Vajadzīgi divi ikdienas auto
Vajadzīgi divi ikdienas auto
Šobrīd autoparks sastāv no diviem SAABiem - c900 31 gads, 9-5 21 gads. Skaidrs, ka ilgtermiņā uz šādu autoparku paļauties nevar, turklāt c900 ir lietojams tikai vasarā, turklāt ar ierobežojumiem, ko nosaka ģimenes prasība pēc komforta. 9-5 savukārt ir pilnīgs party bomzis, kas tagad arī pēc tāda izskatās - no spārniem krāsa notecējusi, durvju apakšas pilnīgā ruslanā - baigi sevi jāpiespiež, lai ķertos klāt tam un sakārtotu to uz vēl vienu gadu ar TA (no 09.2019.).
Kritēriji nākamajiem auto:
1.Svarīgi, lai auto būtu tehniski uzticams un nepieviltu;
2. Saprātīgas lietošanas izmaksas;
3. Nekādu dīzeļu vai LPG!
4. Viens var būt ar MT, otram ir prasība pēc AT
5. Nav prasības ne pēc kādiem pačotiem vai statusa, vai krutuma
6. Laba aizsardzība pret rūsu.
7. Vienam nobraukums plānojās ap 5-10k km, otram varbūt 15-25k km.
8. Vienam budžets var būt līdz 4k EUR (dzīva nauda), otram - līdz 10-15k EUR (līzīte vai kredīts līdz/ap 150 EUR mēnesī).
9. Auto bagāžniekā, abos, ir jāieiet vārtsarga hokeja somai (60cmx60cmx100cm), nenolaižot aizmugurējos sēdekļus.
10. Abiem četras durvis.
No tā es secinu, ka pats varētu iegādāt kaut ko šādu, ļoti vienkāršu:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hejbm.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... eieln.html
Apsveru arī Honda Civic FN. VW grupai neuzticos, frančiem arī.
No kura gada tās Mazda 3 vairs nerūsēja? 2006? vai 2007?
Problēma ir ar auto sievai - gribētu viņai piešķirt Toyota hibrīdu (vai nu Prius vai Auris vagonu), bet labi (ar mazu noskrējienu un zināmu vēsturi) noteikti būs dārgi. Neesmu lasījis nekur sliktas atsauksmes par tiem - ar AKB viss esot čih-pih 10 gadus mierīgi. Bet kā ir ar tajos izmantotajām CVT kārbām? Tām resurss esot ap 150-200k km, tad vai nu jāmaina vai kapitālais...?
Negribās, lai sanāk arī stulbi, ka lielākais nobraukums gulstas uz lētāko, bet tas dārgākais, kas ņemts līzē, vairāk stāv mājās nekā brauc
Esošais 9-5 kā otrs auto ir bijis lielisks, tādēļ apsveru domu par nākamo 9-5og (piemēram: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... akckc.html vai https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bgcic.html). Bet ar to arī var būt tādas pašas neveiksmes kā ar bembi, jo tiem ir daudz kam lūzt, atšķirībā no Avensis, piemēram.
Savukārt jaunākajām mašīnām (Honda Jazz, Toyota Corolla/Auris) hidraulisko AT vietā arvien vairāk sāk parādīties CVT, kas mani atbaida dēļ tā resursa.
Jaunu šobrīd neizskatu, jo negribu apmaksāt to milzīgo starpību starp jauna cenu un tā vērtību pēc dažiem gadiem
P.S. Nekur gan nav teikts, ka man to lielo līzi piešķirs, ir jau nopietns hipotekārais kaklā
Kritēriji nākamajiem auto:
1.Svarīgi, lai auto būtu tehniski uzticams un nepieviltu;
2. Saprātīgas lietošanas izmaksas;
3. Nekādu dīzeļu vai LPG!
4. Viens var būt ar MT, otram ir prasība pēc AT
5. Nav prasības ne pēc kādiem pačotiem vai statusa, vai krutuma
6. Laba aizsardzība pret rūsu.
7. Vienam nobraukums plānojās ap 5-10k km, otram varbūt 15-25k km.
8. Vienam budžets var būt līdz 4k EUR (dzīva nauda), otram - līdz 10-15k EUR (līzīte vai kredīts līdz/ap 150 EUR mēnesī).
