Edija Saab 9000 Hiršs

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
Post Reply
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Nauris_t16 »

Pa lielam jau jābūt tā, ka jo turbīna ar lēnāku iegriešanās laiku un augstākiem iegriešanās motora rpm, jo arī kārbai ir jābūt īsākai, lai uz šosejas, kruizēšanas režīmā (nu parasti jau ap 100kph) viņa puslīdz momentāni iegrieztos.

Manam 900ajam vislabākā atsaucība uz pedāli (vienkārši momentāns 1bar spiediens) ir 5ajā robā pie 120kph, kad uz tahometra ir 3k rpm. 4ajā metot cēliens pat ir šķietami sūdīgāks. :silly:
900aero clubsport #8
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by gustavs »

Tās atvērtās durvis ir kā Edija paraksts :laugh: !
Manam ar reizem bija tāpat. Tad kad pazuda brīdinājums, baigi nelabrāt gribēju, lai kāds sēžas aizmugurē pa tām durvīm :P .
Es arī kaut kā nevaru pierast pie tiem augstajiem rpm kopš 9k. Tagad ar bmw braucot uz 100kmh ir 2800rpm, protams, tas ir labojams ar citu reduktoru, tomēr nu ne pa velti, vismaz, bmw gadījumā viņš tāds ir - kā jau Z. teica, lai nodrošinātu optimālu vilkmi, protams, saab pēc definīcijas vilkme ir savādāka. 2.3lpt droši,ka ir ērtāk un atsaucīgāk ar īso reduktoru.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by lawyer »

Manai izbijušajai 323F GT pie 120km/h bija 4k rpm :D Smieklīgi arī, ka abi svarīgākie pulksteņi šādi rādīja tieši uz 12.00 :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by elmo »

Kad centos tavam GT turēt līdzi uz Pleskavenes pēc kolēģa kāzām, Manai 323F ar 1,4 litru motoru un īso kārbu apgriezieni bija redlainā!:laugh::woohoo:
Bet no otras puses, tas motorītis pie 7-9k rpm bija neparasti atsaucīgs. :woohoo: :woohoo:
Diemžēl ātrāk par kaut kādiem 150 km/h tā mugursoma neskrēja un nācās noraudzīties, kā GT nozūd tālēs zilajās.


Bet vispār vajadzētu atkārtot, tikai samainīt braucamos.
GT vietā Saab dieselpower un 323F vietā Saab Gazoļots.:laugh:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Šoreiz varētu būt otrādi, respektīvi ķīseļpower skatītos, kā tālēs zilajās nozūd gazoļots. :D

Pār kārbu garumiem runājot. Ir jau tā kā Nauris saka - kārbai vajadzētu būt atbilstošai motora "darba" diapazonam. Un šī īsā kārba tādā ziņā ir pa pirmo - no roba uz robu pārslēdzot, gluži neviļus es trāpu kā reiz uz divarpus štukām un auto atkal raujas uz priekšu kā nezvērs bez izteiktām turbobedrēm. Un paātrinājums no aptuveniem 100kmh uz augšu ar piekto robu tiešām ir zibenīgs. Principā identisks garās kārbas ceturtam robam - tik vien, ka nav nekas jāštepselē un atliek mīt grīdā.

Ņemot vērā, ka līdz pavasarim varu neuzspēt priekš melnā Aero sataisīt garo kārbu, varbūt uzlikšu vidējo. Un ko zin, varbūt iepatiksies un garo vairs baigi nekārošu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by elmo »

Nu man jau atkal liekas, jo garāka kārba, jo garāks stiepiens!:laugh:
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Flesh »

Tīri aiz intereses, no kā tiek ņemta īsā vai garā kārba? Tās ir tā pašas saab(citu motora tilpumu) vai kādas cita GM grupas auto kārbas?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by lawyer »

Tās ir tās pašas kārbas, tikai daži zobratiņi pamainīti ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Vidējā kārba ar 4.05 pārnesumu bija 91.-92.gada 2.3 turbo motoriem. Pirmā garā kārba parādījās 93.gada 2.3T modelim - ar 3.61 pārnesumu. Un vecā tipa īsā kārba ar 4.45 pārnesumu bija 89.-93.gada 2.3 neturbo modeļiem. Attiecīgi - tā kārba nemaz nav turbo motoram paredzēta, tāpēc ej nu sazin, cik ilgi turēs slodzi. Lai gan šī konkrētā bija uz mana melnā Aero, kad to nopirku - cilvēks jau labu laiku braukājis un nav sūdzējies. Arī uz viena donora Aero jau ar jaunā tipa bloku sastapos ar īso kārbu. Varbūt ar stock softu un īpaši netrakojot kādu laiku tās neturbo kārbas slodzi tur.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Jāpamēģina jaunajā forumā pielikt bildi...

Eh, "The file is too big, maximum allowed size is 256 KiB.".
Attachments
Tikko no mazgātuves
Tikko no mazgātuves
hirsch nomazgats.png (246.46 KiB) Viewed 5522 times
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Nauris_t16 »

Tie ir tie paši R15, kas tev bija uz sudraba tomāta???
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Tu esi acīgs. :) Jā, tie paši. Lai nu kā, bet patīk labāk par pelmeņiem. Nekas cits no 15" man krājumos nav, savukārt 16'nieki nav īsti piemēroti maniem ikdienas maršrutiem ziemā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Post by Nauris_t16 »

Nē, izskatās jau ļoti labi, izskatās arī šajā bildē reāli lielāki par R15, tāpēc arī jautāju :P
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Tā izskatās dēļ slimā sēdinājuma. :D

Reku bilde ar stock atsperēm.
Attachments
sudrabigais_tomats.png
sudrabigais_tomats.png (160.58 KiB) Viewed 5472 times
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Edija Saab 9000 Hiršs

Post by edijs »

Tā diena ir klāt - Hiršs ziņo, ka pienācis laiks mainīt ķēdi. :) Tiku jau cerējis, ka izvilks līdz pavasarim, kad būs sakrāmēts kopā melnais Aero, bet sāk izskatīties, ka nespīd, jāliek pie sētas.

Tā kā ķēdi laikam nav tik vienkārši dabūt, savukārt cita jēdzīga vecā tipa motora man rezervē nav, laikam būs jākrāmē iekšā 5.5 motoru un jāpārtaisa vadību. Tam, protams, ir arī savi plusi - izpaliek čakars ar vecā tipa kloķenes apgriezienu devēju, vieglāk piemeklēt kārbas, arī pie vienām sāpēm tad varētu pārtaisīt uz bez-tcs sistēmu.

Bilde atskaitei (šobrīd ir stock Aero atsperes):
hirss_2013-02-27_2.png
hirss_2013-02-27_2.png (295.61 KiB) Viewed 5192 times
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply