9000 CSE 1993.gads


semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Sun Feb 03, 2013 10:09 am

Iegādāts saabs 9000 CSE 1993. g. 2.3 bez turbo
-braauc labi, mierīgi, nedreb, nerausta uz vienu vai otru pusi, koža roža, elektriskie beņķi, salons ļoti labā stāvoklī, motors darbojas tik klusi,
ka reizēm jāuzgāzē, lai saprastu, ka darbojas :D , bet....
:evil:
-kruīzs rezēm darbojas, citreiz ne, kaut cruize lapiņa deg
-klimats neizslēdzas, izņemot klimas drošinātāju ventilators pūš anyway,
-nestrādā beņķu apsilde
-nedeg fasten belts indikators
nepieliec ar pusapgriezienu, bet tikai ar 3.-5. startera griezienu

pārējais viss darbojass uz nebēdu :pray:

plzz help with advice...

p.s.
drošinātāji visi ir ok

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Sun Feb 03, 2013 10:16 am

p.s. 2
kā var izslēgt to kunkstēšanas signālu, kad vadītāja durvis atver vaļā?

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5008
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by edijs » Sun Feb 03, 2013 6:41 pm

Saabam arī pienākās nelekt ar pusapgriezienu. Es tieši paliku aizdomīgs brīžos, kad pielec pārlieku ātri.

Kunkstēšanas signāls pie vaļā atstātām durvīm, cik man zināms, nav no rūpnīcas nācis. Tā ka jāskatās vien pēcāk adaptēto pričendāļu virzienā.

Brīžos, kad kruīzs atslēdzas, nekādas citas lampiņas panelī neiedegsa? Tcs-ctrl/abs/anti-lock?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Sun Feb 03, 2013 6:53 pm

edijs wrote:Brīžos, kad kruīzs atslēdzas, nekādas citas lampiņas panelī neiedegsa? Tcs-ctrl/abs/anti-lock?


tad atslēdzu un ieslēdzu 1-2x cruise pogu un tad ar gala pogu atkal kruīzs darbojas


vajag 1993.g. 9000 cse bez turbo manuāli.
ir kādam kāds normāls links...?
meklēju- neko labu neizdevās atrast

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Tue Feb 19, 2013 3:18 am

tnx to Edijs, novērsta ir klimata neizslēgšanās problēma

vēl palika izravēt signalizāciju un iebāzt di..ā tam elektriķim, kurš tjipa sataisīja (darbojās 1 dienu) tāpat kā beņķu apsildi

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5008
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by edijs » Tue Feb 19, 2013 5:10 pm

Vienmēr laipni! ;)

Par beņķiem - ja saplīsuši sildelementi, varu pameklēt, vai nav kaut kur krājumos aizķērušies. Reiz divus beņķus pirms ārā mešanas ļoti rūpīgi izoperēju.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by GuntisG » Tue Feb 19, 2013 8:21 pm

Nu nez, es savam 9000 esmu pats lodējis pārrauto vietu. Pasažiera beņķim 1 x, šofera beņķim 2 x. Visas reizes ir bijis pārrauts sildelementa vadiņš tieši beņķa apakšdaļai, nevis atzveltnei. Un pie tam, nevis beņķa vidū, bet uz ārējās malas. Neatceros, kur, bet esmu lasījis, ka diezgan veiksmīgi sildelementa vadiņu beņķa apakšdaļai varot pārraut uzspiežoties tam ar celi. Kopš šofera beņķa otrās remontēšanas cenšos vairs ar celi neatspiesties uz beņķa, lai kaut ko paņemtu no mašīnas. Un tagad jau kalpo kādus 2-arpus gadus bez problēmām.

