Sajūga pedālis...


User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re:Sajūga pedālis...

Post by platais »

tanii mirklii kad konstateeju,ka ir par maz (tiesaam izraadiijaas taa trubinja baigi augstu), pieleeju veel , viskko meeginaajaam tad likaas ka zem cilindra motoraa paraadaas pelkiite, bet saskruuveejot kopaa un atstaajot pa nakti un veel 1 diennakti nekaadus plankumus nenoveeroju un skidrums tvertnee arii mazaak palicis nebij (lai neskaneetu diivaini es neteiksu,ka izskatiijaas, ka taa pat ir palicis vairaak)
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Sajūga pedālis...

Post by Arnijs »

Ja gaiss ir tikai apakšējā cilindrā, tad ļoti labi sanāk ar vnk atgaisošanas skrūves atgriešanu. ja gaiss būs arī trubās un (nedod dies :D) galvenajā cilindrā :woohoo: , dabūsi pačakarēties! Visvienkāršāk ir uztaisīt "devaisu", ar kuru var nedaudz iedzīt spiedienu sistēmā caur bačoka vāciņu un tad gaisot.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Sajūga pedālis...

Post by zinitis »

platais wrote:tanii mirklii kad konstateeju,ka ir par maz (tiesaam izraadiijaas taa trubinja baigi augstu), pieleeju veel , viskko meeginaajaam tad likaas ka zem cilindra motoraa paraadaas pelkiite, bet saskruuveejot kopaa un atstaajot pa nakti un veel 1 diennakti nekaadus plankumus nenoveeroju un skidrums tvertnee arii mazaak palicis nebij (lai neskaneetu diivaini es neteiksu,ka izskatiijaas, ka taa pat ir palicis vairaak)
Nekas tur dīvains nav,ja šķidrums paliek vairāk,ilgāk pastāvot,ja pie neieslēgtas aizdedzes sapumpēsi bremžu pedāli,līdz tas paliek pilnīgi ciets,tad eļļas traukam jābūt gandrīz pilnam,un tajā brīdī arī piepildīsies tvertne,no kuras aiziet trubiņa uz sajūga cilindru.
Tas viss attiecas uz auto ar ABSu,kas bij aprīkots ar elektrisko sūkni.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Sajūga pedālis...

Post by zaz »

Arnijs wrote:Ja gaiss ir tikai apakšējā cilindrā, tad ļoti labi sanāk ar vnk atgaisošanas skrūves atgriešanu. ja gaiss būs arī trubās un (nedod dies :D) galvenajā cilindrā :woohoo: , dabūsi pačakarēties! Visvienkāršāk ir uztaisīt "devaisu", ar kuru var nedaudz iedzīt spiedienu sistēmā caur bačoka vāciņu un tad gaisot.
... man tieši tā arī bija, mainiju gan izspiedējgultni (ar cilindru), gan galveno. Karbas cilindru sapumpēju ar eļļu jau pirms likšanas virsū, bet galvenais bija no paciņas izņemts. Kautkur netā izlasiju par to spiediena taisīšanu un arī uzmeistaroju. Tikai taisiju otrādi, nevis ar spiedienu bundulī, bet ar vakuumu pie atgaisošanas skrūves. Burka ar vāku, viens caurums un trubiņa uz atgaisošanas skrūvi, otrs caurums kurā putekļusūcēja truba.... čiks un viss un trallalā - 5 min un aparats gatavs. Izsūkneta eļla tek burkā un nav jāmeklē kaut kas ko uzskrūvēt bunduļa vāciņa vietā.:laugh:
Post Reply