Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vajadzētu konkrētus ciparus, apgriezienu diapazonu, lai kaut ko varētu spriest.
Stock turbīna Vilkacim pūst sāk ~1.9-2, bet reāli jūtams cirtiens ir pie ~3.
Pirms motora celšanas ārā, mans auto uzvedās stipri dīvaini, t.i., līdz 3.5-4k apgriezieniem viņš vispār nesūda negāja, bet pēc 4k atvērās ar spēcīgu cirtienu. Ar to uzvedību galā tā arī netiku, un nebiju ieinteresēts, jo tajā laikā benzīna:eļļas patēriņš uz 100KM bija attiecībā 2:1
Turbīna vēl joprojām man ir tā pati, kas kopš eļļas rīšanas laikiem, bet brauc un iet viss kā vajag.
Lai pārliecinātos par "kopts un lolots" argumentu, iesaku sākotnēji pārbaudīt vienvirziena vārstus, un vakuuma trubiņas. Domāju, ka šajos mezglos arī atradīsi savu problēmu.
Stock turbīna Vilkacim pūst sāk ~1.9-2, bet reāli jūtams cirtiens ir pie ~3.
Pirms motora celšanas ārā, mans auto uzvedās stipri dīvaini, t.i., līdz 3.5-4k apgriezieniem viņš vispār nesūda negāja, bet pēc 4k atvērās ar spēcīgu cirtienu. Ar to uzvedību galā tā arī netiku, un nebiju ieinteresēts, jo tajā laikā benzīna:eļļas patēriņš uz 100KM bija attiecībā 2:1
Turbīna vēl joprojām man ir tā pati, kas kopš eļļas rīšanas laikiem, bet brauc un iet viss kā vajag.
Lai pārliecinātos par "kopts un lolots" argumentu, iesaku sākotnēji pārbaudīt vienvirziena vārstus, un vakuuma trubiņas. Domāju, ka šajos mezglos arī atradīsi savu problēmu.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pieredze rāda, ka tie vienvirziena vārsti jau jauni mēdz būt defektīvi.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Auto pirkts Zviedrijā un ar reālu noskrējienu, kas tagad sastāda 180k. Septembrī mainīšu ķēdi, tad varbūt jāpasaka arī par šo problēmu pie reizes?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie 180k vakuuma trubiņu un vienvirziena vārstu maiņa jau būtu jāiekļauj profilaktisko lietu sarakstā, kā arī, iespējams, ka gaisa masas mērītājs melo, un ir laiks to nomainīt. Kad tas sāk nemērīt, vismaz manā gadījumā, tas izpaudās līdzīgi tavam auto, tas palika sākotnēji neatsaucīgs.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja pie 180k gatavojies mainīt ķēdi, tad zviedrs ir bijis turku izcelsmesmrpinkeyes wrote: ↑Thu Aug 22, 2019 3:05 pm Auto pirkts Zviedrijā un ar reālu noskrējienu, kas tagad sastāda 180k. Septembrī mainīšu ķēdi, tad varbūt jāpasaka arī par šo problēmu pie reizes?
Ar savu 9-3 2.3t nobraucu no 120k līdz 360k un ķēdei palika pārim mm līdz mainīšanai.
Vakmtrubiņas gan rekomendēju nomainīt, pārsteigumu būs mazāk.
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kas tas par zvēru?
T.i. - ķēde izdzīvoja līdz 360k km?
SAAB 9-5 Aero 2006
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atgriezoties pie Navi/radio pulkstena temas. Maija, bija atgriezies pulkstenis atpakal uz ekrana, viss chikibriki, te menesi atpakal, nacas remontet generatoru. Protams, tika nemta klemmes nost un...pulkstenis atkal pazudis ka parejiem? Ar kadam metodem dabuts atpakal laiks uz ekrana?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki!
k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg
ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469
k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg
ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izņem 17to drošinātāju uz minūti un tad pamēğini!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pamēģini pirms slāpēšanas pārslēgt uz benzīnu un uzgāzēt un tikai tad noslāpēt (uz benzīna).Gunch* wrote: ↑Sat Aug 24, 2019 12:58 pm Sveiki!
k'adu laiku cinos ar savu saab,
SAAB 9-5 98 gada 2,3t manualis ar lpg
ir problemas ar iedarbinasanu, kad auto pastav ilgak par 5h, gruti iedarbinat, sakuma taka megina uzsist bet tad aiziet pa tukšo.
kad ieliec atruma un ar starteri pagriez lai paripo auto ir iespejams iedarbinat, kad auto stavejis 1-3h var iedarbinat no pus apgrieziena
meginata cita kasete, nekas nemainas, 1x var normali pieskilt 2x nevar. kad auto ir iedarbinats uzreiz noslape un lec no pus apgrieziena.
klokenes sensors nomainits , temp devejs nomainits, degv.spied regulators samainits.
ir kadam varianti kas var buut ?
ievelkot ar lec no 2x uzsitiena
ecu kludas neuzrada
ja kadam ir risinajums padalaties ar info ideali ja wacapa jo te sanak but loti reti,
mans nr 29543469
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pie vainas būs LPG reduktors,pa vakuma trubiņām noplust gāze ,sagāzē ieplűdnieku. Laižot klāt ir benzina un gazes maisijums un tapec nelec.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Mahmuds-- visu so nedelu braukaju uz benziina,
saabmats- Hmmm ja tas tiesam ir no lpg reduktora ko tur dariit ?jamaina reduktors ?
bus japamegina aizskruvet gazes balonu ciet. lai tur netiek gaaze klaat nekaada gadijuma.
pats esi saskaries jeb ta ir zinama problema ?
saabmats- Hmmm ja tas tiesam ir no lpg reduktora ko tur dariit ?jamaina reduktors ?
bus japamegina aizskruvet gazes balonu ciet. lai tur netiek gaaze klaat nekaada gadijuma.
pats esi saskaries jeb ta ir zinama problema ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu man tā bija,gāzenieks fiksi atkoda.Nomainija reduktoram membrānu. Aizbrauc lai tev parbauda,varbut tev tas pats. Nu man vismaz leca,tikai bija jazàğe ilgāk.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Braucot veselu nedēļu uz benzīna gāze nemaz nenonāk uz reduktoru - ja ņemt vērā noplūdi. Ar adaptācijām ar tad tā šaubīgi. Masas vadus esi tīrījis? Tie kas pie kolektora termostata pusē!?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis