Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
foxtrot_kilo a dati no dzineeja par hp un Nm tev nav? tur izskataas ka varētu būt smuki cipari pēc šitādiem upgreidiem.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Itkā benzīna turbīnas nekad nav jāatrestaurē, un kalpo mūžam.
Man Sābs arī ir ar taisnu trubu, un smaržo samērā indīgi, it īpaši pēc pedal2metal, bet jāatzīst, ka man labāk patīk ostīt benzīna atgāzes, nevis dīzeļa
Vienīgais, kas man dīzeļos nepatīk, ir 4 katli, tiem nav skaņas, dari ko gribi, un spiežot, liekas, ka kapotā tūlīt būs caurums.
Ja ir vairāk, man vairs nav pretenziju. Esmu braucis un priecājies gan ar R6, gan V6, bet bez samērā nopietna tūninga un/vai twin-scroll turbīnas to dīzeli ir samērā nepatīkami griezt, jo jaudas līkne, diemžēl, ir parabola, un jau ap 3.5-4K RPM.
Ja nomapo tā, ka grieze ir lineāra visā reindžā, cepuri nost. :daudznaudas:
Bonuss tam visam ir pavisam vienkāršs, un es lieliski saprotu FK - ja daudz jābrauc pa šoseju, tas dīzelis tā noliesina mikstūru, ka ar visiem mapiem var iekļauties cilvēcīgos 5-7 litros.
Man Sābs arī ir ar taisnu trubu, un smaržo samērā indīgi, it īpaši pēc pedal2metal, bet jāatzīst, ka man labāk patīk ostīt benzīna atgāzes, nevis dīzeļa
Vienīgais, kas man dīzeļos nepatīk, ir 4 katli, tiem nav skaņas, dari ko gribi, un spiežot, liekas, ka kapotā tūlīt būs caurums.
Ja ir vairāk, man vairs nav pretenziju. Esmu braucis un priecājies gan ar R6, gan V6, bet bez samērā nopietna tūninga un/vai twin-scroll turbīnas to dīzeli ir samērā nepatīkami griezt, jo jaudas līkne, diemžēl, ir parabola, un jau ap 3.5-4K RPM.
Ja nomapo tā, ka grieze ir lineāra visā reindžā, cepuri nost. :daudznaudas:
Bonuss tam visam ir pavisam vienkāršs, un es lieliski saprotu FK - ja daudz jābrauc pa šoseju, tas dīzelis tā noliesina mikstūru, ka ar visiem mapiem var iekļauties cilvēcīgos 5-7 litros.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
intervall wrote:maifold swirl - princips kā 2.2 TiD?
http://s85.photobucket.com/user/Rhanaga ... 1.jpg.html
Sanāk tika nobloķēti? Kkas mainījās?
EGR uzreiz ar šo reizē tika likvidēts?
Sanāk vasarā bija izņemts ieplūdes kolektors, izņemti ārā visi ''swirls'' , kolektors iztīrīts no egr darbības sekām, iepresēti alumīnija korķi oriģinālo droseļklapju vietā, bet pats motoriņš bija atstāts, tikai atvienotas pašas droseļklapes piedziņa. izņemts egr vārsts, viņa dzeses truba, dzesēšanas šķidruma pienākošas un izejošas vietas bija savienotas pa taisno kopā. MAP sensors arī tika pie reizes iztīrīts no kvēpiem. Egr un egr dzeses gāžu kanālu vietas bija nobloķētas ar tērauda plāksnēm (+blīves obligāti). Pa lielām dūmainība pat nav pieaugusi, jo ir 0.14. Un tas ir ar izgrieztu dpf un taisno bunduli galā. Ļoti svarīgs šajā ziņā ir pareizais remaps un protams motora stāvoklis kā tāds.
Video no youtube par droseļklapēm:
https://www.youtube.com/watch?v=eM7Yl3FxmPg
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Pēc cipariem 220hp 440nm. Bet uz stenda vajag, jo tikai tā var normāli noskaidrot kas un kā.Henry wrote:foxtrot_kilo a dati no dzineeja par hp un Nm tev nav? tur izskataas ka varētu būt smuki cipari pēc šitādiem upgreidiem.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Un kas tam r6 benzīnam labāks? Vairāk grieze? Vairāk HP?lawyer wrote:
Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē
Mazāks patēriņš? Lielāku kuteri var izvilkt no Daugavas? Kas tur ir labāks? Esi braucis ar to 3,0sd dīzeli?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tad esi nepareizi uzrakstījis
Jo sanāk, ka izplūdes lūka tiek nevis aizpresēta, bet atvērta.
Kolektors nav jātīra katru gadu?
Jo sanāk, ka izplūdes lūka tiek nevis aizpresēta, bet atvērta.
Kolektors nav jātīra katru gadu?
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tā kā bija rakstīts, egr atgāžu kanāls aiztaisīts ciet ar plāksnēm, pats egr un viņa dzese - amputēti. ieplūde bez klapēm visu laiku pilnīgi vaļā jo nav droseļklapes. Ja nav egr sistēmas kā tādas ieplūde paliek tīrāka. Nav kvēpu nav problēmu.intervall wrote:Tad esi nepareizi uzrakstījis
Jo sanāk, ka izplūdes lūka tiek nevis aizpresēta, bet atvērta.
Kolektors nav jātīra katru gadu?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Sūc par tiem max NM un zs skaitļiem - kaut vai MEGA 3.0sd 400zs 600Nm dīzelis tāpat būs tikai dīzeliselmo wrote:Un kas tam r6 benzīnam labāks? Vairāk grieze? Vairāk HP?lawyer wrote:
Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē
Mazāks patēriņš? Lielāku kuteri var izvilkt no Daugavas? Kas tur ir labāks? Esi braucis ar to 3,0sd dīzeli?
3.0 R6 n/a benzīnniekam atsaucība ir momentāna un iegriežas tas daudz ātrāk, turklāt griežas naski līdz 7k rpm (kamēr dīzelim jau bez maz vai divreiz ir jāpārslēdzas uz augstāku pārnesumu līdz pilnam pulkstenim), un tas netarkšķ - tas ir domāts priekam, nevis kuteru vilkšanai vai degvielas patēriņa vērošanai
P.S. Īsti arī nesaprotu, kādēļ cilvēki tērē par auto vairākus desmitus tūkstošu EUR (vai maksā daudzu simtu EUR līzingu mēnesī) un izvēlas dīzeļus...? Tiešām nauda vairāk benzīnam neatliek?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
lawyer wrote:Sūc par tiem max NM un zs skaitļiem - kaut vai MEGA 3.0sd 400zs 600Nm dīzelis tāpat būs tikai dīzeliselmo wrote:Un kas tam r6 benzīnam labāks? Vairāk grieze? Vairāk HP?lawyer wrote:
Protams, bmw 3.0 d R6 nemaz neskan kā dīzelis un griežas labi - šķiet baigi labais, bet tikai līdz brīdim kad izbrauc ar 3.0 R6 benzīnu - tad var to dīzeli mest miskastē
Mazāks patēriņš? Lielāku kuteri var izvilkt no Daugavas? Kas tur ir labāks? Esi braucis ar to 3,0sd dīzeli?
3.0 R6 n/a benzīnniekam atsaucība ir momentāna un iegriežas tas daudz ātrāk, turklāt griežas naski līdz 7k rpm (kamēr dīzelim jau bez maz vai divreiz ir jāpārslēdzas uz augstāku pārnesumu līdz pilnam pulkstenim), un tas netarkšķ - tas ir domāts priekam, nevis kuteru vilkšanai vai degvielas patēriņa vērošanai
P.S. Īsti arī nesaprotu, kādēļ cilvēki tērē par auto vairākus desmitus tūkstošu EUR (vai maksā daudzu simtu EUR līzingu mēnesī) un izvēlas dīzeļus...? Tiešām nauda vairāk benzīnam neatliek?
