Nedienas ar 3.0 Tid


User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

Laba diena.
Paturpināšu stāstījumu par savām gaitām ar 3.0 tid(autiņš tas pats joprojām).
Pēc vasarā nomainītā motora(no Renault paņēmos)prieki tomēr nebija ilgi. Pēc kāda laika parādījās "klasiskais" 3.0 tid defekts-palielināts spiediens dzesēšanas sistēmā, pa izplešānās trauka korķi spieda visu ārā. Kādu laiku braucu ar ūdens kanniņu uzliešanai, bet kad palika vēsāks un salonā pečka nesildīja...nācās rīkoties.
Šoreiz nolēmu iziet ārstēšanās kursu Valmieras dīzeļcentrā.
Tātad tur tika veikts galvu remonts un to "super" gredzenu inplantēšana starp galvu un bloku.
Sabija man tā mašīna tur pie viņiem gan apaļas trīs nedēļas. Tas takā mīnus tam kantorim, bet vizuāli viss padarīts rūpīgi. Tagad ļoti ceru ka uz kādu krietnāku laiku šim topikam no manas puses papildinājumu nebūs.
Varbūt kāds jau ko tādu ir savam saabiņam darījis? Kā kalpo dzinējs?
Paldies
un brauc zaļi...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by elmo »

Neesi rēķinājis, cik $ ir iztērēti traktora uzturēšani pie dzīvības!?
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Nils »

elmo wrote:Neesi rēķinājis, cik $ ir iztērēti traktora uzturēšani pie dzīvības!?
Diez vai ilgtermiņā tas ir ekonomiskāks par turbo...
Saab 900 Turbo '81
colibry
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 77
Joined: Tue Feb 10, 2009 11:22 am
Location: kegums

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by colibry »

Skatoties cik daudz tu brauc un kur tu brauc. Piekrītu ka benzīn dzinējiem izmaksas varbūt ir nedaudz lētākas. Ja saskaitam nobrauktos km un ietaupijumu uz patēriņu un cenu ko maksā par degvielu. Tas ka tagad viena daļa aero liek gāzi arī fakts, katrs domā kā braukt ekonomiski un ar konfortu.
Es esmu apmierināts gan ar patēriņu gan ar izmaksām ko es iztērēju kopš man šis auto ir. Salīdzinot ar manu iepriekšējo auto tās ir krietni zemākas. Un nevajag nolikt Dīzeļmotorus visi zinam galvenais kāda blīve ir starp stūri un sēdekli.


Lai jauka diena Jums.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by elmo »

Es absolūti neesmu pret dīzeļiem, pēc dažām reizēm pie BMW 330 un 535 dīzeļu stūres ir skaidrs, ka tai jaudas/griezes/ekonomijas kombinācijai īsti nav ko likt pretī. Mazliet pavizinies un smaids līdz ausīm.:laugh:

Man drīzāk interesē, cik izmaksā uzturēšanā konkrētais SAAB 9-5 ar bēdīgi slaveno Isuzu 3 litru dīzeļmotoru.
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

elmo wrote:Neesi rēķinājis, cik $ ir iztērēti traktora uzturēšani pie dzīvības!?
Ja tieši runājam par 3.0 Tid tad pa 5 gadiem kopš braucu(200 000 km ir manā kontā) un tieši manā gadījumā esmu nomainījis divus motorus un trešo riezi(izmaksas vienādas ar cita motora likšanu, bet domāju ka iznākums būs labāks) remonts Valmierā. Pa rupjo 3K latos. Pārējie izdevumi tikpat labi arī varēja būt citu degvielu Saabiem-radiators,aizm.amartizatori, priekšējais gultnis,turbīna,hidrosūknis, kondicioniera sūknis. Bremžu diskus un klučus neskaitam, kā arī stab.stieņa bukses nē.
Kas sanāk? Oi, traki? Vai nē?
Degviela gan man pašam sava(visus šos piecus gadus fosīlo nav baudījis). Degvielas patēriņš vid. 8,3l/100km
Nu tad tagad darbs matemātiķiem kā tur ar to izdevīgumu.
un brauc zaļi...
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by andrisem »

Daniliano wrote:Degviela gan man pašam sava(visus šos piecus gadus fosīlo nav baudījis).
Pats dzen no rapšiem vai kā cita? :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

andrisem wrote:
Daniliano wrote:Degviela gan man pašam sava(visus šos piecus gadus fosīlo nav baudījis).
Pats dzen no rapšiem vai kā cita? :)
Ražojam paši no rapšu eļļas. Degviela atbilst visām kvalitātes prasībām kuras nosaka ES un visi pārējie. Rūpnīcu esam paši būvējuši. Kvalitāti kontrolē Inspecta Latvia. Esmu tajā iekšā jau no 2004 gada.
un brauc zaļi...
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by andrisem »

kādas cenas sanāk?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by elmo »

