Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


Kudinsky
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 523
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:00 pm
Location: Mālpils

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Kudinsky »

Cik reāli ir paša spēkiem nomainīt agregātsiksnu lauka apstākļos. Vakar braucot no pagalma vecā siksna pārplīsa, līdz normālam servisam tālu.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Salīdzinoši vienkārši. Ērtāk, protams, būtu noraut riteni un izskrūvēt arkas plastmasas, taču var arī, daudz mātesvārdus piesaucot, tik pa augšu. Spriegotāja saspiešanai var nākties nofleksēt attiecīgā izmēra atslēgai galu, lai var kādu trubu uzmaukt. Lai nu kā - lauka apstākļos izdarāma lieta, lai nebūtu jēga evakuatoru saukt vai striķī uz servisu vilkt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

edijs wrote: Mon Aug 13, 2018 4:25 pm Salīdzinoši vienkārši. Ērtāk, protams, būtu noraut riteni un izskrūvēt arkas plastmasas, taču var arī, daudz mātesvārdus piesaucot, tik pa augšu. Spriegotāja saspiešanai var nākties nofleksēt attiecīgā izmēra atslēgai galu, lai var kādu trubu uzmaukt. Lai nu kā - lauka apstākļos izdarāma lieta, lai nebūtu jēga evakuatoru saukt vai striķī uz servisu vilkt.
Aizmirsi pieminēt par kreiso vītni spriegotājrullīša kronšteinā...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Nu nevar jau visu tā pateikt priekšā - pats esmu rokas dauzījis dēļ tā un skaļi lamājies, tad lai tak citi arī papriecājas. :lol: Bet īstenībā.. biju piemirsis, droši vien pie maiņas atkal jau pirmo kustību izdarītu nepareizā virzienā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ifka »

Atmosferiskais 2,3 dzinējs, 92 gads, LH2.4. MAF ar "hotwire".

Krāmējoties ap vāģi ievēroju, ka MAF aizsargrežgi pagalam netīri. Izņēmu lai sakoptu un tad pamanīju, ka gan iekšpuse pieputējusi, gan arī MAFam "karstā drāts", ienākošā gaisa pusē, acīmredzami apaugusi (korodējusi?), bet otrā pusē svaiga.

Sensora daļu, kas vidū, ar maigu otiņu apslaucīju no putekļiem, bet "kvēldiegu" aiztikt neriskēju. Jautājums - vai šamā padodas tīrīšanai, jeb labāk neaiztikt un atstāt kā ir? Iepriekš, pirms gadiem 3 :), darbojās bez īpašiem traucējumiem, ēda ap 10-11l.

Par konkrētā MAFa kopšanu WEBaa nekā diža nav.

Paldies
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by ifka »

Pievienoju arī attēlu. Tas gan nav konkrētais apskatītais mezgls, bet ilustrācijai OK, jo modelis tas pats.
DSC05372.JPG
"Karstais vads " ienākoša gaisa pusē apaudzis/korodējis, otrā pusē spīd. Vai tas ir pieņemami, jeb labāk kkas jādara šai saistībā?
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by platais »

Pilns internets ar info ,ka var tīrīt ar bremžu tīrāmo pūšamo
piem. https://www.youtube.com/watch?v=0JaN3Rzx7rA
Tikai neskatories klāt tur nekam...

Bet vai tā ir droši un ja ne tā tad kā, varbūt te kāds gudri varētu apstāstīt?
Neesmu nekad tīrijis, nav bijusi vajadzība, ir izskatijies gana tīrs :)
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Jurģis »

Ir arī speciāls MAF tīrīšanais domāts aerosols. Man liekas, Grosā pirku. Vai APĒ. Kkas zem 10 eur bija.
Tiesa, manā gadījumā tas problēmu neatrisināja.
9-5 Aero AT stage sleeper
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

Sveiki. 9k atteicās visi patērētāji. Var pielaist, ir gaismas, un avārijas gaismas. Visa pārējā nav(acc, logi, beņķi, spoguļi, logu tīrītājs, salona gaismas utt).
Kurš var pateikt, kur rakt?
Kontaktgrupa?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

vasils wrote: Thu Jan 31, 2019 7:43 pm Kurš var pateikt, kur rakt?
Kontaktgrupa?
Diezgan ticami, ka jā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

Arni, negribi kādu no skrūvēt no saviem?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

vasils wrote: Thu Jan 31, 2019 8:53 pm Arni, negribi kādu no skrūvēt no saviem?
Ja man vispār vēl ir. Bija itin pieprasītas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Man arī laikam tik viena vairs ir, par kuru zinu, ka strādā. :( Gan pašam ir sprāgušas, gan dažas pārdotas, vienreiz pat pats braucu uz šrotu meklēt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Rudolfs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 17
Joined: Tue Jan 08, 2019 10:52 am

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Rudolfs »

Tātad, pacients tepat iepriekš apspriestais 9k. 92. gada CS.

Atradu kā kalibrēt vai diagnosticēt ACC, ko šorīt sildot auto izdarīju.
Izgāja cauri visas labās puses lampiņas, kaut kas paskanēja iekšā panelī un ekrāns rādīja sākumā 0, tad 1 un pašās beigās 2.
Tas ir kļūdu skaits?

Lai vai kā, situācija sekojoša.

Iepriekš:
Liec kādu temperatūru gribi, visu laiku pūš karstu, arī uzliekot uz LO. Pabraukt diezgan neiespējami, jo nav ko elpot, visu laiku jābrauc ar vaļā logu un/vai lūku. Tā var arī darīt, bet dažas reizes jau paspēju aizmirst logu aiztaisīt :D

Tagad:
Liec kādu temperatūru gribi, visu laiku pūš aukstu, bet vismaz uzliekot uz HI pūš siltu. Rezultātā, atstājot uz HI un noslēdzot ventilatora spēku uz minimālo, iekšā veidojas pilnīgi pieņemams klimats.

AUTO režīms, protams, nav lietojams, visu laiku pūš uz gandrīz pilniem apgriezieniem, attiecīgi iepriekš karstu un tagad aukstu.


P.S. Arnij vai Tev ir pietiekami arhaiskas kartes Tech2, lai pārbaudītu šo Senioru?
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Es ieliktu citu salonu temperatūras devēju, no sākuma..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply