protams , ja katru dienu braucam tikai pa Rīgu ( pa sab. transporta joslām un stāvam bezmaksas ) max 150 km un esam tikuši pie ši auto ar EU fondu atbalstu , tad ir OK . Bet ja no pēkšņi vienu dienu ir jānobrauc vairāk , vei jāaizbrauc piemēram uz Valmieru un atpakaļ ? Cik gadus ies tās baterijas , ko ? ( mobīlajos telefonos 2 gadus iet vai ne )Nodokļu atlaides , EU līdzfinansējums , iespēja braukt pa sab. joslām , nemaksāt par stāvvietām ir mākslīgi radītas priekšrocības , jo citādi tie ''putekļusūcēji'' nevienam nebūtu vajadzīgi Neaizmirsti ka visi valstu budžeti balstās uz nodokļiem kas tiek iegūti pādodot degvielu un ceļi finansēti no ceļu nodokļiem , kas tādā veidā sadārdzina pārvietošanos ar iekšdedzes dzinēja darbinātu autosaule wrote: ↑Sun Feb 04, 2018 8:41 pm Pārspīlēt ar nevajag. Man māsa braukā ar Leafu un priecājās. Protams, pa pusstundu neuzlādēs, bet pa nakti mierīgi. Mašīnā ir iebūvēts arī ātrās uzlādes transformators, bet lai to darbinātu mājai pieslēgums jāpalielina. 170 km teorētisko nobraukumu rāda vienmēr pēc uzlādes, pēc papīriem jābūt virs divsimts. Plus mīnus simtupiecdesmit var nobraukt. Visforšākā sajūta esot iebraucot Vecrīgā un noliekoties uz trim stundām stāvēt, ātri var saskaitīt tā megadārgā auto atmaksāšanos.
p.S> neesmu jauno tehnoloģiju nīdējs , bet pagaidām diemžēl visi tas elektroauto ir rotaļlietas jauno tehnoloģiju frīkiem nevis reāla alternatīva iekšdedzes dzinējiem