9. Auto bagāžniekā, abos, ir jāieiet vārtsarga hokeja somai (60cmx60cmx100cm), nenolaižot aizmugurējos sēdekļus.
10. Abiem četras durvis.
No tā es secinu, ka pats varētu iegādāt kaut ko šādu, ļoti vienkāršu:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hejbm.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... eieln.html
Apsveru arī Honda Civic FN. VW grupai neuzticos, frančiem arī.
No kura gada tās Mazda 3 vairs nerūsēja? 2006? vai 2007?
Problēma ir ar auto sievai - gribētu viņai piešķirt Toyota hibrīdu (vai nu Prius vai Auris vagonu), bet labi (ar mazu noskrējienu un zināmu vēsturi) noteikti būs dārgi. Neesmu lasījis nekur sliktas atsauksmes par tiem - ar AKB viss esot čih-pih 10 gadus mierīgi. Bet kā ir ar tajos izmantotajām CVT kārbām? Tām resurss esot ap 150-200k km, tad vai nu jāmaina vai kapitālais...?
Negribās, lai sanāk arī stulbi, ka lielākais nobraukums gulstas uz lētāko, bet tas dārgākais, kas ņemts līzē, vairāk stāv mājās nekā brauc
Esošais 9-5 kā otrs auto ir bijis lielisks, tādēļ apsveru domu par nākamo 9-5og (piemēram: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... akckc.html vai https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bgcic.html). Bet ar to arī var būt tādas pašas neveiksmes kā ar bembi, jo tiem ir daudz kam lūzt, atšķirībā no Avensis, piemēram.
Savukārt jaunākajām mašīnām (Honda Jazz, Toyota Corolla/Auris) hidraulisko AT vietā arvien vairāk sāk parādīties CVT, kas mani atbaida dēļ tā resursa.
Jaunu šobrīd neizskatu, jo negribu apmaksāt to milzīgo starpību starp jauna cenu un tā vērtību pēc dažiem gadiem
P.S. Nekur gan nav teikts, ka man to lielo līzi piešķirs, ir jau nopietns hipotekārais kaklā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Es gan izvēlētos Toyotas vai Hondas, nevis Mazdas vai Micuļus. Par Toyotas CVT pagūglēju, jo pats tikko gribēju tādu pirkt, un neko diži sliktu neatradu. Nenopirku, jo neizdevās ar pārdevēju vienoties par saprātīgu vecā autiņa atpirkuma cenu.
SAAB un SUBARU
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Mēneša maksu ietekmē daudz faktori, ne tikai vērtība. Par sievas Insignia maksāju 201eur/mēnesī.
Tanī Mazda3 tiešām var iedabūt 60x60x1000 somu? Somas izmērs lielāks kā standarta veļas mašīnai.
Tanī Mazda3 tiešām var iedabūt 60x60x1000 somu? Somas izmērs lielāks kā standarta veļas mašīnai.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
No VAG tikai ceturto golfu
Cik esmu pabraucis ar tādu lanceri,nu baigais spainis,man pat šķiet ka 900tajā lielāks komforts.
Es laikam skatītos uz Avensis ar manuāli.
Jā mašīnu ar automātu,tad nez.Kad strādāju Hondā,mehi teica ka hondām labi automāti.Bet tur tā rūsa
Cik esmu pabraucis ar tādu lanceri,nu baigais spainis,man pat šķiet ka 900tajā lielāks komforts.
Es laikam skatītos uz Avensis ar manuāli.
Jā mašīnu ar automātu,tad nez.Kad strādāju Hondā,mehi teica ka hondām labi automāti.Bet tur tā rūsa
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
es ņemtu avensis t25 ar 2.0 d4d motoru - pilnīgs bezproblēmu auto, ja nav liels nobraukums. vēl ērta forša ir verso
no visiem vw pa gabalu. miljons iemesli, kāpēc
ļoti labs variants ir 1.sērijas bemuve ar veco m47 dīzeļmotoru
no visiem vw pa gabalu. miljons iemesli, kāpēc
ļoti labs variants ir 1.sērijas bemuve ar veco m47 dīzeļmotoru
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
9-3 og ir labs auto
Pa 4k varu atdot
Pa 4k varu atdot
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
BMW dīzelis gan jau tagad ir tabu
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Dīzelis man tagad ir sifeļu kategorijā (kopā ar LPG) - no tā es max izvairīšos
Avensis ar MT - jāpadomā
Avensis ar MT - jāpadomā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Negribu, bet varbūt vajag šādu: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... pfmxj.html
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Nu un kā ar Ford?
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Ja nav vajadzīgs baigais skrienamais, droši var ņemt Avensi pat ar 1.8 motoru un manuāli. 2006-2009.gadi. Facelift.
Man tāds bija lietošanā 4 gadus, tika paņemts 3 gadīgs. Gāja vispār bez problēmām. Katru otro gadu mainiju stabilizatora bukses. Un 1x aizmugures gultņus.
Patēriņš nebija virs 8.5Litri/100
Tikai spuldzes 2x gadā priekšā jāmaina
Man tāds bija lietošanā 4 gadus, tika paņemts 3 gadīgs. Gāja vispār bez problēmām. Katru otro gadu mainiju stabilizatora bukses. Un 1x aizmugures gultņus.
Patēriņš nebija virs 8.5Litri/100
Tikai spuldzes 2x gadā priekšā jāmaina
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Baidos, ka ķēde būs jāmaina uz šo nobraukumu. Bet tas nav laikam tik sālīti kā SAABamlawyer wrote: ↑Tue May 21, 2019 4:22 pm Negribu, bet varbūt vajag šādu: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... pfmxj.html
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Jā pa šo Avensi ar 1.8 motoru ir dzirdētas leģendas, ka esot viens zticimākājiem auto. Tikai to 1.8 benzīnu esot problēmas nopirkt, jo neviens viņu negrib tirgot nost, un kad parādās kāds nenojāts, tā uzreiz tie pazūd.JimBeam wrote: ↑Tue May 21, 2019 4:27 pm Ja nav vajadzīgs baigais skrienamais, droši var ņemt Avensi pat ar 1.8 motoru un manuāli. 2006-2009.gadi. Facelift.
Man tāds bija lietošanā 4 gadus, tika paņemts 3 gadīgs. Gāja vispār bez problēmām. Katru otro gadu mainiju stabilizatora bukses. Un 1x aizmugures gultņus.
Patēriņš nebija virs 8.5Litri/100
Tikai spuldzes 2x gadā priekšā jāmaina
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Mazda 3 ir visrūsējošākā mašīna kāda jebkad ir redzēta. Pat Jodrānijā, kur ir ideāli apstākļi un tādēļ braukā nerūsējuši 60-80.to gadu merši, Mazdai 3 uz aizmugures arkām redzēju rūsu
Re: Vajadzīgi divi ikdienas auto
Man masicai bija mazda 3 1.6 tomaats 10gadus. Ar to mashinu 0 probleemu, tikai apkopes. Ruusa ari nebija, jo bija facelift modelis 2006.g
2016.g nopirka jettu un raud ka lielaks suds nav redzeets.
Ja gribas neremontet un braukt, tad janem toyota, honda benzinmotori. Reizi divos gados aizdzen uz pretrusas apstradi un gasee tik.
2016.g nopirka jettu un raud ka lielaks suds nav redzeets.
Ja gribas neremontet un braukt, tad janem toyota, honda benzinmotori. Reizi divos gados aizdzen uz pretrusas apstradi un gasee tik.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...