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Wed Feb 20, 2013 7:06 pm

šodien iepirkts maģīts
saslēgts un ar oriģinālajām tumbām basus labi dod
alpine cde 130r

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Sun Feb 24, 2013 9:43 am

ik pa laikam parādās kaitnošs sīkums...

nospiežot bremzes, ieslēdzot pagriezienu, ieslēdzot tālās gaismas, vai migliniekus- noraustās maģis....
1-aķa nepietiekamība?
2-ģenerators nepietiekami lādē?
3-kontakti uz īso iet?
4- cits variants..

need assist...
:evil:

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 6938
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by Arnijs » Sun Feb 24, 2013 10:00 am

semiirs wrote:ik pa laikam parādās kaitnošs sīkums...

nospiežot bremzes, ieslēdzot pagriezienu, ieslēdzot tālās gaismas, vai migliniekus- noraustās maģis....
1-aķa nepietiekamība?
2-ģenerators nepietiekami lādē?
3-kontakti uz īso iet?
4- cits variants..

need assist...
:evil:
4- cits variants.. Nepareizi pieslēgts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16 SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Sun Feb 24, 2013 10:08 am

kā var būt nepareizi pieslēgts, ja eiroštekers kāds bija tāds ir.
Nekas nav pārveidots vai vadi pārvienoti. kā bija iepriekšējam maģim, tā arī tagad ir
pirmais maģis atvienots un pie tā paša štekera pievienots....




p.s.
varbūt ir kāds saab 9000 saprotošs elektriķis Rīgā, kas pa vakaru(sliktākajā gadījumā var atstāt pa dienu) varētu uzmest aci
un varbūt pat izdodas saprast vainu, vēlams tādu, kurš nenoplēsīs lielu piķi un izrādīsies, ka nekas anyway nav izdarīts.

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 6938
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by Arnijs » Sun Feb 24, 2013 5:34 pm

semiirs wrote:kā var būt nepareizi pieslēgts, ja eiroštekers kāds bija tāds ir.
.
Zaprosto! 8)
Ja gribi, lai neraustās, tad nāksies pārskatīt/mainīt slēgumu. Varbūt iepriekšējam maģim ar std pieslēgumu pietika, bet - tiklīdz kāps maģa jaudas, ar esošajiem vadiem un slēgumu var būt par īsu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16 SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Tue Mar 05, 2013 11:13 am

Tnx to ARTEX, šobrīd vienīgais, kas nedarbojas ir sēdkļu apsilde (beigta spirāle beņķī), visu pārējo man sataisīja pa ļoti smukām naudām.
:mrgreen::clap:


steidzamā kartā palicis tikai:
-ieeļļot ventilatora motorīti, lai tas reizēm nečīkst
-nomainīt saplaisājušo bremžu lukturi ar smidzinātāju aizmugures vākam
-nomainīt panelī lampiņas1-2 kuras ir izdegušas


p.s.
uz vasaru vizuālo varbūt (nopulēt, 1 arkā mazliet rūsas burbulīti aizvākt), notonēt aizmugurējos logus, jaunas sveces, eļļa, 16collu diski, iztīrīt motortelpu un pa lielam arī viss.

User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by ZingZeng » Tue Mar 05, 2013 3:20 pm

edijs wrote:Saabam arī pienākās nelekt ar pusapgriezienu. Es tieši paliku aizdomīgs brīžos, kad pielec pārlieku ātri.

Kunkstēšanas signāls pie vaļā atstātām durvīm, cik man zināms, nav no rūpnīcas nācis. Tā ka jāskatās vien pēcāk adaptēto pričendāļu virzienā.

Brīžos, kad kruīzs atslēdzas, nekādas citas lampiņas panelī neiedegsa? Tcs-ctrl/abs/anti-lock?
Edij, maldies. Man pat diviem c900 gan 88.g., gan 90.g. bija šis "kunkstēšanas signāls" jau no rūpnīcas. Zem pakaļējā beņķa, kur stāv dažadi releji, bija iesprausts vēl viens, speciāli kunkstēšanai :lol:

Piebilde, abi gan bija ASV tirgum domātie c900.

semiirs
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 33
Joined: Mon Apr 21, 2008 12:03 am

Re: 9000 CSE 1993.gads

Post by semiirs » Tue Mar 05, 2013 4:41 pm

Arteh man to kunkstēšanu arī atslēdza, tagad klusums un miers.

Post Reply