Edija Saab 9000 Hiršs
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Pa lielam jau jābūt tā, ka jo turbīna ar lēnāku iegriešanās laiku un augstākiem iegriešanās motora rpm, jo arī kārbai ir jābūt īsākai, lai uz šosejas, kruizēšanas režīmā (nu parasti jau ap 100kph) viņa puslīdz momentāni iegrieztos.
Manam 900ajam vislabākā atsaucība uz pedāli (vienkārši momentāns 1bar spiediens) ir 5ajā robā pie 120kph, kad uz tahometra ir 3k rpm. 4ajā metot cēliens pat ir šķietami sūdīgāks. :silly:
Manam 900ajam vislabākā atsaucība uz pedāli (vienkārši momentāns 1bar spiediens) ir 5ajā robā pie 120kph, kad uz tahometra ir 3k rpm. 4ajā metot cēliens pat ir šķietami sūdīgāks. :silly:
900aero clubsport #8
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Tās atvērtās durvis ir kā Edija paraksts :laugh: !
Manam ar reizem bija tāpat. Tad kad pazuda brīdinājums, baigi nelabrāt gribēju, lai kāds sēžas aizmugurē pa tām durvīm :P .
Es arī kaut kā nevaru pierast pie tiem augstajiem rpm kopš 9k. Tagad ar bmw braucot uz 100kmh ir 2800rpm, protams, tas ir labojams ar citu reduktoru, tomēr nu ne pa velti, vismaz, bmw gadījumā viņš tāds ir - kā jau Z. teica, lai nodrošinātu optimālu vilkmi, protams, saab pēc definīcijas vilkme ir savādāka. 2.3lpt droši,ka ir ērtāk un atsaucīgāk ar īso reduktoru.
Manam ar reizem bija tāpat. Tad kad pazuda brīdinājums, baigi nelabrāt gribēju, lai kāds sēžas aizmugurē pa tām durvīm :P .
Es arī kaut kā nevaru pierast pie tiem augstajiem rpm kopš 9k. Tagad ar bmw braucot uz 100kmh ir 2800rpm, protams, tas ir labojams ar citu reduktoru, tomēr nu ne pa velti, vismaz, bmw gadījumā viņš tāds ir - kā jau Z. teica, lai nodrošinātu optimālu vilkmi, protams, saab pēc definīcijas vilkme ir savādāka. 2.3lpt droši,ka ir ērtāk un atsaucīgāk ar īso reduktoru.
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Manai izbijušajai 323F GT pie 120km/h bija 4k rpm :D Smieklīgi arī, ka abi svarīgākie pulksteņi šādi rādīja tieši uz 12.00 :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Kad centos tavam GT turēt līdzi uz Pleskavenes pēc kolēģa kāzām, Manai 323F ar 1,4 litru motoru un īso kārbu apgriezieni bija redlainā!:laugh::woohoo:
Bet no otras puses, tas motorītis pie 7-9k rpm bija neparasti atsaucīgs. :woohoo: :woohoo:
Diemžēl ātrāk par kaut kādiem 150 km/h tā mugursoma neskrēja un nācās noraudzīties, kā GT nozūd tālēs zilajās.
Bet vispār vajadzētu atkārtot, tikai samainīt braucamos.
GT vietā Saab dieselpower un 323F vietā Saab Gazoļots.:laugh:
Bet no otras puses, tas motorītis pie 7-9k rpm bija neparasti atsaucīgs. :woohoo: :woohoo:
Diemžēl ātrāk par kaut kādiem 150 km/h tā mugursoma neskrēja un nācās noraudzīties, kā GT nozūd tālēs zilajās.
Bet vispār vajadzētu atkārtot, tikai samainīt braucamos.
GT vietā Saab dieselpower un 323F vietā Saab Gazoļots.:laugh:
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Šoreiz varētu būt otrādi, respektīvi ķīseļpower skatītos, kā tālēs zilajās nozūd gazoļots. :D
Pār kārbu garumiem runājot. Ir jau tā kā Nauris saka - kārbai vajadzētu būt atbilstošai motora "darba" diapazonam. Un šī īsā kārba tādā ziņā ir pa pirmo - no roba uz robu pārslēdzot, gluži neviļus es trāpu kā reiz uz divarpus štukām un auto atkal raujas uz priekšu kā nezvērs bez izteiktām turbobedrēm. Un paātrinājums no aptuveniem 100kmh uz augšu ar piekto robu tiešām ir zibenīgs. Principā identisks garās kārbas ceturtam robam - tik vien, ka nav nekas jāštepselē un atliek mīt grīdā.
Ņemot vērā, ka līdz pavasarim varu neuzspēt priekš melnā Aero sataisīt garo kārbu, varbūt uzlikšu vidējo. Un ko zin, varbūt iepatiksies un garo vairs baigi nekārošu.
