radiatora ventilators
radiatora ventilators
Man tas ventilators nepartraukti ieslēdzas. Norūc savu minūti un izslēdzas. Un pēc minūtes atkal viss no jauna. Un pat pilnīgi aukstam motoram. Vai to var kaut kā pieregulēt caur ECU? Vai tam ventilatoram ir savs slēdzis, kas ir kapitāli sajājies? Motors - 2,2TiD.
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
Re: radiatora ventilators
Izslēdz kondicionieri.
Re: radiatora ventilators
Nu, tā nav izeja.
Re: radiatora ventilators
Kādā ziņā "nav izeja"? Ja tāda ventilatora darbība ir novērojama ar ieslēgtu kondicionieri un mašīnai ir viens dzesēšanas ventilators, tad tās ir normāls darbības algoritms!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: radiatora ventilators
Agrāk tādas tenences nebija. Tas nozīmē, ka jābrauc pie kondicionieru speciālistiem, lai izpēta, ko tas ventilators tāds nemierīģs.
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
Re: radiatora ventilators
Uzspied Auto+Off (reizē) un paskaties, ko tev piedāvā AC modulis.
Ja nav kļūdu, tad viss ir tā, kā jābūt.
Un tagad no loģiskās puses - AC jāpūš aukstu gaisu, bet ja ārā ir +25 un auto stāv saulē, kā, piemēram, lai AC iepūš pieprasītos 19 grādus?
Protams, dzesējot AC radiatoru, un ja tam ir paredzēts izmantot vienīgo auto ventilatoru, tad tas rūks.
Vēl viens loģisks izskaidrojums - Ja arī AC bloks būs bez kļūdām, ļoti iespējams, ka esošā AC gāze savu ir nokalpojusi, vai tās sāk palikt par maz, tādejādi auto to kompensē ar pastiprinātu dzesēšanu.
Ja nav kļūdu, tad viss ir tā, kā jābūt.
Un tagad no loģiskās puses - AC jāpūš aukstu gaisu, bet ja ārā ir +25 un auto stāv saulē, kā, piemēram, lai AC iepūš pieprasītos 19 grādus?
Protams, dzesējot AC radiatoru, un ja tam ir paredzēts izmantot vienīgo auto ventilatoru, tad tas rūks.
Vēl viens loģisks izskaidrojums - Ja arī AC bloks būs bez kļūdām, ļoti iespējams, ka esošā AC gāze savu ir nokalpojusi, vai tās sāk palikt par maz, tādejādi auto to kompensē ar pastiprinātu dzesēšanu.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: radiatora ventilators
Par ACC testu sapratu. Izmēģināšu.
Jautājums radās tieši tāpēc, ka ventilators sāk rūk jau pazemes garāžā, kur ir knapi +15, pēc nostāvētas nakts.
Jautājums radās tieši tāpēc, ka ventilators sāk rūk jau pazemes garāžā, kur ir knapi +15, pēc nostāvētas nakts.
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
Re: radiatora ventilators
Jā, izslēdzot ACC ventilators kļūst manāmi mierīgāks...
Ar ACC testēšanu ir problēmas. Jau sen tur tie cipariņi ir tikai imagināri. Pirms kādiem 3 gadiem uzliku ungāru risinājumu, bet nekas diži labāk nesanāca. Tagad nolēmu izpētīt, kas un kā tur nekontaktē, bet sanāca tā, ka vispār vairs neko nerāda, nemirgo un nav pat nekādas vēlmes uz to pusi. Vai tās ungāru lentes ir labas?
Ar ACC testēšanu ir problēmas. Jau sen tur tie cipariņi ir tikai imagināri. Pirms kādiem 3 gadiem uzliku ungāru risinājumu, bet nekas diži labāk nesanāca. Tagad nolēmu izpētīt, kas un kā tur nekontaktē, bet sanāca tā, ka vispār vairs neko nerāda, nemirgo un nav pat nekādas vēlmes uz to pusi. Vai tās ungāru lentes ir labas?
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
Re: radiatora ventilators
Izrādās, pie vainas bija ventilatora rezistors, kas bija pārdedzis, un tāpēc ventilators slēdzās iekšā gandrīz vienlaicīgi ar aizdedzes ieslēgšanu. Aizbraucu uz kondicionieru remonta garāžu, un tur meistars gandrīz uzreiz saprata, kas un kā, un uzreiz arī salaboja. Paņēma gan - diezgan. Bet nu, ko lai dara? Samaksāju, bet toties tagad miers motorā un arī man prātā.
SAAB 9-3 SE 2,2TiD '99
SAAB 9000 CSE 2.3 '93
SAAB 9000 CSE 2.3 '93