Es ar nesen vienu čali stopētāju paņēmu Carnikavā no rīta. Un man no rītiem tas ceļš tāds raitāks sanāk, heh. :) Viņš klusēja visu ceļu, turējās pie durvju ručkas. Kāpjot ārā Rīgā, noelsās un teica - nebiju domājis, ka šie auto ir tādas raķetes. :D Un var saprast - teiksim, es tagad, braucot ar to savu gazoviju bezturbu, jūtu, kā ir, kad ieskrējiens līdz simtam ir tiiiik saaasooodīiti ilgs, ka visiem robiem paspēj izštepselēt cauri. Apdzīt var, nav tik sūdīgi, taču, ja pie šādas jaudas pierodi un pēc tam iekš Aero trešā robā no 80 līdz 140 uzspied vienā ātrā stiepienā, tad tiešām acis ieplešās. :)tranquillo wrote:ja godīgi ,tiešām. SAAB daudzos cilvēkos asociējas ar gausu opja mašīnu, piemēram, vakar vienu cilvēku vedu un iznāca izbraukt no TREST DUS uz Jūrmalas šosejas un iespiest līdz grīdai, lai tiktu uz šosejas ,un tas , iespiests sēdeklī, saka, kā vispār SAAB tik ātri iet. Galvenokārt SAAB uzrunā jau tikai SAAB pulkam zināma auditorija
Aero 9-3 2001.g kupeja
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
500ls par ķēdes maiņu man liekas baigi daudz. Varbūt kāds var izskaidrot sīkāk. Kas un cik? Cik skatījos tad tās detaļas nav tik dārgas.
Īsti jau nemaz negribas pārdot, patīk man tas auto. Varbūt kādam interesē Volvo S60 D5 '04 ? :)
Īsti jau nemaz negribas pārdot, patīk man tas auto. Varbūt kādam interesē Volvo S60 D5 '04 ? :)
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Ķēde ar zobratiem laikam bija nedaudz zem 200 lašiem, pasūtot caur netu (zinātāji, palabojiet, ja kļūdos), pārējais - par darbu (motors ir jādabū ārā no motortelpas, lai šo pasākumu veiktu). No šī pasākuma benzīn-saabisti nevar nekādi izvairīties :dry:
Protams, ir visādi gudrīši, kuri maina tikai ķēdi, zobratus atstāj (to laikam varēja izdarīt motoram paliekot motortelpā), vai arī "iever" ķēdi, tas ir, saīsina to mehāniski :woohoo: :blink: Varbūt bija vēl variants ar lētāku ķīniešu detaļu komplektu :huh:
Protams, ir visādi gudrīši, kuri maina tikai ķēdi, zobratus atstāj (to laikam varēja izdarīt motoram paliekot motortelpā), vai arī "iever" ķēdi, tas ir, saīsina to mehāniski :woohoo: :blink: Varbūt bija vēl variants ar lētāku ķīniešu detaļu komplektu :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Nu jā. Tad varbūt. A apmēram pēc kāda noskrējiena jāmaina tā ķēde?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Tev jau kareiz ir klat ķedes maiņa,kaut ari mož vel pa kadus 40 000 var mierigi ripinat,jabrauc un jamera ķedes izstiepumu:dry:
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Vai tik nebija ik pēc 170t km. vai 140t km.,tomēr, tas ir stipri atkarīgs no konkrētā auto. Ī.s dodies pie Arnija vai Vikingiem,lai izmēra ķēdes izstiepumu un būs gatavs tālākais rīcības plāns.
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Lai neliktos, ka tur nekā nav ko mainīt, tad tiek ieliktas VISAS šīs detaļas OE izpildījumā + vēl veikti papilddarbi, kas nepieciešami, lai darbs būtu kvalitatīvi un līdz galam izdarīts. Tas viss aizņem 2 dienas un cena ir 450Lsmk44 wrote:Nu jā. Tad varbūt. A apmēram pēc kāda noskrējiena jāmaina tā ķēde?
No šā gada cenā iekļāvām arī oriģinālo GM 5W30LL eļļu un filtru.
