Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 301
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils » Sun Oct 29, 2017 7:19 pm

edijs wrote:
Sun Oct 29, 2017 6:32 pm
Tas, kurš galvai sānā. Panelī jau rāda motora, ne ieplūdes temperatūru.
bet iepluudes kolektoraa arii cirkulee dzeseesanas skidrums :wink:
vismaz manam modelim

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 6849
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs » Sun Oct 29, 2017 11:06 pm

vasils wrote:
Sun Oct 29, 2017 7:19 pm
edijs wrote:
Sun Oct 29, 2017 6:32 pm
Tas, kurš galvai sānā. Panelī jau rāda motora, ne ieplūdes temperatūru.
bet iepluudes kolektoraa arii cirkulee dzeseesanas skidrums :wink:
vismaz manam modelim
Nu ne jau pa tiešo pašā kolektorā. Tas, ka pieskaras/savienojas ir cits stāsts.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16 SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
kristians_s
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
Location: daugavpils / rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by kristians_s » Mon Dec 04, 2017 5:32 pm

Ja nu kāds vēl ir priekšējo spārnu meklejumos, kuri nav vēl pilnīgi izrūsējuši, tad Liepājas šrotā pretim Cukuriņam var ko atrast. Salons velūra, motors ne-turbo manuālis, aizmugurējās lampas un blende palika, noravēju tik priekšu. Kurzemnieki sarosās, solīja puiši tuvākajā laikā zem preses likt. :|

Foto ieskatam:
IMG_20171202_142703.jpg

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7432
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun » Mon Dec 04, 2017 5:39 pm

2,3 motors?
Kontakti?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 730
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by fimbars » Mon Dec 04, 2017 8:46 pm

Tad nav vienīgais Liepājas pusē.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613

Šitas ar bez turbo.Motors un tomāts bija labi,bet virsbūve beidzās.

Un man ar pilna sēta vēl,spārni gan beigušies. :D

User avatar
kristians_s
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
Location: daugavpils / rīga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by kristians_s » Tue Dec 05, 2017 9:15 am

KoreFun wrote:
Mon Dec 04, 2017 5:39 pm
2,3 motors?
Kontakti?
nepiefiksēju 2.0 vai 2.3, bet kontaktus var mēģināt šos
liepajapb.PNG
ps. LM Riepās viens 900 un Ezermalā viens 9/5 un 9/3.

platais
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 273
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by platais » Mon Jan 22, 2018 12:18 pm

https://www.genuinesaab.com/psi/files/exchangeparts.htm
Laba tabula ar automātu kodiem attiecībā uz dažādu gadu laiduma 9k.. un ne tikai, moš noder.
Edit. 9-5 un līdzīgiem tur ar ir kkas, ka ari 99, 90, 900

User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 4954
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs » Mon Jan 22, 2018 2:08 pm

Joprojām neatbildētais jautājums par FM 57101 vs FM 57001 - šeit pirmai rakstīts klāt 234L/R (FPT/Aero - 200/225 hp) un otrai 234E (LPT - 170 hp). Bet vai reāli pastāv kāda atšķirība starp abām, man joprojām tumša bilde..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 321
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by rzmzr » Mon Jan 22, 2018 2:18 pm

Par konkrētajiem kārbas modeļiem nepateikšu, bet, piemēram, 9-5 gadījumā, FMxx ir kābas overall modelis, un Bxx ir kārbas revīzija.
Konkrētas izmaiņas atrast, domāju, ir neiespējami, ja vien neraksta uz Getrag supportu :mrgreen:
Kas stāv atmiņā, agrīnajām kārbām, ja nemaldos, konkrēti 9-3 gadījumā, pa kārbas revīzijām mainījās "crush sleve," kas esot diezgan regulāra kaite, kā arī, sinhronizatoru gredzenu izmantotais materiāls.

