Kuzovi ir praktiski vienādi. Atšķiras ar dažiem caurumiem dažās vietās, bet forma ir vienāda. Spārni, motora pārsegs un durvis ir vienādi.turboporka wrote: ↑Tue Jun 18, 2019 9:44 pm Varbūt kāds var palīdzēt ar info. Vai 9-3 og priekšējie spārni un motora pārsegs ir tādi paši kā 900 ng? Ja ir tādi paši, vai ir atšķirība starp kupejas un 5 durvju versijas detaļām?
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 31
- Joined: Thu Oct 12, 2017 10:07 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki. Kur meklēt vainu, ja kondicionieris auksto gaisu pūš šofera pusē? No pārejām lūkām nāk tikai siltais.
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nolasot klimata kļūdas piespiežot auto un of pogas kopā izmetis kodu pēc koda Google var ātrās problēmu, vismaz 9-5 saabam tā var izdarīt,.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Viss atkarigs, kurs 9-3 shis ir. Ari vilkachu 9-5 uz ekrana nekadus kodus neradis-sakuma ir jataisa kalibracija (auto+off) pectam ar techu janolasa dabutas kludas. Iespejams, ari 9-3ng ir tapat. Vecajiem 9-3 uz SIDa vajadzetu radit kodus, lidzigi ka 9-5.
Pectam, shos kodus jamekle pa googli un jasaprot, pie ka jakeras
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
2009 gada facelifts. No klapēm, kur nāk siltais gaiss, kad kondicionieris ir ieslēgts nāk šņākoņa, tāda, it kā smiltis iekšā berzētos..
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki biedri. Problēma sekojoša- 2009. 9-3 manuāls. 2 nedēļas pēc sajūga maiņas radās tāda problēma, ka grūti ielikt ātrumos kad mašīna kādu laiku pastāvējusi, sākot braukt problēma pazūd. Kas varētu būt par vainu?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Atgaiso sajūgu vēlreiz!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Netieku skaidrībā, kā tad pareizi tas sajūgs jāatgaiso?
Nu tur jāskatās..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Aizbrauc pie servisa puišiem,kamēr neesi visu aplauzis!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
-
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 21
- Joined: Thu Jun 27, 2019 8:57 pm
- Location: Rīga
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Varat lūdzu paskaidrot sīkāk kļūdas, 9-3 1,9 2007
https://files.inbox.lv/ticket/folder/aa ... 292a9887cb
https://files.inbox.lv/ticket/folder/aa ... 292a9887cb
Saab 9-3 1.9Tid 210HP 415NM