Dažādi jautājumi par 900


User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ZingZeng »

Saule, vai sodien Jurmala tas biji tu ar balto kabri ?
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by saule »

ZingZeng wrote:Saule, vai sodien Jurmala tas biji tu ar balto kabri ?
Nu ne tak! :) Palasi iepriekšējo postu, pagaidām velku vadus.

P.S. Krāsa afigenna smuka sanāca - Baltā pērle.
SAAB un SUBARU
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Kādi releji interesē?

Edit: http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec ... =1990&vin=

Tas varbūt palīdzēs. Tas ir 90-tam gadam, bet var izvēlēties jebkuru.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

saule wrote:Kur vēl bez Haynes manuāļa varētu meklēt 900 OG vadu shēmu? Nevis principiālo, bet to, kā vadi saliekas kuzovā. Ir pāris neskaidrības ar dažu releju stiprinājumu vietām. Kkā piemirsies, kur un kā viņi stiprinājās...
Prasi konkrēti, kas interesē.
Man šķiet, ka Bentley manuālī vietām ir arī ilustrācijas ar elektrisko komponenšu izvietojumu.
Un kad beidzot būs projekta topiks noslēpumainajama cabrim, kas pie apvāršņa figurēja vēl iauto.lv laikos?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Luciferz »

labvakar.
Izskataas, ka noklaajies motors, kas aizver elektrisko luuku.
Vai tas vareetu buut tas, kas atrodas bagazniekaa?
Varbuut kaadam ir bijis liidziigi? remonteejams? Vai jaameklee labaak uzreiz cits? :blink:

paldies, ja speesiet atbildeetB)
auto: 900 '87
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

Luciferz wrote:labvakar.
Izskataas, ka noklaajies motors, kas aizver elektrisko luuku.
Vai tas vareetu buut tas, kas atrodas bagazniekaa?
Varbuut kaadam ir bijis liidziigi? remonteejams? Vai jaameklee labaak uzreiz cits? :blink:

paldies, ja speesiet atbildeetB)
auto: 900 '87
Jā -lūkas motors tiešām atrodas bagāžniekā. Bet - kā zini, ka tieši motors pie vainas? varbūt troses vai pats mehānisms :dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Luciferz »

jaa, vareetu buut.
Motors griezas, bet skanja jociiga un luuka nekust:)
Ir kaads specs, kuru varat ieteikt? AIzvestu, paraadiitu.
:)
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Luciferz wrote:jaa, vareetu buut.
Motors griezas, bet skanja jociiga un luuka nekust:)
Ir kaads specs, kuru varat ieteikt? AIzvestu, paraadiitu.
:)
paskaties, vai nav vienkārši atskrūvējies motora "vāciņš" un nomukusi tā gumija, kas pārvada griešanos no motora uz trosēm. Vismaz es tā tiku ar savu problēmu galā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Luciferz »

ok, liels paldies par padomu.
Vakaraa jaameegina:)
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ZingZeng »

Tipiskaks variants varetu but, ka ir pajucis tas gumijas klucis, kas zem motorija vacina, kura stiprinas metala caulites un kas palidz to visu padarisanu kustinat..
Es savulaik to izgriezu no biezas gumijas un viss stradaja pa pirmo.
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Klau, laiku pa laikam kads mekle shemas elektriskas prieksh c900.
Zinu, ka Defektivajam, Marim un mosh vel kadam ir pilns c900 pdf manualis ar shemam un visu parejo.

Protams, to ir nenormali pretlikumigi publicet autortekstu. Bet vai registretiem lietotajiem nevaretu tomer but pieejama tada sadala ka el. biblioteka? Tur ari varetu vakt un publicet materialus.

Vai ari variants B. Ja kads zin, kur var ta nopublicet pdf krajumus, ka pieejami visiem- varu meginat tur augsupladet. Tad Saulem, Luciferam u.c. nebutu jajauta.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Tā ka manam auto motora spilveni ir tādi pavisam saguruši, tad sāku pētīt iespējamos risinājumus.
Skatoties partsforsaabs ir divi varianti OME pa ~100 mārciņas/gab un aftermarket (viss ticamāk, ka scantech) pa 17 mārciņām/gab. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šiem scantech motora spilveniem, vai arī labāk no viņiem turēties pa gabalu? Vai arī ir kāds trešais variants?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Luciferz »

runaajot par partsforsaabs. Tas ir normaali, ka jau terminsh piegaadei ir divtik garaam, bet detalas nav?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Luciferz wrote:runaajot par partsforsaabs. Tas ir normaali, ka jau terminsh piegaadei ir divtik garaam, bet detalas nav?
tas ir normāli. Jo iespējams, ka viņiem detaļas nav noliktavā un viņi gaida pasūtījumu. Aizraksti epastu un uzzināsi visu sīkāk.
Bet vispār man patīk saab foruma "biedriskums" katrs kaut ko pa kluso pasūta, nevis sametas pa vairākiem un izdala sūtīšanas izmaksas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Tā ka manam auto motora spilveni ir tādi pavisam saguruši, tad sāku pētīt iespējamos risinājumus.
Skatoties partsforsaabs ir divi varianti OME pa ~100 mārciņas/gab un aftermarket (viss ticamāk, ka scantech) pa 17 mārciņām/gab. Vai kādam ir bijusi pieredze ar šiem scantech motora spilveniem, vai arī labāk no viņiem turēties pa gabalu? Vai arī ir kāds trešais variants?
Mandomāt, ka, ja tu atturies no hidrauliskajiem, tad nevajadzētu būt lielām problēmām. Lai gan zinu, ka tehniskie eksperti mani, iespējams, palabos
900aero clubsport #8
Locked