Zini lawyer, sāku domāt vai tu esi pareizajā forumā? BMW forums tas nav, topiks arī nav par BMW, jautājums - kāds sakars ar to ko tu raksti lawyer? Otrs - izskatās ka tev patīk vienkārši rakstīt vienalga ko, jo es neredzeju šajā topikā nevienu lietderīgu teikumu pa tēmu. Tavas domas par benzīnauto šeit neviens neprasa izteikt, tu lieki vienkārši trollē tādus kā es. Es tev vēlos ar saviem vārdiem vienkārši pateikt, ka es šo topiku esmu izveidojis priekš tiem kuriem ir dīzeļauto un kuri ir ieinteresēti šajā jautājumā. Ja tev nav ko lietderīgu rakstīt par dīzeļauto izņemot tavus eposus par ''benzīnauto glorificēšanu'', es tevi vienkārši palūgšu atteikties no lieka ''bullshita''. Un lūdzu neuztver to kā apvainojumu vai vēl kaut ko, jo kā izskatās šajā forumā viesojās normāli cilvēki kuri gatavi viens otram palīdzēt jautājumos kuros viņi saprot kaut ko. Es piemērām nelienu jautājumos par benzīnauto, jo man tāda nav, tāpat arī nemēģinu lieki kaut ko no sevis tēlot un arī nemēģinu būt katrai mucai par korķi. Cienījamais LAWYER, es domāju ka mēs viens otru esam sapratuši un vairs nemēģināsim veidot naidīgo un bezjēdzīgu atmosfēru, jo esam saabisti, un saabists saabistu nečakarēs (izņemot kādus gadijumus kur tas der) Ar cieņu, fox.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
te tikai varētu piezīmēt , lidmašīnām un SAABiem nekad nav bijuši dīzeļi . Dīzeļi ir traktoriem , opeļiem , fiatiem ...
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Foxtrot, neķer kreņķi. Lawyer tak godīgi uzrakstīja - ka nesaprot. Var būt kādreiz sapratīs . Bet var būt arī nevajag. Katram savs.
Visa vecā Eiropa arvien straujāk pāriet uz dīzeļiem. Latvija tajā skaitā. Kaut vai CSDD oficiālos datus pavērojot, to var redzēt.
Eiropā benzīnnieku īpatsvars mašīnām līdz 5 gadiem ir sarucis līdz 16%. Es tomēr pie šādas statistikas nesliektos domāt, ka dīzelisti, kas ir ap 80%, ir neizprotama masa. Arī autosportā dīzeļi uzrāda visnotaļ interesantus rezultātus.
Par nespēšanu samaksāt par benzīnu un autiņiem līzingā. Es nobraucu ap 40tkm gadā. Un tieši tā nauda, ko es ietaupu, braucot ar dīzeli, man teorētiski paliek pāri, lai varētu paņemt līzingā jaunu auto.
Visa vecā Eiropa arvien straujāk pāriet uz dīzeļiem. Latvija tajā skaitā. Kaut vai CSDD oficiālos datus pavērojot, to var redzēt.
Eiropā benzīnnieku īpatsvars mašīnām līdz 5 gadiem ir sarucis līdz 16%. Es tomēr pie šādas statistikas nesliektos domāt, ka dīzelisti, kas ir ap 80%, ir neizprotama masa. Arī autosportā dīzeļi uzrāda visnotaļ interesantus rezultātus.
Par nespēšanu samaksāt par benzīnu un autiņiem līzingā. Es nobraucu ap 40tkm gadā. Un tieši tā nauda, ko es ietaupu, braucot ar dīzeli, man teorētiski paliek pāri, lai varētu paņemt līzingā jaunu auto.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Visiem jau sen ir skaidra tava attieksme par GM SAAB ražojumiem un dīzeļiem. Tagad esi tik laipns un - ATPISIES!!!maris wrote:te tikai varētu piezīmēt , lidmašīnām un SAABiem nekad nav bijuši dīzeļi . Dīzeļi ir traktoriem , opeļiem , fiatiem ...
Vai, lūdzu, kāds administrators varētu padzēst visus ar SAAB Dīzeļiem nesaistītos postus!? Ieskaitot šo!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
maris wrote:te tikai varētu piezīmēt , lidmašīnām un SAABiem nekad nav bijuši dīzeļi . Dīzeļi ir traktoriem , opeļiem , fiatiem ...
Tādi kā tu padara forumus bezjēdzīgus, jo tikai dod man kaut ko uzrakstīt, vienalga ko. Esi gudrs - uzraksti grāmatu, es varbūt izlasīšu
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Izskatās kad te daļa biedru ēd sūdus un domā kad ir konfekte
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Davaj dīzeļu lietotāji, lawyer ieskaitot, ar ko man jārēķinās, mainot zupu uz traktordegvielu? Benzīns šķiet dārgi, gāze man apnikusi dēļ biežajām uzpildēm un lieka svara un tomēr apkopjamiem agregātiem iekš auto, gribu pamēģināt pabraukt pa mello:0