Sajūga pedālis...
Re:Sajūga pedālis...
tanii mirklii kad konstateeju,ka ir par maz (tiesaam izraadiijaas taa trubinja baigi augstu), pieleeju veel , viskko meeginaajaam tad likaas ka zem cilindra motoraa paraadaas pelkiite, bet saskruuveejot kopaa un atstaajot pa nakti un veel 1 diennakti nekaadus plankumus nenoveeroju un skidrums tvertnee arii mazaak palicis nebij (lai neskaneetu diivaini es neteiksu,ka izskatiijaas, ka taa pat ir palicis vairaak)
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Re:Sajūga pedālis...
Ja gaiss ir tikai apakšējā cilindrā, tad ļoti labi sanāk ar vnk atgaisošanas skrūves atgriešanu. ja gaiss būs arī trubās un (nedod dies :D) galvenajā cilindrā :woohoo: , dabūsi pačakarēties! Visvienkāršāk ir uztaisīt "devaisu", ar kuru var nedaudz iedzīt spiedienu sistēmā caur bačoka vāciņu un tad gaisot.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Sajūga pedālis...
Nekas tur dīvains nav,ja šķidrums paliek vairāk,ilgāk pastāvot,ja pie neieslēgtas aizdedzes sapumpēsi bremžu pedāli,līdz tas paliek pilnīgi ciets,tad eļļas traukam jābūt gandrīz pilnam,un tajā brīdī arī piepildīsies tvertne,no kuras aiziet trubiņa uz sajūga cilindru.platais wrote:tanii mirklii kad konstateeju,ka ir par maz (tiesaam izraadiijaas taa trubinja baigi augstu), pieleeju veel , viskko meeginaajaam tad likaas ka zem cilindra motoraa paraadaas pelkiite, bet saskruuveejot kopaa un atstaajot pa nakti un veel 1 diennakti nekaadus plankumus nenoveeroju un skidrums tvertnee arii mazaak palicis nebij (lai neskaneetu diivaini es neteiksu,ka izskatiijaas, ka taa pat ir palicis vairaak)
Tas viss attiecas uz auto ar ABSu,kas bij aprīkots ar elektrisko sūkni.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Sajūga pedālis...
... man tieši tā arī bija, mainiju gan izspiedējgultni (ar cilindru), gan galveno. Karbas cilindru sapumpēju ar eļļu jau pirms likšanas virsū, bet galvenais bija no paciņas izņemts. Kautkur netā izlasiju par to spiediena taisīšanu un arī uzmeistaroju. Tikai taisiju otrādi, nevis ar spiedienu bundulī, bet ar vakuumu pie atgaisošanas skrūves. Burka ar vāku, viens caurums un trubiņa uz atgaisošanas skrūvi, otrs caurums kurā putekļusūcēja truba.... čiks un viss un trallalā - 5 min un aparats gatavs. Izsūkneta eļla tek burkā un nav jāmeklē kaut kas ko uzskrūvēt bunduļa vāciņa vietā.:laugh:Arnijs wrote:Ja gaiss ir tikai apakšējā cilindrā, tad ļoti labi sanāk ar vnk atgaisošanas skrūves atgriešanu. ja gaiss būs arī trubās un (nedod dies :D) galvenajā cilindrā :woohoo: , dabūsi pačakarēties! Visvienkāršāk ir uztaisīt "devaisu", ar kuru var nedaudz iedzīt spiedienu sistēmā caur bačoka vāciņu un tad gaisot.