Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varbut kāds var piedavat motoru 2.3t ecopower 2005gada.Un vai vinam der 2.3t no vecāka kuzava.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uzzvani pirmdien... Iespējams, ka ir variants.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Henry wrote: ↑Wed Sep 25, 2019 9:47 amHenry wrote: ↑Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.
Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).
Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?
Siltums ir atpakaļ. Vaina meklējama vietējajā rukažopu servisā, kas mainīja bypass vārstu. Jo kāda gan starpība kāda vakuumtrubiņa pienāk bypass vārstam. Ja tur ir paredzēta vakuumtrubiņa, tad viņa tur būs! Tas nekas, ka solenoīda abi gali aizsprausti ar vienu vakuumtrubiņu un pie bypass pienāca vakuumtrubiņa no citurienes. (Turklāt meistars neizskatījās pēc zaļa gurķa, bet tik un tā ar bažām devu viņiem remontēt, jo līdz normālam servisam īsti netiku un pašam nebija laika mainīt.)
Paldies tiem, kas palīdzēja ar padomu par iespējamajām vainām.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nav ko vest uz rokažopo servisu
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevar atbraukt līdz manim
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tā jau parasti ir - pie savējiem neaizbrauks
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tak nespiediet uz jūtām
Aizbrauktu tak pie savējiem ja ik pēc 5 metri nebūtu jāpielej šķidrums
Aizbrauktu tak pie savējiem ja ik pēc 5 metri nebūtu jāpielej šķidrums
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Yea.. Es ar parplisusu tosola trubu no Tukuma atbraucu līdz Rīgai.. 25l ūdens un galā bij. Tukumā visi platija rokas. Sajūta tāda kā es ar kosmosa kuģi pie viņiem vēršos.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Labdien, vēlos pajautāt vai kādam ir pazīstams šis saabs, 2008 aero, no 14. gada Latvijā,vnz ET2262, tirgojas alfamotorā jau kādu laiku.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... adfgp.html
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... adfgp.html
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Caurules varētu būt vietām sajauktas.Henry wrote: ↑Wed Sep 25, 2019 9:47 amHenry wrote: ↑Tue Sep 24, 2019 8:54 am Džeki, palīdziet ar padomu. Ir problēma ar pečku.
Sākumā silda, viss labi. Bet pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu. ACC kļūdu nav. Tās trubas, kas ir zem bardačoka - 1 ir auksta, otra it kā silta. Pēc ilgākas it kā "siltā" gaisa papūšanas, paliek remdena. Ā u pirms pāris mēnešiem tecēja dzesēšanas šķidrums, ko vietējā servisā novērsa ar bypass vārsta nomaiņu (uzlika SWAG ja pareizi atceros).
Jautājums Nr. 1: vai tai trubai kas ir zem bardačoka ir jābūt visu laiku karstai neatkarīgi no tā cik karstu un intensīvu gaisu laiž uz salonu?
Jautājums Nr. 2: vai tie bypass vārsti mēdz būt defektīvi jau jauni? Vai ir kādas firmas vārsts, kuru būtu labāk likt SWAG vietā, ko ielika servī, jo citu viņiem noliktavā nesot bijis? Citiem vārdiem sakot, vai tur varētu būt vaina kāpēc pēc kāda laika sāk pūst vēsu gaisu?
UPDATE: Siltu gaisu pūš kamēr Teng ir līdz 89 grādi. Tiklīdz kāpj virs 90 grādiem tā sāk pūst vēsu gaisu un viena no trubām salonā paliek vēsa. Šis nav kāds skaidri zināms simptoms?
Tumzaļš VOLVO V40 1.9 turbo ->
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Tumzaļš SAAB 900SE 2.0 ->
Tumzaļš MITSUBISHI GALANT 2.5 v6 ->
Tumzaļš SAAB 9-5SE 2.0t...
...kaut kas tai krāsā ir...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nedaudz apmulsu, vai uz 1999.g aero uzlikšu orig. R16 diskus? Vai bremzes netraucēs priekšā?
Komplektēju ziemenes...
Komplektēju ziemenes...
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Brīvi
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cerēsim, diskus jau nopirku
Vnk pēc katalogiem tikai R17 šim, arī uz aci atstarpe starp bremžu suportu un tagadējiem R17 arī nav nekāda lielā.
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man uz 9-3og ir 9-5aero bremzes un viss tur der
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...