, rītdienas plāns gatavs - meklēt atbilstošu magnētu, trosi, trubiņu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Arnijs »

edijs wrote:Redzēt kā reiz tur neko nevar.. Būs ar atsitienu ielekusi aklajā zonā, apakšā neredz. Taču ar magnētu gan jau var paķeksēt redzamākā vietā. Skaidrs, rītdienas plāns gatavs - meklēt atbilstošu magnētu, trosi, trubiņu.
lokano magnētu varam aizdot...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Mmm!! Rīt būšu klāt! Kādu alu dzerat? :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Yeah, esmu ielās! :) Lai arī cik dīvaini tas neliktos, bet viss iet kā smērēts. Pat gāzes sistēma aizgāja, nekas nesmird, lai gan pagaidām viss ir salikts uz puņķiem. Tam būs brīvdienās jāpieķeras nopietnāk, lai kādu dienu neuzeju gaisā ar visu savu gāzes katlu.

Pirmkārt, paldies Arnim par ideju attiecībā uz magnētu. Saprotot, ka ne jau nu pēdējo reizi kaut ko iemetu ne parāk pieejamā vietā, iepirku pats savu štrumentu. Viens divi un atgaisojamais puļķis bija ārā.

Otrkārt, paldies Nilam, kura spēcīgās saabauras ietekmē Hiršs padevās un nolēma atgaisoties. Tas pats jau bija darīts n reizes visos virzienos, taču pietika Nilam blakus apstāties un pēkšņi viss notika.

Ak jā, un paldies arī brālēnam Mārim, kurš pāris vakarus pavadīja pie manis, palīdzēja lakt viskiju un skrūvēt. Starpcitu, vienu dienu pamēģinājām skrūvēt skaidrā - va vellos, tā štelle iet 2x ātrāk! Taču - garlaicīgāk.

Jāsaka, ka ar īso kārbu nav tik sūdīgi, kā tiku gaidījis. Ziemas apstākļiem būs labi.

Un par TCS - kādu laiku nebija ziemā sajusta tā darbība. Pagājušo ziemu nobraukāju ar Gazoviju, kuram nebija, Agneses Saabam arī nav. Tikko vēl pāris stundas atpakaļ braucu mājās ar Agneses 9k un domāju, ka eh, cik forši bez TCS, min tik, kontrolē auto, nevis ļauj tam paškontrolēties. Vienīgi varbūt ar paātrināšanos tā ir kā ir - baigi bieži izspolējas. Tagad izbraucu ar Hiršu - oo, paātrinoties no nulles līdz 80-100, ar TCS sanāk kaut kā plūdenāk, komfortablāk, mazāk raustīšanās. Vārdu sakot - never ending story. Ir savi plusi gan TCS, gan non-TCS. Tāpēc ir forši, ka sētā ir vairāki auto ar dažādu aprīkojumu - nav jāizvēlas vienu konkrētu, var lietot vienlaicīgi vairākus un dažādus. :)

Ak jā - nevarēju saprast, kāpēc man uz šosejas mirkšķina. Atbraucu mājās un skatos, ka nebiju priekšējo numuru pieskrūvējis. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Jācer, ka īsā kārba sevi attaisnos ziemas trasēs... Jo uz šosejas pilnīgs piiii. Ripinoties labu gabalu ar precīziem 90 kmh pēc GPS kruīzā, patēriņš pēc paneļa informācijas 7.9 litri (realitātē gan jau nedaudz vairāk). Ar garo kārbu identiskā testā uz tā paša ceļa gabala rāda 5.2 litrus. Ok, šī brīža radžotās riepas arī dod savu artavu, taču vasarā bija platākas riepas un smagāki diski. Un apgriezieni pie 90 līdzīgi kā ar garo kārbu pie ierastajiem 110.

Ja sāk braukt "normāli", t.i. ierastajā stilā, tad patēriņš pēc paneļa informācijas pieaug par litriņu, tātad reālitātē visi 10 gan jau salasās. Par laimi tas tāpat nepārsniedz piečuku uz 100 kilometriem. :D Pēc tam, kad pusotru mēnesi nobraukāts ar 900'to, diendienā nokurinot savus 10-15 latus, šodien Lukoilā sajutos kā uz milzīgām svētku atlaidēm. :) Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by chippy »

Pirms ~25min iepretī pasažieru ostai redzēts, bet uz busiņa tauri jau nereaģē. :)
Image
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by ZingZeng »

Edij, kurš bija tas kaskadieris, kas tev pie 100km/h bija pavēris pakaļējās durvis ?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by defektivais »

edijs wrote: Ak jā - nevarēju saprast, kāpēc man uz šosejas mirkšķina. Atbraucu mājās un skatos, ka nebiju priekšējo numuru pieskrūvējis. :D
šitais jau atgādina jociņus par profesoriem, kuri ierodas uz darbu semeikās vai ar pusnoskūtu bārdu.



ZingZeng wrote:Edij, kurš bija tas kaskadieris, kas tev pie 100km/h bija pavēris pakaļējās durvis ?
noteikti tas pats, kurš bildēja šo bildi :)

p.s. es vairs nespēju izsekot līdzi, kurš Edijam ir kurš 9k.
hirši, aero, gāzoviji, sievas auto.. nu pamatīga putra :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Es arī pats brīžam vairs nespēju izsekot līdzi... Kurā auto kas atstāts, kuram kaut kas ne līdz galam saskrūvēts, kurš piemērotāks konkrētās dienas laika apstākļiem, utt. :D

Lai gan konkrēti par 9k runājot, nav tik traki - ir tikai trīs vāģi, respektīvi 1) mans zaļais (par kuru šis topiks); 2) mans melnais Aero, kurš pašlaik piedzīvo pārvērtības un pa ziemu stāvēs angārā; 3) Agneses melnais 9k (Nila ex-B9).

Par durvīm - tak ar diviem bērnu beņķiem un zīdaiņa kulbiņu aizmugurējā krēslā nevar normāli durvis aiztaisīt. Tad nu jātur vienā pusē pusvirus. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Apgriezieni pie "normālas" braukšanas. Bet pierod, nav tik traki. Pie 900'tā dūkoņas uz šosejas ar automāta trešo robu 3-3.5k rpm diapazonā es arī pieradu. Un nu jau arī pie >4k rpm nav sajūta, ka motors lec ārā (t.i. pie apdzīšanām 120-130kmh - jā, 900tais, izrādās, virs 100kmh funkcionē visnotaļ atsaucīgi). Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply