900 T16 '86 aero

SAABaeroist
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1143
Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
Location: Latvia

Re:900 T16 '86 aero

Post by SAABaeroist »

Ja es savu pardotu tad iespejams iegadatos so smukuli.Ehhhh....
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16 '86 aero

Post by defektivais »

Sodien gaju skati, neizlaida del prieksejam bremzem, viena puse bija 2.5, bet otra 1.8. Jaskatas jauna suporta virziena?
Citadak ielika 1 par nebutisko ellu. Bet pats galvenais nav tradicionalais 1 pa koroziju. Ir jau ar daudz kas izdarits sai sakara pa pedejiem diviem gadiem. Nobraukums kopas pagajusas TA 5.5k km.
Un ka jau saprotat, tad nodoklis ir nomaksats.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:900 T16 '86 aero

Post by KoreFun »

Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16 '86 aero

Post by defektivais »

KoreFun wrote:Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
roķenei nepiesējās. Vel man no tās puses šodien parādījās tāda sīcoša skaņa, ja nedaudz nospiež bremzes tad tā pazūd.

tā jau laikam ir ka auto saprot, ka viņu grib pārdot :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:900 T16 '86 aero

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:
KoreFun wrote:Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
roķenei nepiesējās. Vel man no tās puses šodien parādījās tāda sīcoša skaņa, ja nedaudz nospiež bremzes tad tā pazūd.

tā jau laikam ir ka auto saprot, ka viņu grib pārdot :)
Iztīrīt un sasmērēt virzulīti nejaucot ārā suportu ir way to go. Nu gluži kā jau KoreFun minēja. Jaunus suportus parasti ir jēga likt pa pāriem un tad, kad viņi ir pamatīgi klaboši un arī rocene sāk ieēsties.
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16 '86 aero

Post by defektivais »

uz gadu derīga TA uzlīme ir ielīmēta logā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16 '86 aero

Post by defektivais »

Logu mehānisms sametināts un izslīpēts. Centrālā atslēga sataisīta.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:900 T16 '86 aero

Post by KurBads »

kas at centrālo atslēgu - kur bija problēma? manam 3-d vienu reizi pa reizei aizslēdzas, reizi neaizslēdzas. Domāju, ko pirmo pārbaudīt - durvju slēdzi vai uzreiz "runāt" ar releju ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16 '86 aero

Post by defektivais »

KurBads wrote:kas at centrālo atslēgu - kur bija problēma? manam 3-d vienu reizi pa reizei aizslēdzas, reizi neaizslēdzas. Domāju, ko pirmo pārbaudīt - durvju slēdzi vai uzreiz "runāt" ar releju ...
vaina bija apsūbējušos kontaktos, kuri atrodas vadītāja puses spārnā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:900 T16 '86 aero

Post by defektivais »

Nav jau smuki, bet nenoturējos, citāts no kāda holandieša piedāvājuma:
Those cars are here quiet cheaper..Because of consume..it is benzine car...I don't understand this..for example your car can buy for 1500-2000 euro..if it is in really good condition..and lesser km..Iam still interesting even the car is in Latvia... I think i can't give you more than 1500 euro...This is price market conform i believe and of course the distance...
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:900 T16 '86 aero

Post by KurBads »

sūti dillēs.
joprojām spēkā tas, ko teicu iepriekš.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:900 T16 '86 aero

Post by andrisem »

Skarbi, bet tas holandietis nosauca tirgus vērtību tāda gada transporta līdzeklim labā stāvoklī bez vēsturiskas vērtības. Es ar Nilu par šito visu laiku strīdamies :) Ja gribas, lai auto vērtība nezustu un varbūt atpelnītu kautvai daļēji ieguldījumus, nemodificējiet to un turiet cik vien var oriģinālu, citādi tas ir lielākajai daļai cilvēku tikai vecs transporta līdzeklis. Bet tiem, kas jau saprot kautko no SAAB un meklē vecāku retāku modeli, svarīgi ir, lai tas būtu maksimāli oriģināls.

Ir protams otra galējība uz "pimp my ride" pusi, bet nezinu tādu trako, kam interesētu tāds SAABs un izdevumi būtu lielāki, nekā turot to auto normālā stāvoklī:)

Jātrod kāds, kam gaume, Tavu ieguldīto darbu novērtējums un domas sakrīt ar Tavējām un kas būtu gatavs iegādāties to auto par tādu cenu kā Tu vēlies. Pašlaik, kad lielākajā daļā EU nav visai spīdoši ar finansiālo situāciju, izredzes ir nedaudz mazākas.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:900 T16 '86 aero

Post by edijs »

Raksti holandietim, ka Latvijā te ir tāds Edijs, kurš pa 1500 euro ņem bez liekiem jautājumiem. :D Un arī pa 2000 gan jau ņemtu. Respektīvi - lai čalis nedomā, ka šeit, mūsu dzimtenītē, tik sūdīgi klājas, ka kāds viņam to auto par sviestmaizi uz Holandi sūtīs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:900 T16 '86 aero

Post by KurBads »

Holandietis grib autiņu, bet, protams, mēģina to iegūt par pēc iespējas zemāku cenu.
Savādāk viņu neinteresētu LV.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900 T16 '86 aero

Post by alnislacis »

Tak par ko pārdzīvot.


Genuine 1986 gada FF T16S.
Ok, nav marinēts gondicionētā garāžā vai a/z restaurēts. Doties viss skaidrs par auto. Gan jau par to neskaidro periodu pēc 2001.gada (saprotu, ka Tad auto bija Igaunijā) arī var patiesību izdibināt, kas ar auto darīts/ nedarīts.

Šķiet braukt pašam un turēt mašīnu kārtībā, kamēr kāds par adekvātu ciparu piedāvās pārņemt īpašuma tiesības, ir optimāls variants.
Post Reply