Pār kārbu garumiem runājot. Ir jau tā kā Nauris saka - kārbai vajadzētu būt atbilstošai motora "darba" diapazonam. Un šī īsā kārba tādā ziņā ir pa pirmo - no roba uz robu pārslēdzot, gluži neviļus es trāpu kā reiz uz divarpus štukām un auto atkal raujas uz priekšu kā nezvērs bez izteiktām turbobedrēm. Un paātrinājums no aptuveniem 100kmh uz augšu ar piekto robu tiešām ir zibenīgs. Principā identisks garās kārbas ceturtam robam - tik vien, ka nav nekas jāštepselē un atliek mīt grīdā.
Ņemot vērā, ka līdz pavasarim varu neuzspēt priekš melnā Aero sataisīt garo kārbu, varbūt uzlikšu vidējo. Un ko zin, varbūt iepatiksies un garo vairs baigi nekārošu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Nu man jau atkal liekas, jo garāka kārba, jo garāks stiepiens!:laugh:
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Tīri aiz intereses, no kā tiek ņemta īsā vai garā kārba? Tās ir tā pašas saab(citu motora tilpumu) vai kādas cita GM grupas auto kārbas?
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Tās ir tās pašas kārbas, tikai daži zobratiņi pamainīti ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Edija Saab 9000 Hiršs
Vidējā kārba ar 4.05 pārnesumu bija 91.-92.gada 2.3 turbo motoriem. Pirmā garā kārba parādījās 93.gada 2.3T modelim - ar 3.61 pārnesumu. Un vecā tipa īsā kārba ar 4.45 pārnesumu bija 89.-93.gada 2.3 neturbo modeļiem. Attiecīgi - tā kārba nemaz nav turbo motoram paredzēta, tāpēc ej nu sazin, cik ilgi turēs slodzi. Lai gan šī konkrētā bija uz mana melnā Aero, kad to nopirku - cilvēks jau labu laiku braukājis un nav sūdzējies. Arī uz viena donora Aero jau ar jaunā tipa bloku sastapos ar īso kārbu. Varbūt ar stock softu un īpaši netrakojot kādu laiku tās neturbo kārbas slodzi tur.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Jāpamēģina jaunajā forumā pielikt bildi...
Eh, "The file is too big, maximum allowed size is 256 KiB.".
Eh, "The file is too big, maximum allowed size is 256 KiB.".
- Attachments
-
- Tikko no mazgātuves
- hirsch nomazgats.png (246.46 KiB) Viewed 5522 times
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Tie ir tie paši R15, kas tev bija uz sudraba tomāta???
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Tu esi acīgs. Jā, tie paši. Lai nu kā, bet patīk labāk par pelmeņiem. Nekas cits no 15" man krājumos nav, savukārt 16'nieki nav īsti piemēroti maniem ikdienas maršrutiem ziemā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Nē, izskatās jau ļoti labi, izskatās arī šajā bildē reāli lielāki par R15, tāpēc arī jautāju
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Tā izskatās dēļ slimā sēdinājuma.
Reku bilde ar stock atsperēm.
Reku bilde ar stock atsperēm.
- Attachments
-
- sudrabigais_tomats.png (160.58 KiB) Viewed 5472 times
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Edija Saab 9000 Hiršs
Tā diena ir klāt - Hiršs ziņo, ka pienācis laiks mainīt ķēdi. Tiku jau cerējis, ka izvilks līdz pavasarim, kad būs sakrāmēts kopā melnais Aero, bet sāk izskatīties, ka nespīd, jāliek pie sētas.
Tā kā ķēdi laikam nav tik vienkārši dabūt, savukārt cita jēdzīga vecā tipa motora man rezervē nav, laikam būs jākrāmē iekšā 5.5 motoru un jāpārtaisa vadību. Tam, protams, ir arī savi plusi - izpaliek čakars ar vecā tipa kloķenes apgriezienu devēju, vieglāk piemeklēt kārbas, arī pie vienām sāpēm tad varētu pārtaisīt uz bez-tcs sistēmu.
Bilde atskaitei (šobrīd ir stock Aero atsperes):
Tā kā ķēdi laikam nav tik vienkārši dabūt, savukārt cita jēdzīga vecā tipa motora man rezervē nav, laikam būs jākrāmē iekšā 5.5 motoru un jāpārtaisa vadību. Tam, protams, ir arī savi plusi - izpaliek čakars ar vecā tipa kloķenes apgriezienu devēju, vieglāk piemeklēt kārbas, arī pie vienām sāpēm tad varētu pārtaisīt uz bez-tcs sistēmu.
Bilde atskaitei (šobrīd ir stock Aero atsperes):
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361