Teorētiski, jo lielāka ciparu kombinācija aiz FM, jo labāk būtu jābūt :think:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7432
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun » Mon Jan 22, 2018 9:28 pm

edijs wrote:
Mon Jan 22, 2018 2:08 pm
Joprojām neatbildētais jautājums par FM 57101 vs FM 57001 - šeit pirmai rakstīts klāt 234L/R (FPT/Aero - 200/225 hp) un otrai 234E (LPT - 170 hp). Bet vai reāli pastāv kāda atšķirība starp abām, man joprojām tumša bilde..
Pēc EPC datiem sanāk tā:

FM570XX - B234E, B204E. P/N: 8741373;
FM571XX - B234L, B234R. P/N: 8736209;
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

User avatar
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 492
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky » Sat Feb 24, 2018 12:41 pm

Sals, laikam, ir pamodinājis elektrorūķus no miega. Ir parādījies kaut kāds gļuks ar CE. Reizēm tukšagaitā iedegas uz īsu brīdi. Reizēm braucot iemirgojas. Reizēm viss normāli.
Klūdu neizmet.
Kas varētu būt par problēmu? :think:

User avatar
ZZ_ZingZeng
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 114
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ZZ_ZingZeng » Mon Feb 26, 2018 4:51 pm

Tur var būt vesels bars ar rūķiem, man savulaik bija 2 - drosele un vakuuma šļaukas.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.

User avatar
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 492
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky » Mon Feb 26, 2018 6:14 pm

ZZ_ZingZeng wrote:
Mon Feb 26, 2018 4:51 pm
Tur var būt vesels bars ar rūķiem, man savulaik bija 2 - drosele un vakuuma šļaukas.
Vakuuma šļaukas pārbaudīju. Visas veselas. Turbīnas spiediens arī turas normas robežās. Ja drosele gļučītu, tad jau kļūdai vajadzētu palikt?

User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 427
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ifka » Tue Feb 27, 2018 4:08 pm

Laimīgais - Tev vēl vismaz ir iedarbināms un neslāpst :)! Mans atkaliņ gaida atkusni, jo zampa bākas dibenā sasala :(

Par CE - vai nav tā, ka dažādiem gadiem un versijām tika izmantoti atšķirīgi softi/vadības - katrs ar savu loģiku. Līdz ar to, ja nav dokumentācija, vai kļudu lasāmierīce, tad jaacheko web meklētājā. Un tev tak, laikam, arī gāze bij (tas nav uzbrauciens :):), sorry )?

Es savā muļķa prātā teiktu - ja neslāpst, neraustas, bet tikai pa reizei uzmetas un nodziest CE, tad, kāpēc gan saistībā ar pamatīgiem mīnusiem (un tādēļ arī mazāku gaisa mitrumu - zaļais kontaktos ar apkalst), neiedomāties kkādu random "misfire", vai īslaicīgu atseviskju inzjektoru problemu.

User avatar
Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 492
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky » Tue Feb 27, 2018 11:09 pm

ifka wrote:
Tue Feb 27, 2018 4:08 pm
Laimīgais - Tev vēl vismaz ir iedarbināms un neslāpst :)! Mans atkaliņ gaida atkusni, jo zampa bākas dibenā sasala :(

Par CE - vai nav tā, ka dažādiem gadiem un versijām tika izmantoti atšķirīgi softi/vadības - katrs ar savu loģiku. Līdz ar to, ja nav dokumentācija, vai kļudu lasāmierīce, tad jaacheko web meklētājā. Un tev tak, laikam, arī gāze bij (tas nav uzbrauciens :):), sorry )?

Es savā muļķa prātā teiktu - ja neslāpst, neraustas, bet tikai pa reizei uzmetas un nodziest CE, tad, kāpēc gan saistībā ar pamatīgiem mīnusiem (un tādēļ arī mazāku gaisa mitrumu - zaļais kontaktos ar apkalst), neiedomāties kkādu random "misfire", vai īslaicīgu atseviskju inzjektoru problemu.
Gāze nav gan. Tagad pie lielākiem mīnusiem un mazāka gaisa mitruma gļuki pazuda. Laikam būs zaļais kaut kur iemeties kontaktos.

Post Reply