Offtop 2. daļa
Re: Offtop 2. daļa
Vakar izbraucu maršrutā Rīga-Cēsis-Rīga ar 2019.gada RAV4, benzīns ar AT, nezinu, kas tam bija tieši par benzīna dvēseli, bet dinamika bija apmierinoša (ar spalgu motora troskni, tomēr visām fūrēm garām ratio tikām), toties degvielas patēriņš tā arī nenokritās zem 12l/100km, pa šoseju, braucot diezgan mierīgi. Šādu šosejas patēriņu es akceptētu kaut kādam Lexus SUV ar sešcilindru benzīnnieku, bet nu ne jau parketniekam!
Kas man reāli nepatika, bija adaptīvā kruīzkontrole - tuvojos, gatavojos jau iet uz apdzīšanu, kad tas pēkšņi pats nobremzē Tā tika ātri vien atslēgta. Tāpat ar kamerām, kas uzmana joslas - sistēma sāka jukt prātā, kad tiku šosejas remonta posmā, kur beidzās līnijas Arī uzreiz atslēdzām. Dīvaina tomēr sajūta, kad auto pats stūrē pie 110km/h pa šoseju
Tāpat vairākas reizes pabraukājos ar CityBee FIAT 500 - nu nezinu, kas tam tieši ir par benzīna dvēseli, bet nu tas gan ir auto, kam nav jūtams griezes vai jaudas pieaugums ne pie kādiem apgriezieniem, mans Civic pēc tāda šķiet īsta raķete
Kas man reāli nepatika, bija adaptīvā kruīzkontrole - tuvojos, gatavojos jau iet uz apdzīšanu, kad tas pēkšņi pats nobremzē Tā tika ātri vien atslēgta. Tāpat ar kamerām, kas uzmana joslas - sistēma sāka jukt prātā, kad tiku šosejas remonta posmā, kur beidzās līnijas Arī uzreiz atslēdzām. Dīvaina tomēr sajūta, kad auto pats stūrē pie 110km/h pa šoseju
Tāpat vairākas reizes pabraukājos ar CityBee FIAT 500 - nu nezinu, kas tam tieši ir par benzīna dvēseli, bet nu tas gan ir auto, kam nav jūtams griezes vai jaudas pieaugums ne pie kādiem apgriezieniem, mans Civic pēc tāda šķiet īsta raķete
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
Visi tie benzīnnieki ir mēsli, hibrīdā un elektrībā ir !lawyer wrote: ↑Fri Nov 08, 2019 2:23 pm Vakar izbraucu maršrutā Rīga-Cēsis-Rīga ar 2019.gada RAV4, benzīns ar AT, nezinu, kas tam bija tieši par benzīna dvēseli, bet dinamika bija apmierinoša (ar spalgu motora troskni, tomēr visām fūrēm garām ratio tikām), toties degvielas patēriņš tā arī nenokritās zem 12l/100km, pa šoseju, braucot diezgan mierīgi. Šādu šosejas patēriņu es akceptētu kaut kādam Lexus SUV ar sešcilindru benzīnnieku, bet nu ne jau parketniekam!
Kas man reāli nepatika, bija adaptīvā kruīzkontrole - tuvojos, gatavojos jau iet uz apdzīšanu, kad tas pēkšņi pats nobremzē Tā tika ātri vien atslēgta. Tāpat ar kamerām, kas uzmana joslas - sistēma sāka jukt prātā, kad tiku šosejas remonta posmā, kur beidzās līnijas Arī uzreiz atslēdzām. Dīvaina tomēr sajūta, kad auto pats stūrē pie 110km/h pa šoseju
Tāpat vairākas reizes pabraukājos ar CityBee FIAT 500 - nu nezinu, kas tam tieši ir par benzīna dvēseli, bet nu tas gan ir auto, kam nav jūtams griezes vai jaudas pieaugums ne pie kādiem apgriezieniem, mans Civic pēc tāda šķiet īsta raķete
Nobraucu 2 nedēļas ar 2020 gada Jeep grand cherokee, mēsls kas mēsls, rij benzīnu nejēgā un neiet!
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Offtop 2. daļa
Amerikāņi nekad nav gājuši.Tāpat kā BMW.Nav sapratuši, ka benzīnmotors bez turbīnas spēj tikai mašīnai elektrību saražot.
Re: Offtop 2. daļa
Mani šodien pavizināja ar MY '19 G63 AMG. Vot tas ir tiešām TANKS Ar visām atvērtām zaslonkām tā skaņa iekšpusē vnk nav aprakstāma
Tas datorizēts ķieģelis pat griež nost griezi, ja stūrmanis nav piesprādzēts
Tas datorizēts ķieģelis pat griež nost griezi, ja stūrmanis nav piesprādzēts
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Offtop 2. daļa
Laikam nekad neesi braucis ar kārtīgu BMW
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
Kā tad
Benzīnu, ar vismaz sešiem cilindriem rindā, joprojām ar satraucošu kņudienu vēderā atceros izbraucienus ar bračkas bijušo 330i e46
Benzīnu, ar vismaz sešiem cilindriem rindā, joprojām ar satraucošu kņudienu vēderā atceros izbraucienus ar bračkas bijušo 330i e46
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Offtop 2. daļa
Kas var būt labāks par Latvijas klasiku-čipotu cešku tdešku!
Ir pagadījies pabraukt ar ļoti daudzām interesantām un diezgan ekskluzīvām mašīnām tajā laikā kad es viņas remontēju.