Par jautājumu, cik bieži jāmaina... - vispār jau ķēde stiepjas ne no noskrējiena, bet gan no motorstundām. Pilsētas auto šis mirklis pienāk gandrīz 2x ātrāk, kā gargabalniekam, bet vidējais statistiskais ir ~ 150tk km.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
vot tāda ir normāla atbilde, nevis kaut kāda tukša ļurināšana. Paldies.Arnijs wrote:Lai neliktos, ka tur nekā nav ko mainīt, tad tiek ieliktas VISAS šīs detaļas OE izpildījumā + vēl veikti papilddarbi, kas nepieciešami, lai darbs būtu kvalitatīvi un līdz galam izdarīts. Tas viss aizņem 2 dienas un cena ir 450Lsmk44 wrote:Nu jā. Tad varbūt. A apmēram pēc kāda noskrējiena jāmaina tā ķēde?
No šā gada cenā iekļāvām arī oriģinālo GM 5W30LL eļļu un filtru.
Par jautājumu, cik bieži jāmaina... - vispār jau ķēde stiepjas ne no noskrējiena, bet gan no motorstundām. Pilsētas auto šis mirklis pienāk gandrīz 2x ātrāk, kā gargabalniekam, bet vidējais statistiskais ir ~ 150tk km.
Klau, varbūt ir kāds kurš pazīst iepriekšējo saimnieku un zina kaut ko vairāk par šo auto? Uzreiz būtu lielāka skaidrība.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Mainot ķēdi vajadzētu "atlikt" vairāk naudiņas kā pieminetie 450Ls. Ķēdi mainiju pats, tātad darba izmaksas neskaitu, bet man kopa sanāca pie 600Ls (pat šķiet ka bik pāri). Jo tad kad dzinējs ir ārā, tad var redzēt gan spilvenu stāvokli (kurš parasti ir bēdīgs), gan sajūga (kā manā gadijumā + izspiedēja gultnis) utt...
Par nobraukumu V.S. izstiepumu ķēdei... nu man bija tā, ka pirmo reizi nomērot izstiepums bija (ja pareizi atceros) 16mm, pēc gadiem diviem (~ 90K km) bija ~ 17mm. Un kad mainiju, vēl pēc gada, bija 18mm.
Tā kā grūti pateikt pēc cik tieši sanāk...
Man liekas, cik bieži un cik labu eļļu lej + cik smaga kāja - tik maz, vai daudz var nobraukt ;)
Par nobraukumu V.S. izstiepumu ķēdei... nu man bija tā, ka pirmo reizi nomērot izstiepums bija (ja pareizi atceros) 16mm, pēc gadiem diviem (~ 90K km) bija ~ 17mm. Un kad mainiju, vēl pēc gada, bija 18mm.
Tā kā grūti pateikt pēc cik tieši sanāk...
Man liekas, cik bieži un cik labu eļļu lej + cik smaga kāja - tik maz, vai daudz var nobraukt ;)
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Ir vēlmē pārdot. Gribu kādu dīzeļauto... būtu ar mieru atdot pa 3000 eirām.
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Vairāk bildes, kādu plašāku aprakstu par stāvokli (pēc iespējas godīgāku, jo te cilvēkiu tāpat nav muļķi un dzīs to auto uz diagnostiku, ja nu kādam tiešām būs interese), vai vismaz linku uz ss.lv gan varētu ielikt.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
ss.lv atradu: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ixebj.html
Bet nu plašāks apraksts tiešām derētu, ja ir vēlme pārdot.
Bet nu plašāks apraksts tiešām derētu, ja ir vēlme pārdot.
9-5
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
kur miglinieki ? :laugh:
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re:Aero 9-3 2001.g kupeja
Lai neliktos, ka tur nekā nav ko mainīt, tad tiek ieliktas VISAS šīs detaļas OE izpildījumā + vēl veikti papilddarbi, kas nepieciešami, lai darbs būtu kvalitatīvi un līdz galam izdarīts. Tas viss aizņem 2 dienas un cena ir 450LsArnijs wrote:mk44 wrote:Nu jā. Tad varbūt. A apmēram pēc kāda noskrējiena jāmaina tā ķēde?
No šā gada cenā iekļāvām arī oriģinālo GM 5W30LL eļļu un filtru.
Par jautājumu, cik bieži jāmaina... - vispār jau ķēde stiepjas ne no noskrējiena, bet gan no motorstundām. Pilsētas auto šis mirklis pienāk gandrīz 2x ātrāk, kā gargabalniekam, bet vidējais statistiskais ir ~ 150tk km.
Tik Ārnij aizmirsi pieminēt ka JAUNAI ķēdei jau ir 7-8mm izstiepums ;)