Nu ja brauc ar savu BIO, tad jau pofig, par ieekonomēto naudu var krāmēt jaunu motoru kaut katru gadu!:laugh:

PS: par cik ta nāk dīzelītis pie tevis!?Pārdod arī kanniņās, jeb tikai mucās un cisternās!?;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by lawyer »

Izdevīgs 3.0TiD ir tad, ja:

1.Daudz brauc (20k km gadā ir maz)

2.Tas ir salīdzinoši lēts pie pirkšanas (3.0Tid tāds ir, nav dārgāks par 2.3t)

3.Tam nesanāk lielas šaizes (šis acīmredzot nav Daniliano gadījums)

Viens būtisks aspekts te ir tāds, ka Daniliano lej biodīzeli, kas var būtiski ietekmēt motoru, es savam agrāk jaucu fosilo ar bio un nekādu atšķirību nemanīju, bet kad ielēju tīru bio, auto sāka raustīties, izmeta CE - kopš tā laika bio es eju ar līkumu :dry:

Domāju, ka 2.2TiD Tev būtu izmaksājis daudz mazāk, tāpat arī benzīna dzinējs ar gāzes iekārtu ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
colibry
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 77
Joined: Tue Feb 10, 2009 11:22 am
Location: kegums

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by colibry »

Ejot apskati šogad noskrējiens pa gadu bija apt. 54000 km. tad ja es brauktu ar benzīnu cik man tas izmaksātu. Pērkot degvielu pa samazinātu maksu es ietaupu daudz. kā ik katru gadu mainu stablzātoru stieņus un bukses, laikam sāpīgākais bij pirms pāris gadiem sprauslas. Bet baldones dzeki labi sataisija. Man ir paziņas kam ir BMW, MERCEDES, WV. visem ir kādas problēmas netikai SAAB auto. Es esmu apmierināts ar savu auto gan kvalitātes gan izmaksās. Labs auto ir JAUNS auto jo nekas neplīst un nav jaustraucās ne par ko.

Te nelielam priekam kas šodien dodas ielās izklaidēties
http://www.youtube.com/watch?v=PeQpwQ1xgbI
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by elmo »

Man viens čoms arī teica, ka domāja, ka jauni auto neplīst, kamēr nopirka jaunu Citroen!:-)
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Nīgrais »

elmo wrote:Man viens čoms arī teica, ka domāja, ka jauni auto neplīst, kamēr nopirka jaunu Citroen!:-)
Ooooo, franči...
:laugh: :laugh: :laugh:
User avatar
Daniliano
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 117
Joined: Tue Jan 15, 2008 9:26 am
Location: Zemgale

Re:Nedienas ar 3.0 Tid

Post by Daniliano »

Paldies par komentāriem, jautājumiem un viedokļiem 3.0 tid sakarā.
Attiecībā par Biodīzeli.
1)Degvielas veids neietekmē to, būs vai nebūs problēma ar čaulu sēšanos-tā ir no rūpnīcas "ieprogrammēta" slimība kura var izpausties ātrāk vai vēlāk(drīzāk tas atkarīgs no dzinēja temperatūras režīma)lietojot arī parasto dīzeli.
2)Piekrītu colybri vērojumam un arī pats šim dzinējam neesmu sastapies ar degvielas padeves sistēmas traucējumiem(izņemot degvielas filtru maiņu, kurš nu gan ir izvietots nelāgā vietā. Savā laikā veicot eksperimentus ar dažādām ziemas piedevām manam Bio, esmu satrenējies to nomainīt lauka apstākļos 8 minūtēs. Jā, un par piedevām-esmu braucis ziemā, kad uz SID rāda -27, protams ar 100%bio). Nobraukts ir pietiekami daudz-ne ar sprauslām, ne sūkni problēmas nav bijušas
3) Par biodīzeli varu runāt daudz, bet īsumā...daži te jautāja par cenu: tātad atbildu īsi, bez gariem cenu ietekmējošo faktoru skaidrojumiem-Ls 0,81 ar PVN, likumdošanas dēļ tirgojam tikai juridiskām personām ar pārskaitījumu, minimālais daudzums runājams.
Vai tik mums kaut kur te forumā nebija topiks par biodīzeli?
Šis vairāk takā par 3.0 tid dienām un nedienām
un brauc zaļi...
Post Reply