Reti kura aizrāva ar atmosfērisko dzinēju.Patīkami uzvedās Lexus LS450 kad viņam iemācījos atslēgt tās ekstras un viņš kļuva par normālu auto.
Bet neviens amerikānis nav sagādājis tādas sajūtas kā Ford Eskort Cosworth, Subaru vai Evo ar ieslēgtu antilāgu.
Re: Offtop 2. daļa
Nu nezinu, man 335 tais nekādas baigās emocijas neizraisīja un gaitā nebija tāda rāviena, kā ar manu ex Vilkaci. Es pat teiktu, ka "bi" un "tri" turbo dīzelim dēļ griezes tās sajūtas ir patīkamākas!
Re: Offtop 2. daļa
335i arī tam nav paredzēts. Ideoloģija tam dzinējam ir lineāra jaudas padeve no maziem apgriezieniem gandrīz līdz redlainam, kā tas ir atmosfēras BMW.
Ja grib baigās izjūtas, čips, izplūde un tā tālāk.
Ja grib baigās izjūtas, čips, izplūde un tā tālāk.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Offtop 2. daļa
Negribu čipu, gribu Teslu!
Re: Offtop 2. daļa
Kuram tad nepatīk nodarbināt bērnus iekš Kongo, LCO baterijām vajadzīgā kobalta iegūšanai, lai vizinātos Teslā ?
Blood Batteries - Cobalt And The Congo
https://www.forbes.com/sites/jamesconca ... dcb22cc6ef
Congo, child labour and your electric car
https://www.ft.com/content/c6909812-9ce ... 640c9feebb
Blood Batteries - Cobalt And The Congo
https://www.forbes.com/sites/jamesconca ... dcb22cc6ef
Congo, child labour and your electric car
https://www.ft.com/content/c6909812-9ce ... 640c9feebb
Re: Offtop 2. daļa
Mobilajos telefonos litija bateriju ir vairāk kā elekteomobiļos un diez vai Tu atteiksies no sava telefona, lai glābtu kaut kādus āfrikāņus, kas pat nezina par tavu eksistenci! Naftas dēļ arī mirst daudz cilvēku un tas nevienu neattur no kārtējā kartiņa, lai iegūtu kontroli pār tiesībām pieliet tavu bāku! Pērkot Saūdu Arābijas naftu neviens nemokās morālās pohās par cilvēkiem, ko Saūdi sagriež gabalos savā vēstniecībā, par 10 gadīgā meitenēm, kas tiek atdotas pie vīra, utt.platais wrote: ↑Wed Nov 13, 2019 9:26 am Kuram tad nepatīk nodarbināt bērnus iekš Kongo, LCO baterijām vajadzīgā kobalta iegūšanai, lai vizinātos Teslā ?
Blood Batteries - Cobalt And The Congo
https://www.forbes.com/sites/jamesconca ... dcb22cc6ef
Congo, child labour and your electric car
https://www.ft.com/content/c6909812-9ce ... 640c9feebb
Re: Offtop 2. daļa
Mobilajos telefonos jau ir LiPo baterijas , pārsvarā, nevis litija kobalta oksīda ko plaši izmanto elektroauto
Par tiem bērniem Kongo es arī īpaši nebiju aizdomājies pirms šiem rakstiem,
tāpat ceru, ka naftas produkts ko leju nāk tiešām no Somijas
Mani vairāk satrauc tas ,ka bateriju lādēšanai tāpat tiek izmantota fosilā degviela (TEC) un tāpat tie visi ražošanas un pārstrādes procesi baterijām ir energoietilpīgi. Pie kam ja tā padomā - ja auto nomirs baterija, nu diez vai to auto tādu 10gadīgu kāds turpinās lietot nomainot bateriju, jo jaunas ir ļoti dārgas un gan jau stipri lētākas nekļūs, gan jau nodos utilizācijā visu auto. Kas gan nav vērojams pie auto ar iekšdedzes dzinējiem. Tas viss tiek pasniegts ļoti zaļi, taču manuprāt visai liekulīga padarīšana arī, bet lietotājam ērti un ja nedomā gluži par Kongo bērniem, bet par ļaunajiem naftiniekiem, tad jau cita štelle un sajūta braucot!
Protams - tāpat arī jāatceras par politiku, kad gribās ieliet kādā Lukoilā ...
Par tiem bērniem Kongo es arī īpaši nebiju aizdomājies pirms šiem rakstiem,
tāpat ceru, ka naftas produkts ko leju nāk tiešām no Somijas
Mani vairāk satrauc tas ,ka bateriju lādēšanai tāpat tiek izmantota fosilā degviela (TEC) un tāpat tie visi ražošanas un pārstrādes procesi baterijām ir energoietilpīgi. Pie kam ja tā padomā - ja auto nomirs baterija, nu diez vai to auto tādu 10gadīgu kāds turpinās lietot nomainot bateriju, jo jaunas ir ļoti dārgas un gan jau stipri lētākas nekļūs, gan jau nodos utilizācijā visu auto. Kas gan nav vērojams pie auto ar iekšdedzes dzinējiem. Tas viss tiek pasniegts ļoti zaļi, taču manuprāt visai liekulīga padarīšana arī, bet lietotājam ērti un ja nedomā gluži par Kongo bērniem, bet par ļaunajiem naftiniekiem, tad jau cita štelle un sajūta braucot!
Protams - tāpat arī jāatceras par politiku, kad gribās ieliet kādā Lukoilā ...