Mr Pink Eyes wrote:Starp citu vainīga bija tā dzelzs truba, kas iet cauri salonam. Truba bija izrūsējusi un eļļa noplūda. To man nomainīja, tagad uzlikta kaparniece. Servisam bija baigais čakars to nomainīt.
Tev tiešām bija izrūsējusi trubas posms, kas atrodas salonā? Zilajam auto ar pazuda bremžu šķidrums pēc mēneša miera stāvēšanas, cik apskatīja, tad nekur ārpusē noplūdi neredz :(
Mr Pink Eyes wrote:man 900tajam ir diezgan paliela stūres brīvkustība.
Vasarā jau po, pat brīžiem patīkami, viegli griezt, nu bet ziemā braucot pa šoseju ir diezgan Nepatīkami, kad saite ar stūres pastiprinātāju nav pietiekoši "informatīva". Tāda sajūta, ka auto "peld" un īsti nekontrolēju :( TA pagaidām ir laidis cauri, tiesa aizpagājušogad teica, lai pievelkot tur skrūves. No Arnija uzzināju, ka neko pievilkt tur nevar, būs tikai sliktāk. Tapēc jautāju, kādi risinājumi? Stures mehānisma remonts? Kur labot, kādi $$$? Vai būs jāpērk jauna reika? Cik maksā?
šādi te jautājumi gaidot TA janvāra beigās :S
Rīgā esot divas vietas, Imanta, pie tilta un Daugavas stadiona rajonā. Šovasar restaurēju Daugavas stadiona rajonā jo tas man bija tuvāk mājām. Sanāca kopā 160 Ls, bet vel bija sūknim jāmaina gultnis(?) un siksna.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84